• Anonym (Man)

Tjejer Vad är skönast?

Hur får ni lättast orgasm och vad är skönast? ett regelrätt samlag 
    eller en så kallad fingerpulla.

• Svar på tråden Tjejer Vad är skönast?
  • Anonym (Mysan)

Att bli slickad till en orgasm och sedan bli knullad 

• Anonym (JB)

Fingerpulla är ofta helt värdelöst, många män fattar inte grejen utan kör bara in och ut. För att det ska vara bra ska man stimulera g-punkten, annars kan man skita i det. 

• Lazzi
    Anonym (JB) skrev 2024-07-13 14:13:49 följande:

Fingerpulla är ofta helt värdelöst, många män fattar inte grejen utan kör bara in och ut. För att det ska vara bra ska man stimulera g-punkten, annars kan man skita i det. 

Du får förklara för mannen hur han ska göra 
  • Anonym (JB)

Lazzi:
    Jag gjorde det en gång när jag äntligen hade självförtroendet. Exet ansåg dock att jag hade helfel, så det hjälpte inte. 
    Nuvarande älskare har läst på själv så han behöver jag inte instruera.

• Anonym (gg)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-12 10:13:10 följande:
    Tjejer Vad är skönast?

Hur får ni lättast orgasm och vad är skönast? ett regelrätt samlag 
    eller en så kallad fingerpulla.

Sex med en människa är skönast. 

Sedan kan det vara snabbare och enklare att komma på egen hand, men de går inte att jämföra ens.
  • Anonym (Inceltråd)

Inget jag berättar för främmande runkpellar online.

• Anonym (Jo)

Att fingra mig ger ingenting. Men ett samlag med ngn jag har känslor för är magiskt.  

• Anonym (42)

Någon sexställning där jag kan använda vibratorn samtidigt, gärna i lite långsammare tempo. Alternativt fingrar och vibrator. 

Jag måste vara den enda kvinna som inte gillar att bli slickad? Jag ogillar det inte men kommer inte ens i närheten av en orgasm 

• Anonym (JB)
    Anonym (42) skrev 2024-07-14 09:43:36 följande:

Någon sexställning där jag kan använda vibratorn samtidigt, gärna i lite långsammare tempo. Alternativt fingrar och vibrator. 

Jag måste vara den enda kvinna som inte gillar att bli slickad? Jag ogillar det inte men kommer inte ens i närheten av en orgasm 

Jag gillar inte heller att bli slickad, tycker det är tråkigt och mest slafsigt. Ger mig inte så mycket. 
  • Anonym (42)
    Anonym (JB) skrev 2024-07-14 10:41:21 följande:
    Jag gillar inte heller att bli slickad, tycker det är tråkigt och mest slafsigt. Ger mig inte så mycket. 

Haha, slafsigt var ordet! 

Skönt att höra att man inte är ensam. 

Svar på tråden Tjejer Vad är skönast?