• Anonym (Ängslan)

Han är bortrest, inte hörts på 1.5 dygn. Bör jag vara orolig?

Är lite ängslig just nu. Träffats i 6 månader, varit ihop i 2. Han är på jobbresa sen 2 dagar och sms:ade mig senasst lördag kväll. Då skickade han bild på sig själv i staden, frågde hur jag hade det och "puss och god natt <3"

Vet att han hade ovanligt mycket jobb i går kväll till sent, men hade inte hört nåt från honom på HELA dagen vilket (nästan) aldrig hänt innan. Oftast skickar han nåt i stil med "fullt upp, skriver mer sen, puss". Vi brukar skriva ca 1-3 ggr/dag och sist vi sågs (innan hanss resa) var stämningen bra, han sms:ade strax innan han åkte en bild på sig på flygplatsen och skrev hur mysigt det var att ses sist.

I går kväll (sent) skrev jag om min dag, frågade hur han hade det osv. Han har läst det men ännu inte svarat. Jag är orolig. Vad tror ni, är det hr något att stressa över? Allt verkade helt normalt bara i förrgår kväll :(

• Svar på tråden Han är bortrest, inte hörts på 1.5 dygn. Bör jag vara orolig?
  • Anonym (Anna)

Jag hade inte lagt energi på att stressa på grund av det.
    Han har väl fullt upp och har han tröttnat så får di reda på det tids nog.
    Han svarar väl när han har det lungt kring sig.

• Räkan77

Inget att oroa sig över skulle jag säga. Det kommer ju vara otroligt mycket när man är iväg på jobb. Både jobb och även att vara social i de pausar som finns. 

• Anonym (Erik)

Han är troligen inte ensam på jobbresa och har fullt upp, långa dagar kanske och sen ska det ätas, ev umgås och sen är han trött. Ingen idé att oroa sig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ängslan)

Han skrev till mig typ rn minut eftet att jag postat inlägget och var kärleksfull. Kanske hänger han på FL, haha :)

Svar på tråden Han är bortrest, inte hörts på 1.5 dygn. Bör jag vara orolig?