• Anonym (Stöna?)

Kvinnor, låter era män vid sex?

Japp, simpel fråga till er kvinnor som är tillsammans med män. Låter de när ni har sex? Min nuvarande partner stönar en del när vi har sex, inte överdrivet utan sådär sexigt. Jag låter själv en del (inte porrfilmsstön) då jag lätt får vaginala orgasmer. Jag har också väldigt känsliga bröstvårtor och blir rejält kåt när min partner tar/drar i dem. Då kan jag inte vara tyst utan låter en del. Jag blir extra tänd när jag hör min partner stöna samtidigt som jag stönar. Jag har oftast redan kommit två-tre gånger när han kommer och ljuden han då brukar göra när han kommer är så tillfredsställande för mig. 

• Svar på tråden Kvinnor, låter era män vid sex?
  • Anonym (Huh)

Fattar inte riktigt frågeställningen. De allra flesta människor låter väl på något vis när de har sex?

• Anonym (Ui)

Tyvärr, nej. Han andas bara tyngre. 

• Anonym (K)
    Anonym (K) skrev 2024-07-12 18:23:29 följande:

Min man låter när han närmar sig orgasmen och när han sedan kommer men inte alla så mycket som jag gör. Och nej, jag låter inte för att göra honom till lags utan för att han är sån skön älskare som får mig att bli galen under sexet. Klart jag kan lägga band på mig vid behov men man vill ju helst inte behöva lägga några som helst band på sig under passionerat sex.

Nyfiken på varför så många tryckte tumme ner? Är det för att jag låter eller för att min man låter? Eller för att vi bägge njuter av sex?
  • Lazzi
    Anonym (K) skrev 2024-07-13 14:19:40 följande:
    Nyfiken på varför så många tryckte tumme ner? Är det för att jag låter eller för att min man låter? Eller för att vi bägge njuter av sex?
    Dom är avundsjuka för du kan njuta 
  • Anonym (Lina)
    Anonym (K) skrev 2024-07-13 14:19:40 följande:
    Håller med Lazzi, antingen är de avundsjuka på att du njuter av sex eller förr att din man också låter. Eller så är de avundsjuka på bägge sakerna. 
  • Anonym (Knullkuken)
    Anonym (Förstår inte) skrev 2024-07-13 13:07:23 följande:

Jag är man och förstår inte det här med stön. Jag skulle gärna stöna om det var så skönt så att man inte kunde hålla sig o stön liksom bara kom. Men när jag har sex så är det inte så skönt. Du känner lite skönt av det men inte på långa vägar så att du skulle börja stöna av det. Att fejkstöna är ju inte bra det heller. 

Fler män som delar samma upplevelse. Samtidigt kan jag inte förstå varför man inte tror att tjejer har skönare sex. Alltså lyssnar man här på vissa berättelser om hur skönt det är så att stön kommer så måste ni ju ha det skönare. Jag skulle kunna räkna mattetal samtidigt.

Tycker synd om dig om sex inte är så skönt för dig. Helt omöjligt för mig att inte grymta/stöna tyst när jag kommer i min frus fitta eller när hon runkar/suger tills jag sprutar.
  • Anonym (Stöna?)
    Anonym (Huh) skrev 2024-07-13 13:21:39 följande:

Fattar inte riktigt frågeställningen. De allra flesta människor låter väl på något vis när de har sex?

Nej, det gör de inte! Därav frågan. Mitt ex var tyst under sex.
  • SannnaB

Min älskare kan stöna rätt bra ibland. Speciellt precis innan det går för honom. Det tycker jag är mysigt.

• XDX

Jag är man och jag stönar och andas tungt vid sex, men inte överdrivet :) Och jag kör lite snällt "dirty" talk. Allt detta bidrar till att min fru känner att jag verkligen njuter av henne. Det gör henne extra upphetsad och då funkar sexet mycket bättre.

Förr var jag tystare och då hade hon det mycket svårare med min storlek, även om hon var rejält upphetsad och våt. Att jag låter är en gamechanger för mig och min fru!

Och jag fortsätter med det eftersom det funkar, och jag ignorerar hennes prydhet som kommer fram varje gång. Skulle jag följa hennes prydhet hade vårt sexliv varit katastrof. 

• Anonym (Förstår inte)

Sen de få gånger man faktiskt stönar lite så blir man rädd att grannar ska höra så man lägger extra band på sig själv istället. (bor i lägenhet).

• Anonym (Ylva)

Nej. Det tycker  där han och jag är osexigt på män. Han kan på sin höjd andas ljudligt.

• Anonym (Kvinna 40)

Jag har inte varit med om att män inte stönar. Det kommer naturligt. 

• Anonym (Ellen)
    Anonym (Förstår inte) skrev 2024-07-13 13:07:23 följande:

Jag är man och förstår inte det här med stön. Jag skulle gärna stöna om det var så skönt så att man inte kunde hålla sig o stön liksom bara kom. Men när jag har sex så är det inte så skönt. Du känner lite skönt av det men inte på långa vägar så att du skulle börja stöna av det. Att fejkstöna är ju inte bra det heller. 

Fler män som delar samma upplevelse. Samtidigt kan jag inte förstå varför man inte tror att tjejer har skönare sex. Alltså lyssnar man här på vissa berättelser om hur skönt det är så att stön kommer så måste ni ju ha det skönare. Jag skulle kunna räkna mattetal samtidigt.

Fattar inte varför man ska säga att kvinnor har det skönare än män, eller tvärtom. Det är väl på INDIVIDNIVÅ. Jag är kvinna och de män jag har varit med har alltid njutit betydligt mer än jag. Slidsamlag ger mig lika mycket fysisk njutning som att skaka hand - jag känner att något är där och rör sig, men skönt är det tyvärr inte. Sen vet jag att det finns många kvinnor som njuter jättemycket - det är olika!
  • Anonym (Ellen)

Men, för att svara på trådstarten också: Ja, det gör han, och det har alla män jag har haft sex med gjort. Jag tycker det är sexigt och hade tyckt att det var märkligt om en man hade varit helt tyst under sex.

• Anonym (Caruso)

Jag låter, jag snuskpratar och stönar högt. Inga barn hemma längre så ingen blir störd. Jag gör mig inte till, det bara kommer ljud.

Min fru är helt tyst. Hennes orgasmer får jag läsa av genom att hon kniper ihop benen och drar dem upp mot magen en bit, och att magen krampar. Jag skulle önska att hon lät mer, men hon måste ju få älska som hon trivs med och så som hon funkar.

• Anonym (Ljud)
    Anonym (Ui) skrev 2024-07-13 13:54:07 följande:

Tyvärr, nej. Han andas bara tyngre. 

Det låter ju i alla fall tror inte nån kan vara tyst under sexet
  • Anonym (Ljud)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-07-11 14:40:12 följande:

De brukar stöna och speciellt när man suger.

Tyker du det är  skönt att höra?
Svar på tråden Kvinnor, låter era män vid sex?