• Anonym (Generösa mot varandra.)

Hur ser du som kvinna på att dela din partner?

Noterar att ämnet varit på tapeten många gånger. Inte så konstigt när alla, mer eller mindre, bär på lust att vidga vyerna. 

För oss har det varit ett härligt tillskott och träffarna lever kvar i vårt sexliv som en rätt upphetsande sak att ta upp när vi älskar. Första gången var för ganska många år sedan när vi bjöd in en man. Det blev otroligt lyckat, hon slappnade av och njöt av uppmärksamheten och jag av att se henne njuta. Det dröjde nästan ett halvår innan vi gjorde det igen men ämnet var så skönt att ta upp utan att svartsjuka skapades. Nästa man hängde med under en ganska lång tid och idag har vi hittat vår avvägda väg mot ett berikande sexliv. Vi har pratat om par många gånger men går inte riktigt igång på det. Hon har flera gånger tyckt att jag borde få ta för mig av en annan kvinna med eller utan hennes man men jag hör samtidigt en tvekan i det hon säger. Vi är i alla fall inte där ännu men en vanlig, härlig trekant har fungerat så bra för oss. 

Nu till min fråga till dig som kvinna som "lånat ut sin man". Hur har det fungerat för er? Har det berikat eller kostat i form av svartsjuka eller annat? Jag har känslan av att vi män har lättare att separera kärlek och sex än vad ni kvinnor har. Jag gillar naturligtvis tanken men vill inte klampa in och förstöra det fina vi har.

• Svar på tråden Hur ser du som kvinna på att dela din partner?
  • Anonym (Tjej)

Jag skulle aldrig låta min man Knulla en annan kvinna och skulle han föreslå att jag ska knulla med en annan man då gör vi slut 

• Anonym (Kvinna)

Jag hade aldrig delat man med en annan kvinna.
    Jag hade inte delat med en man heller om jag hade känslor för min man

• Anonym (Beror på...)

Då jag inte är tillsammans med någon utan mer har några vänner med förmåner och vi är på swingersklubbar ibland så har jag inget problem med att de är med andra.
    Vet inte hur jag skulle reagera om jag verkligen var tillsammans med någon seriöst.
    Beror nog också på hur länge man varit tillsammans för i början brukar man ha fullt upp en då med att utforska varandra, men efter ett par år är det kanske annorlunda och man vill testa nya saker.

Försökte få med x-maken på lite mer saker och ev fler, men han ville inte dela med sig.

• Anonym (Generösa mot varandra.)

Tack för inläggen. Som ett förtydligande har aldrig idén varit att inleda ett förhållande med en annan man/kvinna. Bara att gemensamt berika sexlivet. Min kvinna har en härlig aptit och det är, i mitt tycke, läckert/vackert/skönt att se henne njuta. Frågan kanske mer är ställd till dig som upplevt två män. 

Svar på tråden Hur ser du som kvinna på att dela din partner?