• Anonym (W)

Bakteriell Vaginos

Jag dejtar en kille och vi har legat flera gånger. Men nu har jag fått bakteriell vaginos. Det luktar otroligt illa i underlivet, aldrig fått såhär förr med någon. Nu till min fråga, vad hade ni gjort om ni dejtade en kille och ni får detta? 

• Svar på tråden Bakteriell Vaginos
  • Anonym (Ja?)

Sökt vård, behandlat och rådfrågat vården? 

• Selyn

Önskar jag kunde säga att jag skulle varit ärlig och sagt som det är. Man har ändå kommer över en hel del pinsamheter såhär på äldre dagar. men om jag dejtade någon (relativt nytt) så hade jag förmodligen sagt att jag har mens eller inte hade lust tills jag behandlat mig 😁 

vet dock inte hur lång tid det tar att behandla, men det smittar inte har jag för mig 🧐 kan absolut ha fel. 🤐

• Anonym (W)

Jag har sökt vård och ska behandlas med antibiotika men tänkte mer att det kanske är hans bakterier som har orsakat att jag har fått det? Jag kanske får det igen, ingen aning vet inte hur det funkar 🤷🏼?♀️ 

• Anonym (Ärlighet varar längst)

Han ligger runt med andra o har smittat dig.

• Anonym (Lizz)

Det är ganska vanligt att drabbas av bakteriell vaginos vid nya sexuella kontakter och vad jag har förstått så är det för att bakterierna typ krockar med varandra .
    Jag gick det med mina barns pappa i början när vi hade sex och jag berättade självklart om situationen och att jag går på vaginal medicin ( receptfritt på apoteket) och han fattade.
    Fick det aldrig mer efter det, antar att våra gemene naturliga bakterier till sist accepterade varandra.

Inget att skämmas över.

Svar på tråden Bakteriell Vaginos