• Anonym (Fundersam)

Domineras på strippklubb

Har alltid vetat att jag kan bli undergiven en del kvinnor och känner att jag behöver någon som pushar mig att leva mitt liv som ug.

Jag va på en strippklubb för något år sedan där de fanns en lite äldre tatuerad kvinna som såg på mig som jag inte va värd ett skit och fick mig att sänka blicken för henne direkt som då fastna på hennes vackra fötter men detta va mitt första besök på en strippklubb så vågade inte tilltala henne utan smet iväg därifrån ganska direkt.

Men min fråga är om man tar privatrum med strippan måste hon då strippa för mig? 

• Svar på tråden Domineras på strippklubb
  • Anonym (T)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-07-27 01:42:12 följande:

Men min fråga är om man tar privatrum med strippan måste hon då strippa för mig? 

Nä, Måste måste hon ju inte. Men du tror inte att hon gör det iallafall sen för hon vill ha din peng?
  • Anonym (Domina)

Jag tycker det är värt för dig att fundera på att utforska dina undergivna sidor på en BDSM-klubb om sådan finns i närheten. Du lär hitta stränga madamer som vet vad de ska göra med en liten lort* som du utan att behöva eget rum för den saken?

*sagt med en sträng dominant blick

• Lazzi
    Anonym (Domina) skrev 2024-07-27 03:44:46 följande:

Jag tycker det är värt för dig att fundera på att utforska dina undergivna sidor på en BDSM-klubb om sådan finns i närheten. Du lär hitta stränga madamer som vet vad de ska göra med en liten lort* som du utan att behöva eget rum för den saken?

Inte lätt att hitta någon sträng domina man måste ju känna tillit då inte bara panga på 
    Men trevligt de finns stränga dominor här inne
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Domina) skrev 2024-07-27 03:44:46 följande:

Tack för ditt svar. Saken är att den att de är ditt jag vill få lite uppmuntran och hjälp till att våga ta de steget att besöka olika BDSM-klubbar och att om tex tjejen jag mötte på strippklubb för något år sedan istället för att dansa för mig så beordra hon ned mig på knä naken framför henne där hon verbalt förnedrar mig och förklarar för mig att jag endast för leva mitt liv som ug.

Funderade då på om man kunde gå dit en gång i veckan där hon förhör mig och flyttar fram mina gränser så jag vågar gå på olika BDSM event?

Nu vet jag såklart inte om denna äldre tatuerade kvinnan med dom vackra fötterna jobbar kvar där eller när hon jobbar så borde kanske besöka strippklubben igen för att se om hon jobbar där än?
Svar på tråden Domineras på strippklubb