Nu kommer jag vara väldigt detaljerad. Jag brukar inte skriva här, men nu tror jag att jag har något att komma med. Jag gjorde nämligen likadant som du när jag var yngre! Fast jag låg på alla fyra med korsade ben och juckade. I många år var det det enda sättet jag kunde komma på. Det är ganska praktiskt, faktiskt, man kan ha alla kläder på, behöver inte tvätta händerna efteråt osv. Men som du skriver, tråkigt att bara kunna komma ensam, på ett sätt som inte alls bjuder in partnern heller.
Men sedan många år har jag lärt mig att använda händerna. Jag gillar inte alls leksaker och inte heller att nudda direkt på toppen av klitoris. Mitt tips är att täcka så mycket som möjligt av hela området (hela klitoris, faktiskt, det finns bra modeller nu för tiden av hur den faktiskt ser ut) med dina händer. Jag brukar ha en hand som liksom täcker för området runt slidan och trycker ihop det, och en hand som täcker över toppen av klitoris med huden som finns runt om. Den handen gnuggar också, så som jag antar att andra gör direkt mot klitoris. Det behöver inte gå fort eller vara intensivt. Bra förspel är att smeka runt om, insidan av låren osv. Att onanera blir ungefär som att krama klitoris väldigt hårt från alla håll. Jag tror att det är samma sak som sker när vi korsar benen och juckar.
Nu har jag också en partner som vet hur han ska använda sina händer och är väldigt öppen för att lära sig nya saker och ändra hur han gör så det passar mig. Jag kommer aldrig av vanliga samlag, men det blir skönare om jag kommer åt att gnugga mycket av mig själv mot honom. Det senaste året har vi lärt oss att jag kan komma om jag tar på mig själv när han är i mig, om vi är i en särskild position (saxar, typ) där det är lätt att komma åt, och insidan av mina lår trycker mot honom samtidigt!
Hoppas mina beskrivningar kan hjälpa dig att hitta rätt.
Mitt tips är alltså: lär dig själv, och lär sedan din partner. Det kommer bli toppen!