• Anonym (Sweetheart)

Ni som har haft sex med er behandlare

Ni som har haft sex med er behandlare, vem av er tog initiativet?
    Var det behandlaren eller ni som patient?
    Var det någon av er som föreslog det i ord eller ledde det ena till det andra och ni råkade ha sex plötsligt?

Jag är attraherad av min behandlare och jag tror att det kan finnas intresse från hans sida men att han är för professionell för att göra något.
    Och jag har dessutom blivit bättre och snart finns det inte anledning att boka fler tider hos honom...
  • Svar på tråden Ni som har haft sex med er behandlare
  • Anonym (Malin)

Det framgår inte vilken sorts "behandling" det gäller, men oavsett - låt bli! En privat massör kan väl gå för sig men är det något vårdrelaterat eller terapi av något slag kan det ställa till det. Mycket oproffsigt att inleda något med en patient och han kan få problem då du är i en beroendeställning även om behandlingen är avslutad.

• Anonym (HH)
    Anonym (Sweetheart) skrev 2024-06-29 15:17:29 följande:
    Ni som har haft sex med er behandlare Ni som har haft sex med er behandlare, vem av er tog initiativet?
    Var det behandlaren eller ni som patient?
    Var det någon av er som föreslog det i ord eller ledde det ena till det andra och ni råkade ha sex plötsligt?

Jag är attraherad av min behandlare och jag tror att det kan finnas intresse från hans sida men att han är för professionell för att göra något.
    Och jag har dessutom blivit bättre och snart finns det inte anledning att boka fler tider hos honom...
    Vilken sorts behandlare är han?
  • Anonym (Sweetheart)
    Anonym (HH) skrev 2024-06-29 19:08:46 följande:
    Vilken sorts behandlare är han?
    Kiropraktor
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Sweetheart) skrev 2024-06-29 19:29:28 följande:
    Kiropraktor
    Jag vet att min syster dejtade en kiropraktor men minns inte om de träffades när han behandlade henne eller på nått annat sätt.

Är det en kiropraktor känns det väl som att det inte är så farligt .. tänkte först att det kanske var en psykolog eller nått sånt och det känns väl inte helt 100 kanske. 
    Du får väl helt enkelt fråga om han vill gå ut och ta en kaffe eller ett glas eller nått? 
  • Anonym (HH)
    Kiropraktor
    Ok, har du testat att komma med utmanande kläder?
  • Anonym (f)
    Kiropraktor

Ja, det uppkom i efterhand eller? Oskyldig

Likaså som hantverkaren inte vill ligga, vill inte din behandlare göra det.

• Anonym (T)
    Anonym (Jag) skrev 2024-06-29 19:36:05 följande:
    Jag vet att min syster dejtade en kiropraktor men minns inte om de träffades när han behandlade henne eller på nått annat sätt.

Är det en kiropraktor känns det väl som att det inte är så farligt .. tänkte först att det kanske var en psykolog eller nått sånt och det känns väl inte helt 100 kanske. 
    Du får väl helt enkelt fråga om han vill gå ut och ta en kaffe eller ett glas eller nått? 
    Vet en psykolog som blev dömd pga en relation till en föredetta patient, trots att det avslutades år tidigare 
  • Anonym (Sweetheart)
    Anonym (f) skrev 2024-06-29 20:19:14 följande:

Ja, det uppkom i efterhand eller? // Oskyldig

Likaså som hantverkaren inte vill ligga, vill inte din behandlare göra det.

Vad menar du med uppkom i efterhand? Förstår inte 
  • Anonym (f)
    Anonym (Sweetheart) skrev 2024-06-29 20:23:35 följande:
    Vad menar du med uppkom i efterhand? Förstår inte 
    som om du inte insåg hur behandlare skulle tolkas
  • Anonym (Annika)

Har haft sex med min naprapat. Han var även min idrottslärare innan jag tog studenten i våras. Det började i slutet av ettan  och vi har fortfarande sex då och då. 

• Anonym (HH)

Hur går det?
    Knulla på gång?

• Anonym (:))

Det här kan nog låta väldigt illa, men jag hade sex med min dagisfröken. Fast 20 år senare. Hon kom ihåg mig dessutom! 

• Anonym (Sweetheart)
    Anonym (HH) skrev 2024-07-05 18:52:40 följande:

Hur går det?
    Knulla på gång?

Jag har inte varit där sen jag skrev tråden
  • Anonym (..)

Du får väl gå dit nästa gång med utmanande klädsel så kan det säkert gå som du önskar. 

• Anonym (Nattugglan)

Du kan ta och bjuda ut honom när du har din sista behandling hos honom som tack för bra behandling. Om han tackar ja så vet du att han är intresserad av att lära känna dig bättre och om han tackar nej så vet du att han bara tyckte om att behandla dig som sin patient.

Om ni nu skulle ha sex med varandra och du sedan ska gå till honom för behandling några gånger till så kanske han blir sämre på att ge dig behandling och förväntar sig att ni ska fortsätta att ha sex istället.

• Anonym (HH)
    Anonym (..) skrev 2024-07-05 21:24:03 följande:

Du får väl gå dit nästa gång med utmanande klädsel så kan det säkert gå som du önskar. 

Ja, blir succe att gå dit och låtsas ha glömt ta på sig trosorna...
  • Anonym (HH)
    Anonym (T) skrev 2024-06-29 20:22:53 följande:
    Vet en psykolog som blev dömd pga en relation till en föredetta patient, trots att det avslutades år tidigare 
    Vad blev han dömd för?
    Dömde samhället honom eller blev han dömd i domstol?

Förstår inte problemet.
  • Kontakt

Jag tycker att det låter ok att bjuda ut honom på en fika, men om du skulle klä dig i utmanande klädsel iför nästa behandling så käns det inte så seriöst, du kan säkert få honom i säng men det stannar kanske i ett one night stand.
    Skriv gärna hur du tänker och hur det går.
    Oavsett hur du gör så håller jag tummarna för dig ❤️

• Anonym (riskbeteende)

Är klart riskbeteende för en behandlare att börja med intimiteter med en patient. Detta oavsett behandlingsform och tidsaspekt. Våldtäkt omfattar numera utnyttjande av beroendeställning som kan bli aktuellt i detta fall, även om patienten varit drivande. Om behandlaren är legitimerad genom en organisation kan han få problem med etiska riktlinjer för denna organisation. Och om TS dessutom tänker sig att det ena skall leda till det andra under en behandlingssession har vi ju också samtyckeslagen som kan ställa till det.

Sannolikt har denne behandlare så mycket hjärnverksamhet och självbevarelsedrift att han inte utan vidare hoppar på TS ideer. 

Svar på tråden Ni som har haft sex med er behandlare