• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike 87
    Mayjel skrev 2025-12-21 01:50:11 följande:
    Så lyxigt det lät med den där ostkakan. Hjortronsylt är ju ett ganska dyrt och exklusivt livsmedel. Gott att ha på ostbrickan också. Svill var ju ett lite fyndigt namn. Undrar om den liknar riktig sill i smaken. 

Var hos min syster i eftermiddags och klädde granen med hennes familj och vår kära mamsing. Så fin granen blev när vi alla hjälptes åt, även småttingarna. 
    Den var tyvärr inte silad, så som du vill ha den! Måste testa att göra det någon gång. Ja, svill är lite fyndigt och svampen suger upp smakerna från inläggningarna bra. Jag har provat svill, tofusill, auberginesill och zucchinisill och ingen av dem liknar sill i smaken, utan man får mer se det som en egen upplevelse 😋

Kom att tänka på den där låten ?Granen står så grön och grann i stugan?. Den passar bra till ert mästerverk till gran! Kanske var det samarbetet som var pricken över i 🎄💪
  • Eurydike 87
    Anonym (Hm) skrev 2025-12-22 12:53:03 följande:

I stort sett klar med julstöket😁

Här har vi en till som har varit flitig! Själv har jag sparat en del fix till slutspurten imorgon 😁
  • Eurydike 87
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-12-22 15:58:03 följande:

Jag har handlat det sista inför julen Tomte

Skönt! Då kan man slappna av sedan 🤶🏻
  • Anonym (Hm)
    Eurydike 87 skrev 2025-12-23 00:52:52 följande:
    Här har vi en till som har varit flitig! Själv har jag sparat en del fix till slutspurten imorgon 😁
    Glad
  • Anonym (Tjorven)
    Eurydike 87 skrev 2025-12-23 00:52:52 följande:
    Hoppas att du är klar med julstöket nu  🎄🎁
  • Anonym (Tjorven)
    Eurydike 87 skrev 2025-12-23 00:54:04 följande:
    Så är det så idag har jag städat och hängt upp det sista julpyntet 🔔⭐i gardiner 
  • Anonym (Tjorven)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-12-23 23:09:55 följande:
    Så är det så idag har jag städat och hängt upp det sista julpyntet 🔔⭐i mina  gardiner skulle det stå 
  • Mayjel
    Eurydike 87 skrev 2025-12-23 00:54:04 följande:
    Vad jag längtar till den dagen då man får slappna av igen, på riktigt då. Får vila nu i ett par dagar mellan julafton och nyår. Sen blir det till att bara veg out under hela januari månad. Och cirka halva februari för sen gör hjärtedagen, Herr Valentin, sitt kärleksfulla intågande igen.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag