Blev lämnad efter 28 år tillsammans
Efter 4 fantastiska semesterveckor på fuerteventura, och en kryssning här i Sverige får jag höra de orden "jag lämnar dig". Det tog henne 3 dagar efter att vi kommit hem från kryssningen. Hon sade att hon inte hade några känslor för mig, men på semestern och kryssningen var det i alla fall för mig uppenbart att vi var lika köra som tidigare åren. Såg ingen förändring till sämre utan snarare var det så att vi tom mer och mer planerade för lägenhetsköp på gran canaria. Det var vår dröm. I den stunden sade hon inte mycket mer än de orden, och ju mer jag pratar med henne för svar, får jag inte ihop det. Visst jag fattar att hon vill lämna mig för redan 4 dagar efter hon sade dessa ord till mig säger hon att hon flyttar ut till ny hyreslägenhet. Det jag inte kan förstå då vi hade fint på semestern, både skratt, tränade tillsammans, höll varandra om handen, njöt av livet, och även hade sex, så säger hon att bara låtsades. Hon låtsades de senaste månaderna. Hur fan kan man göra så efter 28 år tillsammans och 2 barn. (Nu är barnen 18 och 28). Den minsta går fortfarande i skolan medan den äldsta har precis fått jobb. Båda barnen bor hemma, den yngsta vet dock inte var som händer. Hon är bortrest. Som ytterligare skäl säger frun att hon har fått drygt 600 följare på sitt instagram och hon är nu influencern för många, och vill prioritera detta. Hon ägnade mycket tid för att chatta då jag såg att hon får många meddelanden. Men som människa är jag inte kontrollerande. Jag älskade henne, och då litade jag på henne. Mitt hjärta blöder medans hon är helt iskall. Idag är det femte dagen efter att ha fått meddelande om att hon vill lämna mig. Jag mår fortfarande skit, livet känns meningslöst, kommer jag någonsin att återhämta mig eller kommer detta att göra mig till en dålig person. Maten smakar skit, och det enda man ser överallt är lyckliga par som promenerar på gator. Jag är ensam. (Tänker var ska mina barn bo nu, måste ordna ett tryggt boende för de).