• SannnaB

Sex ska va kul

Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så. 

• Svar på tråden Sex ska va kul
  • SannnaB
    JJ19 skrev 2024-07-02 10:19:10 följande:
    Mm samma här. Sjukt sexigt! Ger verkligen det extra sexigt.
    Har du testat det nån gång?
    Det har jag faktiskt inte gjort men jag brukar sitta ute på altanen när det är fint väder och onanera och det är spännande. 
  • JJ19
    SannnaB skrev 2024-07-02 10:20:11 följande:
    Det har jag faktiskt inte gjort men jag brukar sitta ute på altanen när det är fint väder och onanera och det är spännande. 
    Det låter inte fel det heller! Tänka att råka gå förbi där...;)
    Jag har testat på en strand några gånger...kan rekommenderas!
  • SannnaB
    JJ19 skrev 2024-07-02 10:22:18 följande:
    Det kan jag förstå. Måste vara härligt. 
  • Anonym (Åsikt)
    SannnaB skrev 2024-06-30 08:42:53 följande:
    Sex ska va kul

Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så. 

Det är en åsikt att sex ska vara kul och att det skulle inte vara en ide att ha sex om sexet är inte bra. 
  • SannnaB
    Anonym (Åsikt) skrev 2024-07-02 10:25:30 följande:
    Det är en åsikt att sex ska vara kul och att det skulle inte vara en ide att ha sex om sexet är inte bra. 
    Precis. Det är min åsikt men du kanske är av en annan? Att det ska vara tråkigt och oskönt?
  • Anonym (Åsikt)
    Anonym (Xm) skrev 2024-06-30 09:53:02 följande:

All sex kommer inte att bara bra. Det är orealistiskt att tänka så. Men man ska inte tvinga någon till något.

Och det finns ingen garanti på att sexet blir bra 
  • Anonym (Åsikt)
    SannnaB skrev 2024-07-02 13:20:40 följande:
    Precis. Det är min åsikt men du kanske är av en annan? Att det ska vara tråkigt och oskönt?
    Finns ingen garanti 
  • Anonym (Åsikt)
    Anonym (Xm) skrev 2024-06-30 09:53:02 följande:

All sex kommer inte att bara bra. Det är orealistiskt att tänka så. Men man ska inte tvinga någon till något.

Och man ska inte tvinga någon till att ge bra sex. 
  • Anonym (BertOlof)

Det har uppstått lite förvirring i tråden. TS borde definiera vad hen menar med "kul". Betyder det skrattigt, fantasifullt, allmänt skönt för båda, eller vad?

• Anonym (BertOlof)
    SannnaB skrev 2024-07-02 09:44:35 följande:

Det jag menar med kul är att det ska vara roligt att utforska varandra och ha det skönt tillsammans. Kanske göra nåt som man inte brukar göra. Testa på nya saker.

OK, såg ditt svar nu. Det är nog ingen som inte vill det du vill.
  • Anonym (Krank eftertanke)
    SannnaB skrev 2024-06-30 08:42:53 följande:
    Sex ska va kul

Jag håller med dig till 100%. Sex skall vara kul och spännande. Det skall gärna finnas en nyfikenhet och upptäckarglädje. Det som tar ner lusten hos mig är när motparten (medparten?) har en approach till sex som är mer torr. Ungefär som att det är ytterligare en sak som skall hinnas med. En sak man skall göra och man gör det med samma entusiasm som när man plockar ur disken ur diskmaskin. En sak man gör. Varken mer eller mindre. Det är trist tycker jag
  • Emiiee89
    JJ19 skrev 2024-07-02 10:22:18 följande:
    SAKNAR DIG JOHAN? //Din emmie.. 
  • Emiiee89
    JJ19 skrev 2024-06-30 12:28:58 följande:
    Håller med! Sex ska vara kul! Härligt att skratta tillsammans i sängen :)
    Skrattar gärna med dig i sängen.. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nja)

Skulle enbart ha sex med någon som är seriös.

Män som ser kvinnor som en toalett att tömma sig i är ytliga horbockar som inte är värda min tid och såna sluskar skulle jag aldrig belöna med nåt "kul". Enbart seriösa män som ser hela mig och vill vara i en riktig relation.

Svar på tråden Sex ska va kul