Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Just nu här i natt så lyssnar jag på regnet som faller mot fönsterbleck och altan. Min förhoppning är att all snö ska ha smält när jag vaknar i morgon =)
Klappar katten 🐈
Vad jag skulle ha gjort i helgen:
- åkt till älsklingen om ca 15 minuter
- käkat god mat
- druckit gott
- haft det mysigt
- utfört ärenden imorgon
- kollat på Vasaloppet på söndag i soffan och myst
- åkt hem på söndagen och fått hem trötta barn efter en vecka med skidåkning i fjällen.
Vad det blir istället:
- möta upp barn nu
- vara hemma med arga och ledsna barn som har en idiot till spermiedonator och dom beter sig som en trotsig 3-åring när saker inte går som han vill
- hantera känslostormar hos två tweenies
- kämpa med att inte vilja fly och säga upp mig som vuxen
Just nu här i natt så lyssnar jag på regnet som faller mot fönsterbleck och altan. Min förhoppning är att all snö ska ha smält när jag vaknar i morgon =)
Klappar katten 🐈
Lyssnar på gamla bangers från Melodifestivalen (dagen till ära) medan jag fixar till mig! Snart blir det fika med en kompis 😋🧁
Tittar på burken
Idag har jag tagit en promenad, läst några sidor i en PG Wodehouse, lyssnat på musik (Judas Priest och ett coverband som gör enormt bra covers på AC/DC) och kört ett träningspass på gymmet. Snart ska jag se på tv innan läggdags.