• Coolbanan

5 år har gått

Hon lämnade mig då hon sa jag varit otrogen. Jag har INTE varit otrogen! Hennes "bevis" hittade hon i ett forum(flashback) där någon skrivit diffust om otrohet. Jag var och är inte medlem där....Iaf stack hon med vårt barn som då var 2 månader gammal. Hon basunerade ut min "otrohet" till hennes släkt och vänner vilka såklart trodde på henne. Även hennes nya kille trodde på henne då han skickat två brev till mig om detta(anonyma brev men det framgår att det är han)
    Såhär 5 år efter kan jag ff bli så jävla störd av detta men vad kan jag göra liksom(?)
    Har rent mjöl i påsen! 

• Svar på tråden 5 år har gått
  • Anonym (Fint)

Du får väl trösta dig med att du fick ett barn i alla fall, så något fint har du ju från förhållandet.

• Meddelande borttaget
  • Fjäril kär

Med all respekt är det nog hon som var otrogen men lastade över det på dig. 

Nu har det gått 5 år och du kan inte göra ett skit varken då eller nu. 

Du behöver acceptera läget att det var så här det blev. 

• Anonym (Baldur)

Surt. Jag har också blivit anklagade för otrohet med extremt lite på fötterna. Det var länge sen men tjejen tog upp det ett antal gånger innan hon slutgiltigt arkiverade problematiken. I mitt fall hade jag inte svarat i telefonen när hon ringde men ringde upp en minut efter. Som alla förstår är det automatiskt tecken på otrohet, right?!?

• Anonym (Huldra)

Ja, det verkar som om otyget med fakenews penetrerats sig in i vårt sociala liv och våra relationer. 

Jag vet inte vad du kan göra åt din situation. Hur kan man bemöta osanningar som sprids på media och i vänkretsen?

Någon här kanske kan ge dig råd om detta.

Det råd jag kan ge dig är att du kanske ska försöka att se på vad som har hänt som något du gått igenom och att framtiden ligger i din hand. 

• Anonym (K)

Jag skulle bara ha idiotförklarat henne och gått vidare. Personer som inbillar sig saker totalt grundlöst, oavsett om det är otrohet, ödlemänniskor eller autismvaccin, såna går inte att diskutera med. Hon är en foliehattsmänniska eller möjligen lite bakom flötet, synd för din del att familjen sprack men verkar på det stora hela inte som någon större förlust. Att hon snackar skit vitt och brett kan du inte göra mycket åt annat än att lugnt förneka om någon frågar dig.

Har jag förstått rätt, hon läste om otrohet på Flashback och trodde att det var du, eller räknade de upp diffusa tecken på otrohet som hon sedan tolkade in i ditt beteende? Verkligen synd att det drabbade dig så där iaf.

• Tow2Mater

Var glad subban inte anklagade dig for våldtäkt. Hoppas du stred for ditt barn, gissar hon motarbetade dig även där.

• Lynx123

Strunta i henne men se till att ha en bra relation med ditt barn.

Svar på tråden 5 år har gått