• Anonym (Hur ska jag göra?)

Rökfetish

Hej
    Min man tycker det är sexigt när kvinnor röker, speciellt ja (feströker endast). Han vill att jag ska röka i samband med att vi har sex och han vill gärna att jag blir vardagsrökare (jag mörker hur härligt kåt han blir?).
    Hur vanligt är detta och finns det några andra kvinnor därute med en man/kille med denna fetish?
    Hur har det påverkat er och vad har ni gjort för att tillfredställa mannen?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Anonym (Mannnennn)
    Anonym (-) skrev 2024-10-03 21:51:11 följande:
    Att sprida lungcancer och förstöra sin egen hälsa är bara sjukt. Finns inget sexigt i ett så stört beteende. Du kommer att förstöra både din hy, bli gammal rynkig kärring i förtid och troligtvis drabbas av lungcancer.

Hur kan du med att sprida såna sjuka ideal härinne? Skäms.
    Alla är kanske inte som du? 
    Vissa går kanske igång på det?
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Mannnennn) skrev 2024-10-07 13:47:47 följande:
    Alla är kanske inte som du? 
    Vissa går kanske igång på det?
    Det är idiotiskt att uppmuntra folk till dödliga vanor, oavsett.
  • Anonym (Mannnennn)
    Anonym (Anony(-) skrev 2024-10-07 14:46:12 följande:
    Det är idiotiskt att uppmuntra folk till dödliga vanor, oavsett.
    Det idiotiska är att uttrycka sig idiotiskt 
  • Anonym (Hur ska jag göra?)
    MrBundy skrev 2024-10-03 21:18:48 följande:
    Låter spännande! Hur känner du kring att du fått kommentarer? Glad? Pirrande? Blyg?
    Har du en sexuell koppling till rökning generellt? När du röker på jobbet, känner du dig sexig då? Skicka gärna PM så slipper vi skriva sönder tråden 😀
    Blickarna är påtagliga så ingen inbillning och jag blir glad, lite stolt och pirrig. Stolt då jag vid min ålder får denna uppmärksamhet. Jag har inte direkt kännt någon koppling till sex även om jag kunnat tycka att det ser lite coolt ut när en kvinna röker om hon gör det med stil. Ser faktiskt inte samma koppling med män vilket kanske är lite märkligt.
  • Anonym (Usch)

Det finns verkligen noll sexighet med en rökares andedräkt. Vore jag man skulle den slakna direkt bara av doften.

• Anonym (Usch)

Det finns verkligen noll sexighet med en rökares andedräkt. Vore jag man skulle den slakna direkt bara av doften.

• Anonym (Usch)

Hur mycket uppmärksamhet får man scennärvaro man blir rynkig och sjuk i förtid?
    hmmm

• Anonym (Usch)
    Anonym (Usch) skrev 2024-10-11 10:27:39 följande:

Hur mycket uppmärksamhet får man scennärvaro man blir rynkig och sjuk i förtid?
    hmmm

scennärvaro= SEN NÄR
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Mannnennn) skrev 2024-10-07 17:12:06 följande:
    Det idiotiska är att uttrycka sig idiotiskt 
    Vilket man i allra högsta grad gör när man uppmuntrar folk till att förgifta sina lungor med cancer och åldras och bli ful och rynkig i förtid. Finns inget mer idiotiskt man kan utsätta sin kropp för än att göra sig beroende av cancerpinnarna. Det skulle väl vara att missbruka ännu tyngre droger då. 
  • Anonym (Given)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-07-30 04:27:01 följande:
    Vilket man i allra högsta grad gör när man uppmuntrar folk till att förgifta sina lungor med cancer och åldras och bli ful och rynkig i förtid. Finns inget mer idiotiskt man kan utsätta sin kropp för än att göra sig beroende av cancerpinnarna. Det skulle väl vara att missbruka ännu tyngre droger då. 
    Alla har inte beroendepersonlighet.
    Har flera i min bekantskapskrets som feströker.
    Har aldrig någonsin sett dom med en cigg i handen i andra sammanhang. 
    Så visst sjutton finns det som som kan välja att bara röka vid vissa tillfällen. 
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 20:35:47 följande:
    Alla har inte beroendepersonlighet.
    Har flera i min bekantskapskrets som feströker.
    Har aldrig någonsin sett dom med en cigg i handen i andra sammanhang. 
    Så visst sjutton finns det som som kan välja att bara röka vid vissa tillfällen. 
    Fortfarande ett urkorkat beteende och onödigt att dessutom sprida gifter till sin omgivning. Äckligt och hänsynslöst. Skräptråd förövrigt. 
  • Anonym (Given)

Älskar den här tråden - trots dina inlägg. 

• Anonym (Anony(-)

De flesta hatar den så du är i minoritet med din sjuka lungcancerpropaganda.

• Anonym (Given)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-08-03 21:23:41 följande:

De flesta hatar den så du är i minoritet med din sjuka lungcancerpropaganda.

Good for you
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 21:27:14 följande:
    Good for you
    And bad for you.
  • Anonym (Given)
    Anonym (Anony(-) skrev 2025-08-03 21:28:24 följande:
    And bad for you.
    Absolut inte. 
    Det är ok att vi tycker olika. 
  • Anonym (Anony(-)
    Anonym (Given) skrev 2025-08-03 21:46:11 följande:
    Absolut inte. 
    Det är ok att vi tycker olika. 
    Jo, att röka är dåligt, för alla. Vetenskapligt bevisat för längesen. Finns inget att tjafsa emot om där.
Svar på tråden Rökfetish