Varför ljuger män och säger att de föredrar osminkade, naturliga tjejer?
Varför påstår män ofta att de gillar naturliga, söta tjejer som inte klär sig lättklätt och utan/mycket lite smink? Det verkar inte alls stämma. Varför ljuga eller försöka intala sig själv något annat? Det är ju alltid de snygga kvinnorna med smink och snygga kläder som visar mycket hud, som får mest uppmärksamhet. Har själv testat detta och jag får definitivt ännu mer uppmärksamhet,komplimanger, blickar och inviter när jag är sminkad, fixad och har lättklädda kläder, fixat hår.
Jag kan köpa att de flesta män kanske inte föredrar ankläppar, lösögonfransar och en massa skönhetsingrepp och plastikoperationer, men så länge det inte ser överdrivet fake ut och så länge tjejen vet hur man sminkar sig snyggt och så länge tjejen inte är tjock så är det alltid just de tjejerna som får uppmärksamheten av män. Så är det.
De män som föredrar osminkade tjejer som går runt i tantkläder eller typ kläder för friluftsliv, och som knappt lägger ner någon tid eller ansträngning alls vad gäller utseendet, är en väldigt liten minoritet..
De tjejer som anses vara de snyggaste och därmed får mest uppmärksamhet, är de tjejer som lägger ner tid och pengar på sitt utseende (och så måste man självklart ha tur i det genetiska lotteriet också).