• MammaMalmö

Hur länge ska jag vänta?

Hej 

jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
    det är så att jag träffade en kille. Både var överens om att vi ses för att ha sex. I föregår skickade jag sms till honom, om vi skulle ses för att ha sex. Ja det hade vi då.
    efteråt har jag skickat sms till honom, ungefär 5 sms, jag har inte fått något svar.

jag tänker på denna kille hela tiden. Men vad ska jag göra? Fortsätta vänta eller gå vidare?

• Svar på tråden Hur länge ska jag vänta?
  • Meenos

det är upp till dig. Berätta precis som du känner och att du vill ha tydlig kommunikation. tex att du hällre vill ha ett nej än att han inte svarar. 

fråga om det var något fel på det sexet ni hade ? 

• Tow2Mater

Vad skrev du i meddelandena efteråt? Prova ' ska vi ses för att ha sex igen?'

• Anonym (Reality check)

Men fatta vinken, han vill inte ha med dig att göra.

• Anonym (Nä)

Du är alldeles för desperat och påflugen,  inte konstigt att han backar.
    Ni bestämde att ni bara skulle ses för att ha sex, sen skickar du fem meddelanden till honom, trots att han inte svarar.
    Det du ska göra är att radera honom och inte kontakta honom igen.    Och i fortsättningen när du träffar någon inte vara så påflugen om att ses bara för att ha sex.

• Lynx123

En intresserad person hade svarat på första sms:et. Det gäller i alla situationer.

• Anonym (....)

Hur kan du ens tro att han skulle vilja något mer med dig, när du var så lätt..?

• MammaMalmö

nej ni har så rätt.
    jag ska inte kontakta honom fler gånger. Till nästa gång har jag lärt mig att det handlar om att ge och ta. 

jaja det är bara att gå vidare i livet

Svar på tråden Hur länge ska jag vänta?