Tjejer Vad är skönast?
Hur får ni lättast orgasm och vad är skönast? ett regelrätt samlag
eller en så kallad fingerpulla.
Att bli slickad till en orgasm och sedan bli knullad
Fingerpulla är ofta helt värdelöst, många män fattar inte grejen utan kör bara in och ut. För att det ska vara bra ska man stimulera g-punkten, annars kan man skita i det.
Fingerpulla är ofta helt värdelöst, många män fattar inte grejen utan kör bara in och ut. För att det ska vara bra ska man stimulera g-punkten, annars kan man skita i det.
Lazzi:
Jag gjorde det en gång när jag äntligen hade självförtroendet. Exet ansåg dock att jag hade helfel, så det hjälpte inte.
Nuvarande älskare har läst på själv så han behöver jag inte instruera.
Inget jag berättar för främmande runkpellar online.
Att fingra mig ger ingenting. Men ett samlag med ngn jag har känslor för är magiskt.
Via samlag är lättast för mig
Någon sexställning där jag kan använda vibratorn samtidigt, gärna i lite långsammare tempo. Alternativt fingrar och vibrator.
Jag måste vara den enda kvinna som inte gillar att bli slickad? Jag ogillar det inte men kommer inte ens i närheten av en orgasm
Någon sexställning där jag kan använda vibratorn samtidigt, gärna i lite långsammare tempo. Alternativt fingrar och vibrator.
Jag måste vara den enda kvinna som inte gillar att bli slickad? Jag ogillar det inte men kommer inte ens i närheten av en orgasm
Haha, slafsigt var ordet!
Skönt att höra att man inte är ensam.