• Anonym (Fundersam)

Min killes kusin skrev puss och kram till honom i ett sms

Hade ni reagerat på det? De träffas i övrigt väldigt sällan typ var 5te år eller något. Känner mig fånig men hade aldrig skrivit det till min kusin eller någon annan än min partner, mamma ev. syskon. 

• Svar på tråden Min killes kusin skrev puss och kram till honom i ett sms
  • Anonym (Bgng)
    Anonym (Mia) skrev 2024-07-20 12:40:01 följande:

Min väninna säger puss puss när vi slutat samtalet.Ta inte allt så seriöst.Är ni unga?

Opassande 
  • Anonym (Bgng)
    Anonym (X) skrev 2024-07-20 08:55:22 följande:

Det är hans kusin! Är du tonåring?

Strular du med dina kusiner?
  • Anonym (X)
    Anonym (Bgng) skrev 2024-07-20 18:44:12 följande:
    Strular du med dina kusiner?
    Nej och det var ju det som är min poäng, de är kusiner och kusinen är ju verkligen inget hot.
  • Anonym (Bgng)
    Anonym (X) skrev 2024-07-20 20:12:21 följande:
    Nej och det var ju det som är min poäng, de är kusiner och kusinen är ju verkligen inget hot.
    Det trodde jag med, när min kusin sen försökte ligga med mig. 
  • Anonym (Bgng)

Det hindrar då INTE folk, tydligen 

• Anonym (Bgng)

Kommer aldrig, aldrig våga umgås ensam med någon kusin som är kille fler gånger. 

• Cathariiina

Är ni svenskar? Då tror jag inte att du behöver vara orolig. Men om du kommer från en kultur där kusiner ofta gifts bort med varandra, så kan det ju betyda något annat. 

Hur nära har de varit under uppväxten? En del kusiner som umgåtts tätt under uppväxten, blir lika nära som syskon. Då är det inte konstigt att skriva så.

• Anonym (Bgng)
    Cathariiina skrev 2024-07-21 15:17:03 följande:

Är ni svenskar? Då tror jag inte att du behöver vara orolig. Men om du kommer från en kultur där kusiner ofta gifts bort med varandra, så kan det ju betyda något annat. 

Hur nära har de varit under uppväxten? En del kusiner som umgåtts tätt under uppväxten, blir lika nära som syskon. Då är det inte konstigt att skriva så.

Jag är svensk och min kusin försökte ligga med mig så det där spelar ingen roll.
  • Cathariiina
    Anonym (Bgng) skrev 2024-07-21 16:38:11 följande:
    Jag är svensk och min kusin försökte ligga med mig så det där spelar ingen roll.
    Hur nära var ni när det hände då? Nästan som syskon eller nästan som främlingar? Det spelar roll, tänker jag. Beklagar, för övrigt, jag kan ju tänka mig att man känner sig trygg med så pass nära släktingar också, att man inte är på sin vakt som man skulle vara med andra män.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Bgng) skrev 2024-07-20 18:43:55 följande:
    Opassande 
    Nej !
  • Anonym (Nue)
    Anonym (Bgng) skrev 2024-07-20 18:43:55 följande:
    Opassande 
    ???
  • Anonym (Hade inte blivit förvånad)

Personligen hade jag inte blivit förvånad, min man är rätt normal men hans kusiner är verkligen inte det. Så jag kan mycket väl tänka mig att speciellt en av hans kusiner skulle kunna skicka sådant och värre. Hon har redan skickat sånt till mig och värre, så jag hade blivit sur, men inte förvånad.  

Svar på tråden Min killes kusin skrev puss och kram till honom i ett sms