• Anonym (Kille söker råd)

Hur accepterar man att man är ful?

Som rubriken lyder, hur ska jag kille acceptera att jag är för ful för att få den där tjejen jag drömmer om Och att jag helt enkelt inte är född för att vara fin och snygg?

detta gnager inom mig hela tiden. Jag tänker det är lika bra att acceptera det men hur? Har ni några tips?

• Svar på tråden Hur accepterar man att man är ful?
  • Anonym (My)

Det är inte du som är ful, det är bara hon som gillar en annan sorts utseende. Hitta någon som tycker att du är snygg istället. 

När jag och mina tjejkompisar spanar på killar slås jag ofta av hur otroligt olika vi tycker om vem som är snygg. 

• Anonym (Fulhet)

Hur vet du att det beror på fulhet?

För övrigt så får du tänka att det är så för alla. Vi kan inte alltid få den vi vill ha. Det suger, men livet går vidare.

• Anonym (Kille söker råd)
    Anonym (My) skrev 2024-08-02 08:38:33 följande:

Det är inte du som är ful, det är bara hon som gillar en annan sorts utseende. Hitta någon som tycker att du är snygg istället. 

När jag och mina tjejkompisar spanar på killar slås jag ofta av hur otroligt olika vi tycker om vem som är snygg. 

Finns bara en tjej Jag vill ha. Och hon vet inget men jag vet att jag aldrig nånsin har en chans.. hon har dejtat modellsnygga killar innan. Jag är inte ens i närheten, jag är average. Jag tränar och så regelbundet men är ju inte ens nära dom killar hon dejtat innan. Jag är lite lik Miles Teller i Top Gun det är det jag får va nöjd med.
  • Anonym (repris)

Du igen? Eller kanske bara väldigt inspirerad av flertalet trådar med liknande frågeställningar och formuleringar.

• Anonym (K)

Det finns ingen som är ful idag. Allt går att rädda med en vältränad kropp, snygga kläder, god parfym, fräsch, välansad, stabil ekonomi och trevlig personlighet. Det är bara få som vill anstränga sig. Många killar som undrar varför de inte får någon tjej när de har samma jeans deras mamma köpte till dom för 10 år sen och ägnar all sin lediga tid att sitta framför datorn. 

• Anonym (H)

Bara för att en enda person inte råkar finna dig attraktiv så betyder det ju inte att du per automatik är ful. Det finns nog mängder av tjejer som tycker du är attraktiv, men sådär går det ju om du låser dig vid en tjej. Glöm henne och gå vidare, hon vill inte ha dig. Men det finns säkert någon annan som vill.

Svar på tråden Hur accepterar man att man är ful?