Om man avlastar med att dammsuga borde man få mer sex?
Varför skulle man annars göra det lixom
För att om man lever tillsammans med någon så delar man på ansvaret för sådant och om det är ens eget ansvar kan man ju inte förvänta sig någon extra belöning liksom...
Vad menar du med att avlasta? Har den du avlastar huvudansvaret för att dammsuga? Hur var det bestämt? Eller är det bara något du tycker?
Jag vet inte, man dammsuger kanske för att man vill ha rent och fint omkring sig?
Syftet med att dammsuga är att bli av med dammråttor
Det är skillnad mellan dammsuga och dam-suga
Är du sjukt bra i sängen och en gentleman utanför, fräsch hel och ren. Intelligent hjälper, humor likaså lite driv och lite ödmjukhet så får du nog mer sex.
Är du däremot en som ser det som att du får sex, är värd sex osv så är det ganska turn off.
Tänk om tänk rätt
Jag brukar städa för att det börjar bli lite skitigt på golvet, det brukar vara orsaken till dammsugning...
Men du tänker rätt, om du gör din del av hemarbetet (måste inte vara hälften) ökar chansen att det blir sex. Än viktigare är att du SER din kvinna, kramar, komplimanger, en smekning utan att det syftar till sex, fråga hur hon haft det på jobbet. Alltså visa att du bryr dig om henne.
Min man dammsugar aldrig, han får sex ändå.
Fast min älskare får mer...
Du menar inte allvar med att jag ska låta den tjocka städerskan ta min sambo, får jag hoppas?
Om man dammsuger bara för att få sex är man fel ute. Grejen är att man ska hjälpas åt i hemmet, och det bör man göra oavsett om man får sex eller inte.
Om en kvinna avlastar dig med din självbefläckelse - städar du hennes lägenhet efteråt då?