• Anonym (Hade ni?)

Skulle ni kunna ha en trekant med er partner?

Som rubriken lyder. Skulle ni kunna ha en trekant när ni är i ett förhållande eller är det helt otänkbart? Rösta!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni kunna ha en trekant med er partner?
  • Anonym (V)

Jag och min tjej har funderat på detta, vi har till och med frågat två av hennes tjejkompisar men ingen ville tyvärr, nu vill vi inte längre.

• Anonym (V)

Jag och min tjej har funderat på detta, vi har till och med frågat två av hennes tjejkompisar men ingen ville tyvärr, nu vill vi inte längre.

• Anonym (V)

• Anonym (Den nyfikne)

Svar till.

Anonym (Menag­e a trois)

Saken är att jag tänder som fan på att jag och en till kille tillfredställer henne på alla möjliga sett. Hon ska vara i centrum  allt ska handla om henne. Min partner är såååå snygg och vacker efter 17 år och bara 34 år så kan jag inte sluta smyg kolla in henne hahaha. Tyvärr så tror jag mycket handlar om hennes jobb. 

Stort önskemål är henne och en till kvinna. Men jag tror dock att jag skulle ha svårt att mäkta med. Men där tror jag inte att det kommer att hända. Hon är inte inne på kvinnor. Men är inte helt främmande eller.
  • Anonym (Kvinnan)

Har inte haft trekant eller parträff med min make.
    Däremot har jag och min älskare provat på lite olika konstellationer. 
    Känns mer naturligt att testa mer med honom än med min man.
    Mannen vill jag ha för mig själv medan med älskaren blir  jag inte svartsjuk.

• Faile

Sådana här undersökningar får ju män att framstå som grottmänniskor. 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (Klokt svar)
    Faile skrev 2024-07-13 02:11:47 följande:

Sådana här undersökningar får ju män att framstå som grottmänniskor. 

Det är inga riktiga män som svarat i tråden. Bara patetiska incels med bokstavsdiagnos. Uppenbart är det också att de skriver under kvinnliga namn. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Klokt svar) skrev 2024-07-13 03:07:18 följande:
    Det är inga riktiga män som svarat i tråden. Bara patetiska incels med bokstavsdiagnos. Uppenbart är det också att de skriver under kvinnliga namn. 
    Nu avslöjade du dig allt. Det är du som konsekvent röstar ner massor av inlägg i sexforumet och som hela tiden påstår att alla män och kvinnor i trådarna är incels. Kan du bara lägga ner och låta folk diskutera bäst de vill.
  • Anonym (Klokt svar)
    Anonym (M) skrev 2024-07-13 04:50:21 följande:
    Nu avslöjade du dig allt. Det är du som konsekvent röstar ner massor av inlägg i sexforumet och som hela tiden påstår att alla män och kvinnor i trådarna är incels. Kan du bara lägga ner och låta folk diskutera bäst de vill.
    Nej, jag kommer att påpeka sanningen och när folk ljuger. Att ett gäng incels med kåtslag skriver att de vill ha trekanter representerar verkligen inte den allmänna åsikten från män. De allra flesta män får nämligen ligga och måste därför inte fixera vid meningslösa runktrådar likt den här. 

Nej. Jag har inte tummat ner nånting. Finns många här på forumet som är trötta på inceltramset som förpestar forumet och drar ner dess kvalitet. 
  • Djärven
    Anonym (Klokt svar) skrev 2024-07-13 03:07:18 följande:
    Jag är man. Skulle aldrig vilja ha en trekant med min fru och inte i övrigt heller för den delen. Det är att långsamt förstöra varandra och relationen.
  • Anonym (Klokt svar)

Det funkar inte att citera för mig.

Till djärven vill jag säga att ja, precis som du så brukar de flesta normala par inte vilja blanda in andra människor i sitt sexliv såvida de inte är sexmissbrukare eller djupt missnöjda med sin relation. 

Vi är inte menade att kn*lla runt på det sättet heller. Alla könssjukdomar som finns vittnar ganska tydligt om detta. Och nej, det spelar ingen roll att det finns kondomer. Preventivmedel är en uppfinning som kommit till i efterhand för att hindra graviditet, inte för att möjliggöra runtslampande. 

• Anonym (Menage a trois)

(Klokt svar):
    Varför har du så svårt att se att alla är olika? Både sexuellt och när det kommer till andra saker. Låt folk hålla på med vad de vill när det kommer till sex så länge det finns samtycke!

Herregud, tror du själv på att det bara är sexmissbrukare och de med dåliga relationer som bjuder in andra i sängkammaren?! Då är du duktigt trångsynt och kanske inte speciellt världsvan heller.

• Anonym (Nej, inget för oss)

Vi har pratat om det. Men för oss är det ett nej. Det stannar vid fantasi. Ingen av oss vill se den andra med någon annan. Vi älskar varandra för mycket för att riskera ett fantastiskt förhållande för lite nöjes skull. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Klokt svar)

Till den verklighetsfrånvända Menage a trams

Nej, det är du som lever i en illusion då majoriteten av människor inte är lösaktiga sexmissbrukare som slampar runt inom en relation. 

Normen är monogama relationer och inget annat, inte i vårt moderna samhälle bland normala heteropar. 

Fläskiga incels till autister med sina patetiska runkfantasier representerar även de en tragisk minoritet och inte sanningen. 

• Anonym (Z2)
    Anonym (Klokt svar) skrev 2024-07-14 04:25:10 följande:

Till den verklighetsfrånvända Menage a trams

Nej, det är du som lever i en illusion då majoriteten av människor inte är lösaktiga sexmissbrukare som slampar runt inom en relation. 

Normen är monogama relationer och inget annat, inte i vårt moderna samhälle bland normala heteropar. 

Fläskiga incels till autister med sina patetiska runkfantasier representerar även de en tragisk minoritet och inte sanningen. 

Tack för ditt klimatsmarta inlägg, tyvärr flög den inte. Det faller direkt när man lägger in förolämpning när man ska försöka sätta punkt för alla andra. Och framstå som mr /mrs Wikipedia. Lycka till i framtiden 

Bara för att det är vanligare att inte ha trekant i en relation så betyder inte det att det inte existerar många par som gillar trekant.

Frågan är varför det irriterar dig så mycket? Och varför stör du dig på att andra har samtyckligt sex?

Tillhör du verkligen normen när det kommer till precis allt? Det tror jag knappast och vore det så skulle nog en trekant liva upp tillvaron för dig och din partner😉
    Nej, men om ni inte vill det så kanske ni åtminstone skulle passa på att göra något normbrytande och busigt för att lätta upp stämningen och bejaka livet. I all välmening.

Ovan är till ("klokt" svar)

Svar på tråden Skulle ni kunna ha en trekant med er partner?