• Anonym (Anonym)

Är det snyggt med smala kvinnor?

Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv? 

Jag är lång och smal.

• Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?
  • Anonym (Jan)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-24 13:49:09 följande:
    Då har du många att välja på i dessa tider av bastanta damer. Jag avundas dig.

Jasså? Var skrev jag att jag gillar bastanta damer? 

Min kvinna är normalviktig och har en ljuvlig bubblebutt. Precis så som dom ska va.

• Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Jan) skrev 2024-07-24 16:08:54 följande:

Jasså? Var skrev jag att jag gillar bastanta damer? 

Min kvinna är normalviktig och har en ljuvlig bubblebutt. Precis så som dom ska va.

Grattis att du trivs med din kvinna. Det är väl det som är det bästa med livet, att man kan välja själv. Jag har valt en som passar mina behov också.
  • Anonym (Nej men)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 14:00:32 följande:
    Jag attraheras av europeisk utseende och föredrar att inte flytta.

Varför kan inte kvinnorna gå ner i vikt istället och bli hälsosammare ?  För jobbigt ?
    Varför kan du inte flytta? För jobbigt?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-24 17:37:06 följande:
    Varför kan du inte flytta? För jobbigt?
    Det finns mer än kvinnor här i livet som är viktigt.
  • Anonym (Nej men)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 17:43:01 följande:
    Det finns mer än kvinnor här i livet som är viktigt.
    Kvinnorna du vill ska banta kanske också tycker att det finns annat i livet än män som vill att de ska banta.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-24 17:44:42 följande:
    Kvinnorna du vill ska banta kanske också tycker att det finns annat i livet än män som vill att de ska banta.
    Det handlar ju egentligen inte om att banta, utan att sluta fingra i kakburken och unna sig saker stup i kvarten.

Äter man någorlunda normalt med jämna mellanrum så blir man inte tjock.
  • Anonym (Nej men)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-24 17:55:41 följande:
    Det handlar ju egentligen inte om att banta, utan att sluta fingra i kakburken och unna sig saker stup i kvarten.

Äter man någorlunda normalt med jämna mellanrum så blir man inte tjock.
    De kanske tycker att det ger mer att ta sig en kaka eller två, än att behaga dig och Pelle?
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-24 18:05:05 följande:
    De kanske tycker att det ger mer att ta sig en kaka eller två, än att behaga dig och Pelle?
    Möjligen
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    Valackare86 skrev 2024-07-24 20:14:02 följande:

Jo men visst, heroin chic modet från 90-talet. Sjukligt smala midjor och stripigt hår ! Sexigt 

Verkligen!   Särskilt magtröjor och lågt skurna jeans så man såg platta magen och högtbenen.  Så sexigt !  Tungan ute
  • Anonym (Rob)

*höftbenen

Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 21:27:01 följande:
    Verkligen!   Särskilt magtröjor och lågt skurna jeans så man såg platta magen och höftbenen.  Så sexigt !  Tungan ute
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?