Anonym (hmm) skrev 2024-08-08 18:11:48 följande:
Vad du har hört på lång vägar ska du nog ta med en stor nypa salt.
Kan vara så att dom själva är intresserade av dig och försöker få personen att framstå som en lögnare osv. Sånt händer oftare än vad man tror.
I övrigt vet jag inte varför han inte skriver frågor tillbaka. Han kanske har försökt och du har svarat väldigt kort så han inte vet vad han ska våga fråga mer om?
Annars får du väl fråga han vad han vill och om han inte undrar saker om tillbaka?
I övrigt är det lite kul att du skrev tråden, för jag har det nästan lika dant fast tvärtom. Gav mitt nr till en tjej, så hon skrev först då jag inte ens tog hennes nummer. Hon fråga om en grej som vi pratat om som jag skulle göra. Men sen har hon varit väldigt tyst. Svarar bara om jag skriver något annars knäpptyst. Ärligt talat så gav jag upp det efter bara 3-4 dagar.
Nej. Han har inte ställt något fråga ens från första början. Så jag började ångra rätt tidigt att jag ens gav mitt nummer.
När jag ställer en fråga så frågar han inte ens själv då? Så när jag berättar saker själv utan att han har frågat så svarar han bara okej kul. Sedan får jag sitta och funderar över vad jag ska skriva fast det egentligen inte ens jag som var intresserad, och har inte fått något intresse av honom pga hur han skriver heller.
Skrev du det till henne, eller lät du det rinna ut i sanden?