• Anonym (Trött)

Fler som har killar som blir extremt trötta efter sex?

Min kille blir extremt trött efter sex och vill helst bara ligga och kolla på film efteråt. Han har också ett behov av att vara själv då och vill knappt prata med mig. Är detta vanligt? Jag har inte träffat någon annan som beter sig så, men han påstår att han alltid blir jättetrött och slutkörd. Det är just efter sex och inte om han gjort det på egen hand. 

• Svar på tråden Fler som har killar som blir extremt trötta efter sex?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Trött) skrev 2024-08-25 12:31:19 följande:
    Fler som har killar som blir extremt trötta efter sex?

Min kille blir extremt trött efter sex och vill helst bara ligga och kolla på film efteråt. Han har också ett behov av att vara själv då och vill knappt prata med mig. Är detta vanligt? Jag har inte träffat någon annan som beter sig så, men han påstår att han alltid blir jättetrött och slutkörd. Det är just efter sex och inte om han gjort det på egen hand. 

Kan tillägga att vi inte pratar om några maratonlånga sexakter utan runt halvtimmen. 
  • Anonym (S)

Min kille blir också jättetrött av att komma. Inga långa sexakter här heller. Själv penetration en pågår inte mer än 5 minuter. Han brukar oftast somna efteråt men det gör inget då får han vila lite om det behövs. :) ofta skedar vi samtidigt som vi somnar. 

• Anonym (Mannen)

Ämnet prolaktin utsöndras i hjärnan när man kommer. Det blir man trött av. 

• Anonym (ingetovanligt)

Det är inget ovanligt att man blir trött efter orgasm eller en sexakt. 

Träffade en kille som var väldigt maskulin, tränade flera gånger i veckan, välbyggd och uthållig. Sexet var bra, han var även här uthållig, lite dominerande och föredrog att ge så han tog verkligen ut sig under akten (tror han såg det som ett extra träningspass, fniss). Men så fort han kommit så däckade han. Ville mysa och kramar men somnade direkt. 

Som någon säger här ovan så utsöndras ett hormon vid utlösning vilket kan göra en trött. Jag kan också bli det om jag kommit flera gånger under en akt. 

Att han drar sig undan däremot låter märkligt. 

Svar på tråden Fler som har killar som blir extremt trötta efter sex?