• Saltabad

Förverkligande av fantasi

Vi är ett par som delar en fantasi och vi har lite funderingar. Fantasin vi har kretsar kring en trekant men en där bara kvinnorna njuter varandra, alltså inte ?två kvinnor för mannen?. 

Ni som har erfarenhet av att förverkliga liknande fantasier; har ni några värdefulla råd och tips att delge?

Och, en annan stor fråga givetvis, var letar man efter en kvinna som är nyfiken på nämnd fantasi?

• Svar på tråden Förverkligande av fantasi
  • Anonym (B)

Om mannen inte är med så är det ingen trekant. Då är han voyeur medan kvinnorna har lesbiskt sex.

• Saltabad

Mannen är med men bara med sin partner.

• Anonym (B)

Mitt bästa råd - gör detta med en främling! INTE från bekantskapskretsen. Det blir lätt fel annars.

• Tukt

Det viktiga när man ska förverkliga fantasier är att ställa sig frågan "vad är det här för känsla som ligger till grund för fantasin". Och svara sig själv ärligt även om det är, eller blir jobbigt.
    Väldigt vanligt är att folk har fantasier som slår an dominans och förnedring. Det har de, inte sällan, fått via mainstreamporr som är rätt duktiga på att plocka upp underliggande känslor men förpackat dom som det mest naturliga i världen.
    Sex är ju inte bara skönt utan är i mycket psykologi där man kan reglera jobbiga känslor.
    Så gör hemläxan först, så blir det nog lättare sedan.

• SannnaB

Jag hade gärna varit med i den trekanten. Flört

• Anonym (Erfaren_man)

Det är väldigt svårt att hitta en extra tjej. Efterfrågan bland par är stor, samtidigt som väldigt få ensamma kvinnor är intresserade. 

• Anonym (B)

Ett annat råd är att låta tjejen hitta den tredje parten. Det är ju ändå mellan dem det ska funka främst.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Vad händer om...)

Vad har det för konsekvenser om den andra kvinnan gör saker med mannen?

Tanken är att kvinnan i paret skall vara i centrum och mannen och den andra kvinnan skall inte göra saker med varandra, men så blir det så ändå och kvinnan i paret som skulle vara i centrum får en mer passiv roll?

Det är INTE kul alls och risken att det blir så finns. Skulle kvinnan i paret kunna hantera det? 

• Saltabad
    Anonym (Vad händer om...) skrev 2024-07-16 12:16:42 följande:

Vad har det för konsekvenser om den andra kvinnan gör saker med mannen?

Tanken är att kvinnan i paret skall vara i centrum och mannen och den andra kvinnan skall inte göra saker med varandra, men så blir det så ändå och kvinnan i paret som skulle vara i centrum får en mer passiv roll?

Det är INTE kul alls och risken att det blir så finns. Skulle kvinnan i paret kunna hantera det? 

Just därför vi gärna vill ha klara ?regler? do?s and dont?s.
  • Anonym (Risky)
    Saltabad skrev 2024-07-16 12:26:34 följande:
    Regler finns till för att brytas. Det fnns ingen garanti att allt ska gå enligt planen, t ex ett tycke kan uppstå mellan mannen och den tredje. Riskabelt.
  • Anonym (B)
    Saltabad skrev 2024-07-16 12:26:34 följande:
    De reglerna måste du och din kvinna prata om! Det kan ingen främling bestämma.
  • Anonym (BBW)

Finns en anledning till att tjejer som vill vara extra tjej till ett par ofta kallas enhörninga på grund av att dom är extremt ovanliga. Största chans är att träffa ett par för sex i samma rum men hålla det öppet för sex mellan tjejerna. 

För egen del har jag göra olika former av gruppsex men att vara någon form av sex-toy till ett par det går fetbort.

• Anonym (BBW)
    Anonym (BBW) skrev 2024-07-22 07:33:48 följande:

Finns en anledning till att tjejer som vill vara extra tjej till ett par ofta kallas enhörninga på grund av att dom är extremt ovanliga. Största chans är att träffa ett par för sex i samma rum men hålla det öppet för sex mellan tjejerna. 

För egen del har jag göra olika former av gruppsex men att vara någon form av sex-toy till ett par det går fetbort.

Bör tilläggas att jag är bisexuell och gärna har sex med andra kvinnor/tjejer men att jag skulle förnedra mig med att förverkliga en killes fantasi med att se flickvännen ha sex med en annan kvinna är helt uteslutet. Bjud in några extra och gärna välutrustade killar så blir det genast betydligt intressantare. Och självklart kan jag tänka mig het ångande tjejsex men då får helt enkelt pojkvännen hålla sig borta. 

Kan också tilläggas att jag har summa en gång försökt vara Enhörning men tog ganska snabbt en taxi hem för det kändes bara förnedrande att vara någon form av leksak.
  • Anonym (Heta nätter)

Enklast är nog en swingersklubb men inte ens där kommer det att vara helt enkel. Som redan tidigast nämnts är nog största chansen att träffa ett par med liknande önskemål. Även jag har testat av vara extratjej, Även om även jag fick lite kuk då det var en "riktigt" trekant var det ingen höjdare och inget jag kommer att göra igen. 

Svar på tråden Förverkligande av fantasi