• Anonym (Ledsen)

Hjälp mig - Går i tusen bitar

Går i tusen bitar. Den jag älskar allra mest  har skrivit med ngn annan. Vi är förlovade och det har varit hel helt underbart. Eller tydligen inte. Mår så illa. Kan inte äta. 

• Svar på tråden Hjälp mig - Går i tusen bitar
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Fattar nada) skrev 2024-08-13 18:27:48 följande:

Jag fattar inget!?
    Vaddå bara träffas, för att se om kemi finns? Hur kan det vara bara? Jag hade kallat det otrohet!

Vad har jag missuppfattat? 

Det känns som otrohet. Jag håller med. Du har nog inte missuppfattat ngt alls. Känner mig så dum, korkad, äcklig u name it. Otillräcklig 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Mannen med känslor) skrev 2024-08-13 19:28:59 följande:

Ledsen jag blir av att läsa det här. 

Omtanke till dig ♥️

jag med. Har kämpat genom sjukdom Och ohälsa. Alltid gjort allt för mina barn och min partner. Men jag blir alltid bränd. Jag betyder inget. Har inget värde. 
  • Anonym (Ledsen)
    Lynx123 skrev 2024-08-13 19:32:48 följande:

Trist! Vilket as!

Men tur att ni inte hann gifta er!!!

Precis. 
  • Anonym (Ledsen)
    Less is more skrev 2024-08-13 19:42:24 följande:

Vilken idiot han är. Du får en stor kram. 

Jag har också gått igenom hjärtesorger. Gud vad man önskar att alla fick träffa sin soulemate i livet. Pålitlig underbar kärlek. Kram

Hur sjukt det än låter så var han min soulmate. jag är nog inte värd bättre trots allt. Inte självömkan, är nog sanning 
  • Anonym (Ledsen)
    molly50 skrev 2024-08-13 21:19:03 följande:
    Det här låter ju inte klokt.
    Har han utgett sig för att vara singel så är ju det här inget han har gjort för er skull.
    I så fall borde han ha involverat dig i det här också.
    Jag tycker du ska berätta för honom hur mycket det här har sårat dig.
    Fundera också på om du vill fortsätta leva med någon du uppenbarligen inte kan lita på.
    tro mig, jag har berättat. Det finns väl inget kvar att bygga på. 
  • Tixer
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 21:38:51 följande:
    Men hallå Vadå + one skulle ni gå på bröllop eller skulle ni gå på grupp sex eller vad är det frågan om?
  • molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 21:38:51 följande:
    Då tycker jag du ska lämna.
    Han respekterar inte dig och du förtjänar bättre.
  • Cathariiina
    Tixer skrev 2024-08-13 22:15:12 följande:
    Men hallå Vadå + one skulle ni gå på bröllop eller skulle ni gå på grupp sex eller vad är det frågan om?
    Exakt, om man ska kunna svara på det här måste man veta vad TS menar. 

Om det handlar om gruppsex ser jag inte varför du, TS, skulle bli upprörd för att han SKRIVER med någon annan. Om du till och med tänkte låta honom ha sex med någon annan. Känns som att du blandar två värdegrunder. 
  • MrKudos

Om han skickat bilder på sina barn och sitt hem är det mer än bara ett klassiskt otrohetsförsök. Försöker han hitta ett nytt förhållande? (snarare än bara sex?)

• Zaro
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 21:34:39 följande:
    jag med. Har kämpat genom sjukdom Och ohälsa. Alltid gjort allt för mina barn och min partner. Men jag blir alltid bränd. Jag betyder inget. Har inget värde. 
    Det är dina spöken som talar till dig. Det är han som är oduglig, tycker jag. Bor ni ihop?
  • Anonym (Ledsen)
    MrKudos skrev 2024-08-14 22:50:55 följande:

Om han skickat bilder på sina barn och sitt hem är det mer än bara ett klassiskt otrohetsförsök. Försöker han hitta ett nytt förhållande? (snarare än bara sex?)

Vet inte. 
  • Anonym (Ledsen)
    Zaro skrev 2024-08-14 22:57:14 följande:
    Det är dina spöken som talar till dig. Det är han som är oduglig, tycker jag. Bor ni ihop?
    Nej. fanns. Planer.  
Svar på tråden Hjälp mig - Går i tusen bitar