• Anonym (Sexigkvinna)

Män, hur förstår ni att kvinnor vill ha sex med er?

Den här frågan är till män.

Vad ska en tjej göra/säga för att du ska förstå säkert att hon vill ha sex med dig?
    (Du ska alltså bli helt säker på det)

Helst utan att vara jätte direkt och säga "ska vi ligga?"

Tacksam för era svar 😘

• Svar på tråden Män, hur förstår ni att kvinnor vill ha sex med er?
  • Anonym (Sexigkvinna)
    Anonym (Vetej) skrev 2024-07-09 09:07:17 följande:

Jag vet inte om det funkar men i alla mina förhållanden har det varit den vanligaste grund-signalen. Ett lite ändrat röstläge, lite mer omtänksamhet.. Trevlighet helt enkelt. 

Kvinnor man lever med är sällan särskilt trevliga haha, så när dom är det brukar de vilja något

Synd att höra att kvinnor du levt med sällan är trevliga. Frågan gällde inte min man faktiskt, vi kan vara direkta med varandra och fråga om vi ska ha sex. 

Men vi har pratat om att ha ett öppet förhållande och det finns en man som jag är väldigt tänd på men det var många år sen jag flirtade och låg med andra män så ville höra andra mäns åsikter om hur kvinnor ska vara tydliga med att de vill ha sex, helst utan att fråga rakt ut första gången i alla fall
  • Anonym (Alba)

Vad är det för fel med att säga vad man vill? Verkar ju vara klart enklast. 

Har upplevt många som i princip sitter i knät på killen och juckar honom och råhånglar samtidigt men nää dom  ville tydligen inte ha sex...  var bara lite ensam och onykter..  

• Anonym (Sexigkvinna)
    Core skrev 2024-07-09 08:56:17 följande:

Ledande frågor och fysisk kommunikation, om du fattar vad jag menar

Jo jag tror jag förstår men du får mer än gärna komma med förslag ändå om det är något jag inte tänkt på kanske 
  • Anonym (Alba)
    Anonym (Sexigkvinna) skrev 2024-07-09 09:23:57 följande:
    Synd att höra att kvinnor du levt med sällan är trevliga. Frågan gällde inte min man faktiskt, vi kan vara direkta med varandra och fråga om vi ska ha sex. 

Men vi har pratat om att ha ett öppet förhållande och det finns en man som jag är väldigt tänd på men det var många år sen jag flirtade och låg med andra män så ville höra andra mäns åsikter om hur kvinnor ska vara tydliga med att de vill ha sex, helst utan att fråga rakt ut första gången i alla fall
    Öppet förhållande kräver ärlighet och tydlighet mot dom som faktiskt vet att du är gift annars är risken stor att du ses som otrogen och får jobbigt rykte.  
    Öppet förhållande är ju trots allt det i särklass vanligaste ursäkten till att vara just otrogen.  Inte många som kommer tro dig helt enkelt. 
  • Anonym (Sexigkvinna)
    Anonym (Alba) skrev 2024-07-09 09:24:17 följande:

Har upplevt många som i princip sitter i knät på killen och juckar honom och råhånglar samtidigt men nää dom  ville tydligen inte ha sex...  var bara lite ensam och onykter..  

Det är väl inget fel med att säga vad man vill men jag vill inte bara kasta ut frågan ändå 

Jag har inte kommit till stadiet att sitta i hans knä, hade jag gjort det hade jag nog kunnat fråga. 

Och vi ses aldrig onyktra heller, vi ses i ett annat sammanhang. Och jag tycker sex är skönare nykter så jag vill inte ens vara onykter 
  • Anonym (Sexigkvinna)
    Anonym (Alba) skrev 2024-07-09 09:27:59 följande:
    Öppet förhållande kräver ärlighet och tydlighet mot dom som faktiskt vet att du är gift annars är risken stor att du ses som otrogen och får jobbigt rykte.  
    Öppet förhållande är ju trots allt det i särklass vanligaste ursäkten till att vara just otrogen.  Inte många som kommer tro dig helt enkelt. 
    Okej, han skulle kunna få lov att fråga min man faktiskt, inga problem för mig
  • Anonym (Sexigkvinna)
    Anonym (Alba) skrev 2024-07-09 09:24:17 följande:

Jag kan hålla med om att det är dumt att sända ut signaler om att man vill ha sex när man inte vill det, då kan det ju sägas innan så han vet i alla fall att det inte kommer bli sex
  • Anonym (Alba)
    Anonym (Sexigkvinna) skrev 2024-07-09 09:32:55 följande:
    Jag kan hålla med om att det är dumt att sända ut signaler om att man vill ha sex när man inte vill det, då kan det ju sägas innan så han vet i alla fall att det inte kommer bli sex
    Jag tänkte mer på att det kan feltolkas hur du än gör eftersom alla har olika preferenser om vad som betyder vad.  Och att det just därför är enklast att vara tydlig och ärlig  och i synnerhet när det handlar om att du är gift och har öppet förhållande.  
    Flörta funkar ju till en viss gräns men sen handlar ju resten om folks moral och att du är gift. 
  • Anonym (Kille)

Jag är en sådan kille som fattar trögt om hon faktiskt ville något.

Ett scenario kan vara att hon tittar med en lång ögonkontakt med mig, ett leende och vi går förbi varandra... båda vänder sig om efter 10 meter.... men hon fortsätter att gå ??? Kan hon inte bara stanna upp lite så hade jag sagt Hej.

Ett annat exempel är när de synar mig ifrån kropp till tå men inte ger ifrån sig ett leende utan står och stirrar på en. Jätte konstigt.

Men något jag förstår är om hon börjar bli fysisk. Rör vid mig ofta osv och skrattar och är glad. 

Men bäst av allt är när hon faktiskt vågar fråga om vi inte kan gå hem tll någon av oss. Då är det självklart vad hon vill. 

• Anonym (T)
    Anonym (P) skrev 2024-07-09 05:32:07 följande:

Lägg armarna om honom och placera hans händer på din rumpa och kyss honom. Fattar han inte då så fattar han aldrig.

Bästa rådet!
  • Anonym (tydlig)

De gångerna jag legat så har tjejen antingen sagt det rakt ut eller bara tagit för sig av det hon vill ha

• Core
    Anonym (Sexigkvinna) skrev 2024-07-09 09:23:57 följande:

Det finns en gammal Flashbacktråd som är rätt inspirerande, älskar konceptet. Man skickar bara Ligga? I ett meddelande, responsen visar ju tydligt om intresse finns. Och det är lätt att dra tillbaka som ett skämt, om det inte skulle motas med ett positivt resultat.

I övrigt är det mest tydligt med lång ögonkontakt, hand på axeln eller ryggslutet när man passerar och utbyter några ord etc 
Svar på tråden Män, hur förstår ni att kvinnor vill ha sex med er?