• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 20:35:47 följande:
    Alla har inte beroendepersonlighet.
    Har flera i min bekantskapskrets som feströker.
    Har aldrig någonsin sett dom med en cigg i handen i andra sammanhang. 
    Så visst sjutton finns det som som kan välja att bara röka vid vissa tillfällen. 
    Fortfarande ett urkorkat beteende och onödigt att dessutom sprida gifter till sin omgivning. Äckligt och hänsynslöst. Skräptråd förövrigt. 
  • Anonym (Given)

Älskar den här tråden - trots dina inlägg. 

• Anonym (Anony(-)

De flesta hatar den så du är i minoritet med din sjuka lungcancerpropaganda.

• Anonym (Given)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-08-03 21:23:41 följande:

De flesta hatar den så du är i minoritet med din sjuka lungcancerpropaganda.

Good for you
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 21:27:14 följande:
    Good for you
    And bad for you.
  • Anonym (Given)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-08-03 21:28:24 följande:
    And bad for you.
    Absolut inte. 
    Det är ok att vi tycker olika. 
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 21:46:11 följande:
    Absolut inte. 
    Det är ok att vi tycker olika. 
    Jo, att röka är dåligt, för alla. Vetenskapligt bevisat för längesen. Finns inget att tjafsa emot om där.
  • Anonym (Hur ska jag göra?)
    Anonym (Hur ska jag göra?) skrev 2024-09-29 18:16:10 följande:

Liten uppdatering?
    Trodde aldrig att detta skulle hända vid min ålder men är ju fast som rökare nu även rill vardags. Jag röker ca 10-12 om dagen och trivs med det. Jag eöker även ganska ofta när vi har sex och det har blivit en kick för oss båda. Vi har öppnat upp våra diskussioner på ett helt annat sätt och provat nya saker. Han har köpt lårhöga stövkar i lack och lite andra kläder i samma stil till mig. Jag har aldrig tänkt ranken men nu har jag detta på mig hemma ibkand och har börjar klä mig lite sexigare även t ex på jobbet. sexlivet är fantastiskt och blickarna jag får på stan äggar upp mig.
    MVH från en lycklig kvinna i medelåldern

Det är så häftigt med kvinnor som vågar byta stil och bejaka sig själva som du gjort.
    Får man fråga hur gammal du är?
    Min fru har gjort något liknande men är lite mer försiktig än du verkar. Hon röker bara hemma (oftast varje dag och i samband med att vi har sex)  och när det är fest.
    Jag förstår att du får blickar från andra män när du beskriver hur du röker med stil och att du klär dig lite ?tuffare?. Hur ser din klödstil ut? Min fru klär sig görna i skinnbyxor eller bikerjacka men helst vill jag se henne i lårhöga lackstövlar mm men det blir bara hemma. Allt med stil så det inte ser billigt ut.
  • UngGubbeinorr

Nu gissar jag hej vilt.. Troligen var det så att hans första rökte. För mig var det vråltajta jeans som framhävde vulvan, som sitter som trosor där trosor bärs, än idag snart 60 år så går jag igång på det. Sexigaste som finns, gärna med lite "thigh gap" 🔥 

Men det är jag, kan inte skriva för någon annan.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-08-03 21:48:34 följande:
    Jo, att röka är dåligt, för alla. Vetenskapligt bevisat för längesen. Finns inget att tjafsa emot om där.
    Ja, det är det verkligen.
  • Anonym (Hej)

Det är sexigt med tjejer som röker.

• Erik Bane

En äldre kollega på jobbet berättade om Rökerskor. det var kvinnor med inte så hög status. för min del är rökande kvinnor det mest avtändande jag vet. Har själv aldrig feströkt ens sedan jag var 16 år.

Svar på tråden Rökfetish