• Anonym (Glad BF)

GF goes nympho?!?

Hej,

Min gf sedan länge har det ibland vart lite si å så med gällande sex. Hur vanligt är det att kvinnor plötsligt tvärvänder i detta läge och släpper alla hämningar så att säga? Är det sommarn som bidragit tro? Ska inte gör om detta till en porrnovell, men kan ändå inte låta bli att nämna att hon skulle till IKEA. Hon pekar ut nån pall och frågade om vi skulle ha den. Ett litet frågetecken måste ha svävat ovanför mitt huvud några sekunder tills min porrdel i hjärnan plötsligt placerar in den i ett sammanhang. Jag tittar henne i hennes neutrala ögonen tills ögonen på nåt skumt vis bekräftade min inre bild av hur den skulle användas.

• Svar på tråden GF goes nympho?!?
  • Shameless

Jag är ganska paranoid som person men om min flickvän skulle ändra sitt sexuella beteende sådär utan logisk förklaring så hade jag misstänkt otrohet. Har läst otaliga trådar där kvinnor helt plötsligt blir kåta när otrohet ligger bakom. 

• Anonym (Glad BF)

Tack för den synpunkten. Får fundera lite på om det kan ligga något i det.

• Lazzi

Men strunta i o fundera kör på istället o njut av sexet 
    O skulle hon vart otrogen kommer de fram sen o då får du ta ställning hur du vill gå vidare

• Anonym (Jo)

Har hon vänt tydligt utan anledning så är det förmodligen otrohet inblandat. 

• Anonym (Ngnf)

Hon har säkert någon annan  

• Anonym (2:an)

Har hon senaste tiden börjat få smak för analsex?

• Gurk11

Behöver inte alls handla om otrohet eller liknande. Kan vara att hon av någon anledning känner sig mer bekväm med sig själv. 
    Jag har själv alltid haft riktigt lågt självförtroende och i perioder inte varit så sugen på sex med min man men nu sedan ett tag tillbaka är det som att allt det där bara släppt och jag vågar ta för mig och njuta mer och blivit så mycket kåtare till på köpet.
    Absolut ingen otrohet inblandad från min sida i alla fall, det är bara min man som tänder mig och får mig att släppa på spärrarna. 
    Men det bästa är ju såklart att bara fråga henne, säga att du märkt en skillnad och undrar vad det beror på. Gör det på ett fint sätt och om du uppskattar denna förändring så säg det, det blir hon säkert glad av att höra. Man vill känna sig åtrådd och uppskattad, det spär på det hela än mer. 

• Anonym (Glad BF)
    Anonym (2:an) skrev 2024-07-13 18:44:23 följande:

Har hon senaste tiden börjat få smak för analsex?

Hon deklarerade väldigt tydligt för länge länge sedan att det är ett big no no. Hon har steg för steg ifrågasatt det när jag utmanar gränserna. Jag tror hon vill min fortfarande i te är.där än. Har kört en hel del analplay däremot. Frågan är hur mycket hon kan gå med på och sedan inte ifrågasätta det gamla ställningstagandet. What is left and why?!?

För vad svarar man på:
    -Åhh, snälla, pilla mig i rumpan!
  • Anonym (2:an)
    Anonym (Glad BF) skrev 2024-07-21 22:10:26 följande:
    Hon deklarerade väldigt tydligt för länge länge sedan att det är ett big no no. Hon har steg för steg ifrågasatt det när jag utmanar gränserna. Jag tror hon vill min fortfarande i te är.där än. Har kört en hel del analplay däremot. Frågan är hur mycket hon kan gå med på och sedan inte ifrågasätta det gamla ställningstagandet. What is left and why?!?

För vad svarar man på:
    -Åhh, snälla, pilla mig i rumpan!
    det låter absolut som att hon är redo för att ta nästa steg (i 2:an) Skål
Svar på tråden GF goes nympho?!?