Jag fick inte vara med på Visby/Medeltidsvecka - ''Det skall vara det gamla gänget'' - Säker på att om någon annan hade frågat, så skulle denne fått följa med
Jag har länge tyckt att jag alltid är utanför för vissa av min omgivning. Speciellt av en kvinna, som jag numera tänker att hon endast verkar vill träffa mig en och en och sällan bjuder in mig med hängkvällarna. JAG blev så glad när hon förut sa: ''Vi borde ses, det var så länge sedan.''. Jag tänkte för mig själv, att jag har alltid inbillat mig.
Men nu när jag tänker efter, är hon så villig att ses, men endast när hon och jag planerar och är för oss själva.
Jag är så ledsen.
Medeltid är någon jag alltid varit facinerad över sedan jag var barn. Jag har länge velat besöka Visby. Sett och hört så vackra saker om ön. Jag tycker egentligen bra om henne. Så det hade varit så kul om jag fick komma och få försa erfarenheten om ön, tillsammans med henne. Men jag är så ledsen.
Hon tog upp att hon skulle besöka Visby under Medeltidsveckan. JAG frågade om jag fick komma och svaret blev: ''Nej..?!...Vi skall umgås bara med det gamla gänget.''.
Jag har aldrig hållit på att gråta på länge p.g.a emotionalitet. Jag har alltid känt mig utanför. Men där fick mig att bli ledsen. Jag försökte hålla för masken och log. Jag tror det inte märktes något utåt, men inåt blev jag så ledsen.