• Anonym (Söker men finner inte)

Varför är det så svårt att hitta en tjej som gillar Mystics hemmakvällar, mycket romantik, närhet och INTE måste festa och dricka sig full.

Förstår inte varför det är så svårt att hitta en tjej/kvinna som
    njuter av att sitta hemma kolla på film eller serie Mysa och njuta av varandra med mycket kärlek Och romantik istället för att gå och dricka hos grannen?. självklart får alkohol förekomma men inte att man måste bli full.

jag önska jag kunde träffa en tjej/kvinna i 35-40 åldern som älskar mysiga hemmakvällar, älskar mycket närhet med allt vad det innebär.
    en som förstår att sex och närhet är viktigt för en relation även när man varit tillsammans längre tid.

• Svar på tråden Varför är det så svårt att hitta en tjej som gillar Mystics hemmakvällar, mycket romantik, närhet och INTE måste festa och dricka sig full.
  • Anonym (Social)
    Anonym (Söker men finner inte) skrev 2024-07-31 20:01:55 följande:
    Varför är det så svårt att hitta en tjej som gillar Mystics hemmakvällar, mycket romantik, närhet och INTE måste festa och dricka sig full.

njuter av att sitta hemma kolla på film eller serie Mysa och njuta av varandra med mycket kärlek Och romantik istället för att gå och dricka hos grannen?. självklart får alkohol förekomma men inte att man måste bli full.

jag önska jag kunde träffa en tjej/kvinna i 35-40 åldern som älskar mysiga hemmakvällar, älskar mycket närhet med allt vad det innebär.
    en som förstår att sex och närhet är viktigt för en relation även när man varit tillsammans längre tid.

Du vill alltid vara hemma? Vad är det för fel att gå till grannen ibland? De flesta har ett socialt liv.
  • Anonym (Introvert)

Har du hört talas om introvert?  

Anonym (Social) skrev 2024-07-31 20:06:49 följande:
    Du vill alltid vara hemma? Vad är det för fel att gå till grannen ibland? De flesta har ett socialt liv.
  • Anonym (Social)
    Anonym (Introvert) skrev 2024-07-31 20:11:50 följande:

Har du hört talas om introvert?  

Vad har det med mitt svar att göra? Tror du att introvert betyder att man alltid sitter hemma? Då får du nog läsa på.
  • Anonym (My)

Mysiga hemmakvällar är ju trevligt, men inte alltid. De flesta vill ju ha lite fler upplevelser än så i sitt liv. Det skulle ju bli otroligt tråkigt att varenda kväll bara umgås med varandra. Skulle nog inte bli särskilt romantiskt efter några månader? 

• Anonym (QW)

Handlar väl om vad för typ av kvinna du drar dig till. Är det energiska, sociala, utåtriktade kvinnor så är det ganska givet att de inte kommer tycka det är jätteroligt att ligga i soffan med dig hela kvällarna. Då är det större chans att hitta någon som passar bland kvinnor som är lugna, blyga, reserverade, dricker väldigt lite och sällan eller inte alls (vin är alltså inget som listas som intresse eller har fokus på hennes bilder om det handlar om dejtingsidor). Dessa kvinnor är nog dock svårare att få kontakt med just pga sin personlighet. . . Det krävs nog också ett mer aktivt sökande från ditt håll. Att faktiskt TITTA och SE dessa kvinnor som inte gör något väsen av sig.

• Anonym (rrrrr)

Vet nog inte en enda person som inte skulle uppskatta detta och som gör det i ett förhållande. De vill inte sitta hemma konstant dock.

Klart man kan gå till sin granne någon gång men man måste inte dricka så man blir full jämt

• Anonym (Social)
    Anonym (Söker men finner inte) skrev 2024-07-31 21:05:20 följande:

Klart man kan gå till sin granne någon gång men man måste inte dricka så man blir full jämt

Anonym (Söker men finner inte) skrev 2024-07-31 21:05:20 följande:

Är nog inte så många som alltid blir fulla, så det ska väl inte vara några problem att hitta en tjej då.
  • Anonym (Rebecca)

Jag finns!
    Jag är en riktig hemmaråtta dvs trivs hemma med mys film och kramas ( dricker otroligt sällan) MEN som många här säger, jag behöver även variation.
    Inte krogen eller resturang rimligtvis utan det räcker gott att ta dig ut i naturen, campa någonstans vid vattnet, gå på café mm.
    Vi finns. 

Nu är jag äldre än dig men vet unga tjejer som gillar samma som mig.

Lycka till 

Anonym (Rebecca) skrev 2024-07-31 21:48:40 följande:

Jag finns!
    Jag är en riktig hemmaråtta dvs trivs hemma med mys film och kramas ( dricker otroligt sällan) MEN som många här säger, jag behöver även variation.
    Inte krogen eller resturang rimligtvis utan det räcker gott att ta dig ut i naturen, campa någonstans vid vattnet, gå på café mm.
    Vi finns. 

Nu är jag äldre än dig men vet unga tjejer som gillar samma som mig.

Lycka till 

Ja men precis så skulle jag vilja ha det med! 

Får man fråga din ålder?

• Anonym (Han introvert)
    Anonym (Söker men finner inte) skrev 2024-07-31 20:01:55 följande:

Jag är 46, träffade min nuvarande partner som är 47 för drygt 1.5 år sedan. Han är introvert men det märks inte för han är väldigt social ute och så. När det kommer till att göra saker är han mer som du, trivs hemma i soffan med en film. Detta gillar jag också men jag vill även hitta på saker. Vi bor inte tillsammans (vi har flera barn som bor hemma) så jag hittar ibland på saker utan honom som träffar vänner eller så eftersom jag är lite mer extrovert. Dock har han och jag rest tillsammans och vi går även ut och äter då och då. Man kan inte bara sitta hemma, då dör förhållandet, tror jag. Att gå till grannen och dricka sig full låter inte roligt, det hade jag också tröttnat på.
  • Anonym (40 år)

Så klart vi finns 😊

Jag är dock redan upptagen. Men jag jobbar hemifrån och gillar att vara hemma. Dricker inte men har så klart intressen som även ibland tar mig hemifrån samt att jag reser i jobbet. 

Men vi är oftast hemma, blir nån dejt i bland typ alla hjärtans dag eller liknande 😂. Men att gå ut på krogen skulle jag aldrig göra, inte ens med mina vänner, utan då ses vi hemma hos varandra eller gör något i stil med en promenad eller liknande. 😊 Våran första dejt var hemma hos honom och andra var en skogspromenad.

Vi sitter i soffan och ser på serier och film både vardag och helg. Mycket hålla handen och närhet. I bland delar vi upp sysslorna för att det ska gå snabbare men ofta hjälps vi åt även där. 🤩

• Anonym (Palle)

Mysiga hemmakvällar och närhet är bara trevligt under en period. Sen behöver man även annan input och göra saker, snabbsex etc.

Jag tänker att det är mest singelkillar som skriver att dom vill ha så mycket närhet och mysiga hemmakvällar hela tiden.

• Anonym (Love)

Klart att vi finns, men vi är ju hemma, så du ser oss ju inte. 

Anonym (Love) skrev 2024-08-01 08:24:17 följande:

Klart att vi finns, men vi är ju hemma, så du ser oss ju inte. 

Hahha älskar ditt svar 😂
Svar på tråden Varför är det så svårt att hitta en tjej som gillar Mystics hemmakvällar, mycket romantik, närhet och INTE måste festa och dricka sig full.