• Anonym (Lägg av)

Frågor ang Flashback

Vem är ADMIN på flashback? 

Varför kan de inte ta bort rutan som man tvingas til latt trycka på en länk för att "låsa upp" så man kan använda forumet? 

Ja, jag fick en varning, motstred den och MOD gick med på att ta bort varningen, men måste fortfarande klicka i samma länk. Dvs ingen skillnad. Har varit i kontakt med en annan mod som verkar vara leka en för alla alla för en mentalitet.

Vägrar klicka på länken där jag har mottagit varningen då jag anser att hela varningen var fel. Mod har gått med på att ta bort den, men dom kan inte ta boirt "kvittensen" som den andra mod uttryckte det ?? Vad händer ? 

O vart vänder jag mig för att de ska ta bort det hela? 

• Svar på tråden Frågor ang Flashback
  • Anonym (Anc)

Varför spelar det någon roll?

• Anonym

JA STRID DETTA HÄR, anarki, politik, VÄGRA ALLT

seriöst

• Anonym (Hej)

Det är väl bara att klicka på länken? Ingenting händer mer än att du kan använda forumet igen.

• Anonym (Lägg av)
    Anonym skrev 2024-08-09 20:41:47 följande:

JA STRID DETTA HÄR, anarki, politik, VÄGRA ALLT

seriöst

oj! 

Du måste känna dig nära det jag skriver. Så kul ändå. 

Jag skrev detta här, för jag kunde inte finna vem som är ADMIN. Senaste mods ignorerar mig då jag tydligt talade om att jag vägrar klicka på länken. 

Och jag får ju inte tillgång till forumet utan att klicka på länken så är ju låst. 

Har du något att tillföra som jag ev har missat eller? 

• Anonym
    Anonym (Lägg av) skrev 2024-08-09 20:47:42 följande:

oj! 

Du måste känna dig nära det jag skriver. Så kul ändå. 

Jag skrev detta här, för jag kunde inte finna vem som är ADMIN. Senaste mods ignorerar mig då jag tydligt talade om att jag vägrar klicka på länken. 

Och jag får ju inte tillgång till forumet utan att klicka på länken så är ju låst. 

Har du något att tillföra som jag ev har missat eller? 

Inte för fem öre, bara väldigt fånigt att ta det här och att ens bråka om det alls. Kan du inte finna något är det för att du inte ska kunna så att posta på ett helt annat forum lär säkert hjälpa dig
  • Anonym (Lägg av)
    Anonym (Hej) skrev 2024-08-09 20:47:23 följande:

Det är väl bara att klicka på länken? Ingenting händer mer än att du kan använda forumet igen.

Ja, senaste mod sa just detta. 

Men faktum kvarstår att man ju först får upp denna ruta med begäran om att man ska klicka på länken i samband med varning. Och då jag vägrar acceptera varningen (som ju första mod) gick med på att ta bort, så anser jag inte behöva klicka på någon länk överhuvudtaget.

Finner heller inga bevis om att inget händer utan bara "klicka på länken" vilket enbart är hörsägen. Varför kommer då ens rutan upp ifrån första början när man får en varning om det inte är för att bekräfta att man har fått en varning?? Dessutom blockerad ifrån att använda forumet tills man har bekräftat genom att klicka på länken. Det säger ju emot sig självt.

Mod gick med att ta bort varningen. Då ska hela blockeringen samt rutan försvinna med. Inget snack om den saken, allt annat är lurendrejeri samt en ev lögn men framför allt en hörsägen ang " Inget händer". Jo, för någonting händer när jag har klickat på länken, helt plötsligt får jag tillgång till forumet igen, vilket jag inte har i nuvarande läge, dvs, man har erkänt och lägger sig platt och därmed får tillgång igen. Om "inget händer" så skulle blockeringen samt tvånget av att klicka på länken inte ens existera utan endast vara informativt och inget krav om att klicka på en länk! 

• Anonym (Lägg av)
    Anonym skrev 2024-08-09 20:53:16 följande:
    Inte för fem öre, bara väldigt fånigt att ta det här och att ens bråka om det alls. Kan du inte finna något är det för att du inte ska kunna så att posta på ett helt annat forum lär säkert hjälpa dig
    Fast har du ens läst det jag har skrivit eller skriver du utifrån din egna okontrollerad känslostorm inom dig? Den MOD som gavmig varningen har enligt egen utsago tagit bort varningen. Ändå måste jag genomföra samma procedur som om jag hade varningen ifrån första början. Förstår du inte det jag skriver så bör du inte vara MOD på flashback forum.
  • Anonym (....)
    Anonym (Lägg av) skrev 2024-08-09 20:58:19 följande:
    Fast har du ens läst det jag har skrivit eller skriver du utifrån din egna okontrollerad känslostorm inom dig? Den MOD som gavmig varningen har enligt egen utsago tagit bort varningen. Ändå måste jag genomföra samma procedur som om jag hade varningen ifrån första början. Förstår du inte det jag skriver så bör du inte vara MOD på flashback forum.
    Vad spelar det för roll..? Det är ett debattforum, inte en hel värld. 

Ägaren heter Jan Axelsson och är 55 år. Det är han som är Admin1.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lägg av) skrev 2024-08-09 19:31:00 följande:
    Frågor ang Flashback

Vem är ADMIN på flashback? 

Fascinerande, du ställer frågor OM Flashback på Familjeliv?

Men de har fyra-fem admins, och en ägare.
    Varför kan de inte ta bort rutan som man tvingas til latt trycka på en länk för att "låsa upp" så man kan använda forumet? 

Då detta är familjeliv och INTE  Flashback,så får du ju fråga dem på Flashback. 
    Ja, jag fick en varning, motstred den och MOD gick med på att ta bort varningen, men måste fortfarande klicka i samma länk. Dvs ingen skillnad. Har varit i kontakt med en annan mod som verkar vara leka en för alla alla för en mentalitet.

Men snälla, hur skall de på Familjeliv kunna svara på den frågan?

Det är just som sagt något du får ta kontakt med Flashback om. Det är ju knappast som så att du kan ju använda Familjeliv för att lösa problemen med Flashback.

Herregud, snälla använd huvudet och tänk till lite grann.,
    Vägrar klicka på länken där jag har mottagit varningen då jag anser att hela varningen var fel. Mod har gått med på att ta bort den, men dom kan inte ta boirt "kvittensen" som den andra mod uttryckte det ?? Vad händer ? 

O vart vänder jag mig för att de ska ta bort det hela? 

Prova först att rensa cache på din webbläsare ibland kan det hänga sig där..

Det finns en länk till FAQ längst ned på sidan. läs den först.
    Annars så kan du kontakta en ny mod med ditt problem och se om han/hon kan hjälpa dog.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Lägg av) skrev 2024-08-09 20:58:19 följande:
    Det är ju du som inte begriper något.

Du anser att folk som är på ett helt annat forum skall svara på frågor OM Flashback som endast de som jobbar på Flashback kan svara på.

Sedan så kan mod mycket väl ha tagit bort kvittensen. I bland så kan det hänga sig i webläsare. SÅ prova att rensa ut cachen på din webbläsare först innan du kommer hit och anser att folk på Familjeliv skall kunna svara på frågor som berör Flashback och som endast de som jobbar på Flashback kan svara på.

Tänka först och prata/skriva sedan är inte riktig din melodi va?

Så dämpa dina egna jävla känslor först, innan du hoppar på andra om att de har någon s.k "känslostorm"...🙄

• EnAnonumius
    Anonym skrev 2024-08-09 20:53:16 följande:
    Kanske är ett fall av: "Hjulen snurrar men hamstern är död"...
Svar på tråden Frågor ang Flashback