Hjälp mig - Går i tusen bitar
Går i tusen bitar. Den jag älskar allra mest har skrivit med ngn annan. Vi är förlovade och det har varit hel helt underbart. Eller tydligen inte. Mår så illa. Kan inte äta.
Går i tusen bitar. Den jag älskar allra mest har skrivit med ngn annan. Vi är förlovade och det har varit hel helt underbart. Eller tydligen inte. Mår så illa. Kan inte äta.
Jag fattar inget!?
Vaddå bara träffas, för att se om kemi finns? Hur kan det vara bara? Jag hade kallat det otrohet!
Vad har jag missuppfattat?
Det känns som otrohet. Jag håller med. Du har nog inte missuppfattat ngt alls. Känner mig så dum, korkad, äcklig u name it. Otillräcklig
Ledsen jag blir av att läsa det här.
Omtanke till dig ♥️
Trist! Vilket as!
Men tur att ni inte hann gifta er!!!
Vilken idiot han är. Du får en stor kram.
Jag har också gått igenom hjärtesorger. Gud vad man önskar att alla fick träffa sin soulemate i livet. Pålitlig underbar kärlek. Kram
Om han skickat bilder på sina barn och sitt hem är det mer än bara ett klassiskt otrohetsförsök. Försöker han hitta ett nytt förhållande? (snarare än bara sex?)
Om han skickat bilder på sina barn och sitt hem är det mer än bara ett klassiskt otrohetsförsök. Försöker han hitta ett nytt förhållande? (snarare än bara sex?)