• NadjaF

Molande värk efter ägglossning?

Hade ägglossning vad jag tror är för 5 dagar sedan (13/8) eller (15/8)
    Har nu några dagar efter haft molande värk som mensvärk, varit på toa flera ggr pga dålig mage. Är detta vanlig? kan känna min ägglossning mycket mer nu sen jag fick barn. Men aldrig känt såhär efter ägglossnin. Tänker om vi prickade rätt. Någon som varit med om detta? Hur har det känts för er som haft ägglossning och blivit gravida? 😊

• Svar på tråden Molande värk efter ägglossning?
  • NadjaF
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-22 08:08:14 följande:

Min mens kom idag, 2 dagar sent😭 nya tag nästa månad

Åh nej? och du är säker på att det är mens och inte nån nidis? Precis❤️
  • Anonym (Coolt)

Nämen va, vad är det för app??
    Villhäver den!

drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-21 08:08:20 följande:
    Hittade en app där man kan testa sina test, vet dock inte hur bra det stämmer, men enligt den så kan den se ett streck😅
    bifogar två bilder med samma filter som detdär❤️
  • drömmenomfamiljelivet
    NadjaF skrev 2024-08-22 15:33:49 följande:
    Åh nej? och du är säker på att det är mens och inte nån nidis? Precis❤️
    Jaa dessvärre, flödar massor😭
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Coolt) skrev 2024-08-22 15:39:21 följande:

Nämen va, vad är det för app??
    Villhäver den!

?pregnant test checker? Skickar en bild! Där kan man också posta sina test så kan folk rösta om man tror att testet är positivt eller negativt❤️
  • Anonym (Coolt)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-22 18:49:38 följande:
    ?pregnant test checker? Skickar en bild! Där kan man också posta sina test så kan folk rösta om man tror att testet är positivt eller negativt❤️
    Tusen tack, ska genast ladda ner!
  • NadjaF

Hur går det för er? ❤️
    igår var en dålig dag, kände mig otroligt låg och nedstämd och kände att mensen var på g pga molande värk, men ingen mens då den ska komma om 5 dagar. Är på äl+12 idag. Ska ta ett test i morgon😍

• Mullvaden

Hej! 
    Jag är i samma läge som dig, har BIM på fredag, dvs BIM-5 just nu. Har jättemycket molvärk idag. Och det brukar jag aldrig ha så här långt innan mens. Var exakt likadant förra cykeln. Det drar i livmodern och i ljumskarna emellanåt. Men jag har aldrig haft så här tidigare cykler, så nåt är ju annorlunda. Inga ömma bröst, men det har jag heller inte haft med tidigare barn. 

Grejen är den att det är ett tag sen jag var gravid sist, min yngsta är 4,5 och jag har hunnit fylla 40. Så jag vet ju inte alls hur min kropp reagerar på en ny graviditet. Det är dessutom en annan man än de tidigare barnen och jag har levt själv ganska länge innan han och jag började träffas. Så jag har ju också börjat fundera på om det är nån slags 'biverkning' av att ha sex igen 😂😂 vi har inte träffats så länge, men kände ändå att vi ville börja försöka asap pga min ålder. 

Men, men, jag gissar att kommande vecka får utvisa vad som händer 🙂

Hejar på att du får ett plus snart ❤️

• NadjaF
    Mullvaden skrev 2024-08-25 10:41:30 följande:

Hej! 
    Jag är i samma läge som dig, har BIM på fredag, dvs BIM-5 just nu. Har jättemycket molvärk idag. Och det brukar jag aldrig ha så här långt innan mens. Var exakt likadant förra cykeln. Det drar i livmodern och i ljumskarna emellanåt. Men jag har aldrig haft så här tidigare cykler, så nåt är ju annorlunda. Inga ömma bröst, men det har jag heller inte haft med tidigare barn. 

Grejen är den att det är ett tag sen jag var gravid sist, min yngsta är 4,5 och jag har hunnit fylla 40. Så jag vet ju inte alls hur min kropp reagerar på en ny graviditet. Det är dessutom en annan man än de tidigare barnen och jag har levt själv ganska länge innan han och jag började träffas. Så jag har ju också börjat fundera på om det är nån slags 'biverkning' av att ha sex igen 😂😂 vi har inte träffats så länge, men kände ändå att vi ville börja försöka asap pga min ålder. 

Men, men, jag gissar att kommande vecka får utvisa vad som händer 🙂

Hejar på att du får ett plus snart ❤️

Åh spännande!! Haft molvärk sen ägglossning som jag inte heller bruka ha😅 

Det är intressant hur kroppen kan fungera, kan nog säkert vara annorlunda denna gång, jag minns knappt mina symptom innan jag plussade med mitt första. Jag var tokig och testade varje dag så när plusset kom så var det som en chock för oss. Jaa, hoppas på ett plus för dig❤️ spännande!! 
  • Mullvaden

Femte dagen med molvärk. Brösten har börjat ömma på ett sätt som de inte brukar och jag tycker att vårtgårdarna är större än de brukar  Idag är jag helt tom på energi, har redan lagt mig. Tycker jag är lite öm i tandköttet.
    Dock bara negativa tester denna vecka. Har lite varierande cykel, oftast ligger den på 28 dagar så då är BIM på fredag. Men den kan vara upp till 31 dagar, så då blir det ju ännu lite senare. 

Men det jag mest funderar över är vad det annars är om jag inte är gravid? Fattar inte alls vad kroppen håller på med annars, för så här har den aldrig gjort tidigare. 

Hur går det för er andra i tråden? Några plus? 

• Anonym (Äl)

Inget plus än. Tror jag ska få mens imorgon. Samma för mig som för dig. Har haft massor av molvärk denna månad. Senast för en timme sedan och är såå säker att mensen är på gång. Men inget när jag kollar.. 
    Är inte så positiv att det är en graviditet dock då jag bara haft negativa tester och senast idag..

• NadjaF

Bim-2 idag ingen mens ännu, haft molande värk och mår lite illa idag? bröstvårtorna är ömma.. ej tagit tes.

• drömmenomfamiljelivet
    NadjaF skrev 2024-08-29 09:13:17 följande:

Bim-2 idag ingen mens ännu, haft molande värk och mår lite illa idag? bröstvårtorna är ömma.. ej tagit tes.

Hur har det gått för dig?😍
Svar på tråden Molande värk efter ägglossning?