Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället

Jag har just beställt en ny säng från IKEA. :)

Vad kul! Hoppas den är lika skön som den ser ut 🤩

Skön säng nog, he e bästa båoti för kropp och själ. Nu arbetet, sen hem.
Handlat städprylar åt mamma på Clas Olsson och köpt lite nyheter ur årets snacks och godissortiment.
Blev en ny Magnumglass med persika och vitt chokladöverdrag. Rätt så god med sin lite somriga smak. Sen en Marabou chokladkaka med krossade bitar av Biscoffkakor. Godkänt enbart, eftersom jag inte är så förtjust i Biscoff.
Slutligen två chipspåsar - OLW med smak av rödlök och sourcream. Helt okej, om än lite fantasilöst och, smakmässigt, redan bekant. Samt baconchips av märket Redhead - chipspåsen med en logga som liknar Kalles Kaviar-killen. Inget särskilt det heller. Smakade lite rökt, som barbecue ungefär. Man har ätit det förr liksom.
Ser nu fram emot den nya Cornetto med mangoglass och en såsig interiör av mango. Så glad att de nya glassarna släpps redan i januari numera, åtminstone en del av dem.