Anonym (Söker men finner inte) skrev 2024-07-31 20:01:55 följande:
Varför är det så svårt att hitta en tjej som gillar Mystics hemmakvällar, mycket romantik, närhet och INTE måste festa och dricka sig full.
Förstår inte varför det är så svårt att hitta en tjej/kvinna som
njuter av att sitta hemma kolla på film eller serie Mysa och njuta av varandra med mycket kärlek Och romantik istället för att gå och dricka hos grannen?. självklart får alkohol förekomma men inte att man måste bli full.
jag önska jag kunde träffa en tjej/kvinna i 35-40 åldern som älskar mysiga hemmakvällar, älskar mycket närhet med allt vad det innebär.
en som förstår att sex och närhet är viktigt för en relation även när man varit tillsammans längre tid.
Jag är 46, träffade min nuvarande partner som är 47 för drygt 1.5 år sedan. Han är introvert men det märks inte för han är väldigt social ute och så. När det kommer till att göra saker är han mer som du, trivs hemma i soffan med en film. Detta gillar jag också men jag vill även hitta på saker. Vi bor inte tillsammans (vi har flera barn som bor hemma) så jag hittar ibland på saker utan honom som träffar vänner eller så eftersom jag är lite mer extrovert. Dock har han och jag rest tillsammans och vi går även ut och äter då och då. Man kan inte bara sitta hemma, då dör förhållandet, tror jag. Att gå till grannen och dricka sig full låter inte roligt, det hade jag också tröttnat på.