Jag har blivit mycket fet och det är enbart fördelar !
Inga rynkor
Får sitta i fred på bussen
Får uppskattande blickar utav det motsatta könet
Grrr ! Go heavy !
Inga rynkor
Får sitta i fred på bussen
Får uppskattande blickar utav det motsatta könet
Grrr ! Go heavy !
Du samlar fett i blodkärlen och tids nog blir det en blodpropp någonstans i kroppen som kan ge dig livslånga handikapp eller död på fläcken. Beroende på var proppen eller blödningen inträffar.
Fetma = ohälsa och sjukdom
Du samlar fett i blodkärlen och tids nog blir det en blodpropp någonstans i kroppen som kan ge dig livslånga handikapp eller död på fläcken. Beroende på var proppen eller blödningen inträffar.
Fetma = ohälsa och sjukdom
Bra att du ser det positivt. Så trött på alla som ska hata på överviktiga människor.
Är du säker på att det är uppskattade blickar du får? Låter unikt i så fall.
Haha, underbart med folk som går på detta låter dig provoceras. Kvinnorna blir avundsjuka. Inte för att det förvånar mig. Kvinnor kan vara riktigt elaka emot andra kvinnor. Tycker dock att sådant är högstadie beteende. Och bara visar hur osäker denna individ/individen är.
Klart man kan få uppskattade blickar som rund. Folk har olika smak. Själv brukar jag inte gilla kvinnor som är sjukligt smala. Undrar om dom har några ätstörningar. Så kliv av den höga hästen. Du själv, kanske inte är bäst och vackrast. Folk äcklar mig idag, med sin ytlighet och kassa människosyn.
Blodproppar kan man dessutom få även som smal. Det är oftast genetiskt. Chansen ökar om någon i ens släkt har det. Det är inte enbart beroende av att någon är fet. Men ni fett fanatiker vill applicera det som en orsak för allt. Om ni inte vara sådana hycklare, skulle ni påtala andra problem med sin kommer med att vara för smal etc. Fy fan för ruttna människor, kräks på er!
Det är väl ganska uppenbart att det är någon som vill provocera och skriva nedlåtande om feta personer som skrivit den här tråden. Varför svarar ni ens? Snart slutar sommarlovet och den här typen av trådar kommer upphöra, men tills dess behöver ni ju inte svara
Finns några nackdelar:
- för en större kropp går det åt mer tvål
- folk vågar inte åka hiss med dig pga Max belastningen
Och fler fördelar:
- du får fler vänner, sådana som vill ha feta kompisar för att få de själva att se smala ut
- det finns många fina graviditetskläder
Det är väl ganska uppenbart att det är någon som vill provocera och skriva nedlåtande om feta personer som skrivit den här tråden. Varför svarar ni ens? Snart slutar sommarlovet och den här typen av trådar kommer upphöra, men tills dess behöver ni ju inte svara
Finns ingen som ägnat sig åt fatshaming här. OP kom med ett felaktigt påstående om fetma och då förstår hen säkert att folk kommer att rätta hen.
Att påpeka att fetma är hälsofarligt har inget med nån skambeläggning att göra heller. Det är rena fakta och det är dumt att ljuga om något som är livsfarligt för hälsan.
Men det blir ju dyrt, detta? Allt du äter, och måste äta för att underhålla din kroppshydda, alla möbler du sitter sönder hemma hos dig och alla räkningar som strömmar in från när och fjärran för förstörda möbler? Sängen måste du byta rätt ofta och när du ska flyga får du betala dubbla biljetter. En mardröm att hamna bredvid ett "fetto" när man ska flyga eller åka tåg. Jag blir sällan aggressiv men i dessa situationer känner jag en stark inneboende vrede. Hur vågar ni fetknoppar tro att vi normala skulle acceptera er? Det gör vi inte, och vi bryr oss föga om det är sjukligt eller ej, er fetma hindrar oss. Fult är det också.