• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Tom Sawyer
    Eurydike 87 skrev 2026-02-25 18:49:30 följande:
    Här kommer en bild från fiket! ☺️
    Tack för bilden. Jag ska absolut kolla in det där fiket vid tillfälle =)
  • Mayjel
    Vilken fin och stämningsfull bild. Tack för denna.
  • Tom Sawyer

Just nu här i natt så lyssnar jag på regnet som faller mot fönsterbleck och altan. Min förhoppning är att all snö ska ha smält när jag vaknar i morgon =)

• Eurydike 87
    Mayjel skrev 2026-02-28 01:37:01 följande:
    Vilken fin och stämningsfull bild. Tack för denna.
    Kul att du tycker det och tack för det! 🤩
  • Eurydike 87
    Anonym (Längtar) skrev 2026-02-27 15:23:24 följande:

Vad jag skulle ha gjort i helgen:
    - åkt till älsklingen om ca 15 minuter
    - käkat god mat
    - druckit gott
    - haft det mysigt
    - utfört ärenden imorgon 
    - kollat på Vasaloppet på söndag i soffan och myst
    - åkt hem på söndagen och fått hem trötta barn efter en vecka med skidåkning i fjällen. 

Vad det blir istället:
    - möta upp barn nu
    - vara hemma med arga och ledsna barn som har en idiot till spermiedonator och dom beter sig som en trotsig 3-åring när saker inte går som han vill 
    - hantera känslostormar hos två tweenies
    - kämpa med att inte vilja fly och säga upp mig som vuxen 

Vilka kontraster! Ibland blir det inte som man tänkt sig, men synd när det är någon annan som förstör och gör barnen besvikna 😞
  • Eurydike 87
    Tom Sawyer skrev 2026-03-01 00:44:07 följande:

Just nu här i natt så lyssnar jag på regnet som faller mot fönsterbleck och altan. Min förhoppning är att all snö ska ha smält när jag vaknar i morgon =)

Hoppas att din förhoppning slog in! ✨
  • Anonym (Längtar)
    Eurydike 87 skrev 2026-03-05 00:17:53 följande:
    Vilka kontraster! Ibland blir det inte som man tänkt sig, men synd när det är någon annan som förstör och gör barnen besvikna 😞
    Nä, ibland blir det jätteknas men det är bara att hantera. Barnen var, under omständigheterna, helt ok och glada över att vara hemma igen. Som tur är så förstår älsklingen situationen och det är bara att planera om för nästa gång vi ska ses, dvs inte denna helg men nästa. Då har våren kommit närmare och det kanske går att plocka fram grillen istället. 
  • Eurydike 87

Lyssnar på gamla bangers från Melodifestivalen (dagen till ära) medan jag fixar till mig! Snart blir det fika med en kompis 😋🧁

• Anonym (Hm)
    Vad mysigt
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike 87
    Anonym (Längtar) skrev 2026-03-05 07:04:49 följande:
    Nä, ibland blir det jätteknas men det är bara att hantera. Barnen var, under omständigheterna, helt ok och glada över att vara hemma igen. Som tur är så förstår älsklingen situationen och det är bara att planera om för nästa gång vi ska ses, dvs inte denna helg men nästa. Då har våren kommit närmare och det kanske går att plocka fram grillen istället. 
    Vad bra att de, under omständigheterna, tog det bra och att din älskling är förstående så ni kunde planera om! Ja, det låter ju mysigt (och gott) att plocka fram grillen 😋 Nu blev jag hungrig mitt i natten när jag tänkte på grillat 😅
  • Eurydike 87
    philly skrev 2026-03-09 22:25:37 följande:

Idag har jag tagit en promenad, läst några sidor i en PG Wodehouse, lyssnat på musik (Judas Priest och ett coverband som gör enormt bra covers på AC/DC) och kört ett träningspass på gymmet. Snart ska jag se på tv innan läggdags. 

Det var lite Gott & Blandat för kropp och knopp! Hoppas du hittade något kul att titta på 👀 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag