Min sambo vill aldrig ligga?
Jag o min nuvarande sambo har varit tillsammans i snart 3år, men han vill aldrig ligga längre, ett litet tag sedan hade vi en diskussion om att vi skulle ha mera sex då vi båda tyckte vi skulle ha de oftare, nu när hans semester börjat har vi inte haft sex på snart 3 veckor, blir galen snart, så Fort jag försöker ta iniatsitiv så avböjer han, varje gång.. inte super kul att få nobben varje gång man försöker så jag ger snart upp såklart vill jag inte ha sex om inte han är med på de men han får upp stämningen till de o sen avböjer. han säger att han älskar mig o att jag attraherande men könns inte så! tagit på mig lite extra sexiga kläder men leder inte upp till något mer än att jag ser fånig ut som går runt med sexiga kläder som jag sen sjölv får ta av.. blir så ledsen får känslan av att han inte är attraherad längre o vet inte vad jag ska göra så fort jag frågar säger han ju att han fortvarande är de.. så ni killar hur vill ni att man ska göra? ska man bara lämna de o vänta eller ska man försöka på något annat sätt.