• Sally255

Kan inte komma under samlag

Jag kan komma superlätt men då måste jag korsa benen och gnugga alltså ligga ner i sängen, korsa benen och jucka typ. 

har aldrig hört om någon som gör på samma sätt.

Jag har testat att fingra eller tagit duschmunsket mot klitoris men känner inget speciellt alls.

Har testat en sexleksak, ett sånt ägg som vibrerar och partnern har en kontroll men jag skulle kunna somna med den i typ för gör verkligen ingen nytta. 

Det jobbiga med detta är att jag kan ju inte komma på något annat sett. 

Är det någon som har samma problem? Eller har det någon som onanerar på samma sätt som mig men har tips på hur man kan komma med sin partner ändå? 

kanske tips på någon sexleksak? 

• Svar på tråden Kan inte komma under samlag
  • Anonym (Mis)

Hur kommer du åt klitoris när du korsar benen?

• Anonym (j)

Sex på Riktigt-podden. Inget du gör är ovanligt och du kan få tips då det finns avsnitt mer inriktade på just detta "problem".

• Sally255

jag brukar ha På mig tajta jeans och sen håller jag typ i byxan där dragkedjan är. tar liksom ett grepp och byxan sen så juckar jag fram och tillbaka. byxan gnider sig då mot klitoris osv 

• Anonym (Mis)

Använd fingrarna istället. Du får öva när du är själv 😉

• Sally255

Jag har testat flera gånger med fingrarna men går inte, går inte om min partner gör heller. tycker inte att det är speciellt skönt heller. Tycker det är skönt att ligga men blir frustrerande när man aldrig kan komma.

Tycker inte heller om att någon går ner på mig. Testat flera gånger även med olika personer innan jag hade partner man fattar inte grejen

• Sally255
    Anonym (Mis) skrev 2024-07-17 15:37:46 följande:

Hur kommer du åt klitoris när du korsar benen?

jag brukar ha På mig tajta jeans och sen håller jag typ i byxan där dragkedjan är. tar liksom ett grepp och byxan sen så juckar jag fram och tillbaka. byxan gnider sig då mot klitoris osv 
  • Sally255
    Anonym (Mis) skrev 2024-07-17 15:42:07 följande:

Använd fingrarna istället. Du får öva när du är själv 😉

Jag har testat flera gånger med fingrarna men går inte, går inte om min partner gör heller. tycker inte att det är speciellt skönt heller. Tycker det är skönt att ligga men blir frustrerande när man aldrig kan komma.

Tycker inte heller om att någon går ner på mig. Testat flera gånger även med olika personer innan jag hade partner man fattar inte grejen
  • Sally255
    Anonym (j) skrev 2024-07-17 15:40:41 följande:

Sex på Riktigt-podden. Inget du gör är ovanligt och du kan få tips då det finns avsnitt mer inriktade på just detta "problem".

Vet du vilket avsnitt dom pratar om de? 
  • Anonym (Kvinna 40)

Hm uppenbarligen funkar det med stimulans av klitoris, så det är väl bara att försöka hitta andra sätt att stimulera där? Du får prova dig fram! Göra annorlunda med fingrarna. Det du beskriver att du gör låter som att det tex stimulerar över ett större område.  Själva knoppen på klitoris är ju inte så stor men under finns massa nerver som sprider sig över ett större område. 
    Om du är ovanpå kanske du kan komma åt att få stimulans över ett större område mot hans kropp? Eller om du ligger på mage och kan trycka hela handen mot området. Dvs inte direkt mot själva klitoris utan så att det område runt om får stimulans. 

Prova dig fram.

• Anonym (Rty)

Prova ligga I missionär ovanpå honom, gnugga mot hans blygdben om det går. Det tog mig 20 år att lära mig komma med fingrarna.

• Sally255
    Anonym (Kvinna 40) skrev 2024-07-17 15:58:59 följande:

Hm uppenbarligen funkar det med stimulans av klitoris, så det är väl bara att försöka hitta andra sätt att stimulera där? Du får prova dig fram! Göra annorlunda med fingrarna. Det du beskriver att du gör låter som att det tex stimulerar över ett större område.  Själva knoppen på klitoris är ju inte så stor men under finns massa nerver som sprider sig över ett större område. 
    Om du är ovanpå kanske du kan komma åt att få stimulans över ett större område mot hans kropp? Eller om du ligger på mage och kan trycka hela handen mot området. Dvs inte direkt mot själva klitoris utan så att det område runt om får stimulans. 

Prova dig fram.

Jag har tänkt att det är endast klitoris som behöver stimulering men nu när jag läste ditt svar så låter det logiskt att det är ett större parti för har försökt med endast kritoris stimulering men inte gått. jag funderar på om det kanske finns någon bra sexleksak för detta 
  • Anonym (Jrkf)

Köp ett duschmunstycke med massage, då jäklar. Det vanliga kommer man inte långt med

• Anonym (Kvinna 40)
    Sally255 skrev 2024-07-17 16:04:40 följande:
    Jag har tänkt att det är endast klitoris som behöver stimulering men nu när jag läste ditt svar så låter det logiskt att det är ett större parti för har försökt med endast kritoris stimulering men inte gått. jag funderar på om det kanske finns någon bra sexleksak för detta 
    Borde väl funka att trycka större delen av handen över området?

Själv kan jag inte beröra den lilla synliga delen av klitoris för det är alldeles för känsligt (kollar tror alltid att de kan peta direkt där). Men med lagom stimulans runt omkring i närområdet funkar det bra. 

Dusch med lagom stråle borde kunna fylla samma funktion. 
  • Anonym (Samma)

Nu kommer jag vara väldigt detaljerad. Jag brukar inte skriva här, men nu tror jag att jag har något att komma med. Jag gjorde nämligen likadant som du när jag var yngre! Fast jag låg på alla fyra med korsade ben och juckade. I många år var det det enda sättet jag kunde komma på. Det är ganska praktiskt, faktiskt, man kan ha alla kläder på, behöver inte tvätta händerna efteråt osv. Men som du skriver, tråkigt att bara kunna komma ensam, på ett sätt som inte alls bjuder in partnern heller. 

Men sedan många år har jag lärt mig att använda händerna. Jag gillar inte alls leksaker och inte heller att nudda direkt på toppen av klitoris. Mitt tips är att täcka så mycket som möjligt av hela området (hela klitoris, faktiskt, det finns bra modeller nu för tiden av hur den faktiskt ser ut) med dina händer. Jag brukar ha en hand som liksom täcker för området runt slidan och trycker ihop det, och en hand som täcker över toppen av klitoris med huden som finns runt om. Den handen gnuggar också, så som jag antar att andra gör direkt mot klitoris. Det behöver inte gå fort eller vara intensivt. Bra förspel är att smeka runt om, insidan av låren osv. Att onanera blir ungefär som att krama klitoris väldigt hårt från alla håll. Jag tror att det är samma sak som sker när vi korsar benen och juckar. 

Nu har jag också en partner som vet hur han ska använda sina händer och är väldigt öppen för att lära sig nya saker och ändra hur han gör så det passar mig. Jag kommer aldrig av vanliga samlag, men det blir skönare om jag kommer åt att gnugga mycket av mig själv mot honom. Det senaste året har vi lärt oss att jag kan komma om jag tar på mig själv när han är i mig, om vi är i en särskild position (saxar, typ) där det är lätt att komma åt, och insidan av mina lår trycker mot honom samtidigt!

Hoppas mina beskrivningar kan hjälpa dig att hitta rätt. 
    Mitt tips är alltså: lär dig själv, och lär sedan din partner.  Det kommer bli toppen! 

Svar på tråden Kan inte komma under samlag