• Lördaghelaveckan

Granne vill visa upp sig

Hej
    Har en granne som för all del har en väldigt vacker kropp som hon gärna visar upp. Hon har någon form av rabatt/buskar
    som hon brukar jobba i och runtomkring. 
    Det händer ingenting med dessa rabatt/buskar men så fort jag är ute eller sitter och solar så kommer hon ut och inte alltid men ofta så är det väldigt små eller pösiga shorts på och med rumpan i vädret hon vet att jag ser naturligtvis men inget sägs.
    Nu till min fundering hur går era tankar tjejer gör ni också så eller är det bara i era tankar eller är det helt uteslutet. Eller är det bara min granne som är så

• Svar på tråden Granne vill visa upp sig
  • Lördaghelaveckan
    Anonym (J) skrev 2024-08-26 15:57:12 följande:

Precis man skulle ju aldrig klä upp sig för sin granne iallafall. Ja möjligtvis för att det inte ska snackas skit 

Näe det är ju klart men reptilhjärnan tänker ju Opps vilka sexiga short hon satt på sig och varför vänder hon rumpan mot mig just nu och på det sättet. Det känns så utstuderat jaja inte mig emot var nog nyfiken på hur ni tänker där och det verkar ju vara så som ni säger
    en del struntar i det och kanske någon har en plan?..
  • Lördaghelaveckan
    Anonym (...) skrev 2024-08-26 16:18:20 följande:
    Haha, igår sprang jag in i min tvättstuga (separat dörr i huset) i shorts, sport-bh och en handduksturban på huvudet, jag var ute i typ 5-10 sekunder och grannen i huset mittemot ropade att han hade mig på kameran Skrikandes
    😂Hoppas han skojade 
  • Anonym (Anna)

Hon visar nog inte upp sig. Jag har typ bikini ibland i trädgården. Och de där buskarna, där plockar hon kanske vissna grenar och rycker ogräs runt.

• Anonym (...)
    Lördaghelaveckan skrev 2024-08-26 16:51:58 följande:
    😂Hoppas han skojade 
    Asså han har kamera men vi känner varandra, jag är rätt bra kompis med hans fru så jag tror inte att det är något han sitter och tittar på Flört
  • Studentpappa
    Anonym (...) skrev 2024-08-26 17:06:06 följande:
    Asså han har kamera men vi känner varandra, jag är rätt bra kompis med hans fru så jag tror inte att det är något han sitter och tittar på Flört
    Klart han gör!
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Granne stor röv)

Ser min granne med stor fläskig röv gå runt henna med sexiga underkläder hela tiden, enda jag tänker på är att gå över, smiska sönder henne för att tease kåtat upp mig så mycket och knulla henne analt.

• Anonym (Palle)
    Anonym (...) skrev 2024-08-26 15:55:20 följande:
    Precis, vi klär oss inte efter er, vi väljer ut det vi tycker är snyggt men givetvis är det ett plus om andra även tycker att man ser bra ut, kvinnor som män

Jag tror att de flesta kvinnor som jag ibland kan tänka att "jag tar den här klänningen, den gillar Pelle" men då är det plagg som man redan äger och man är i en relation, då är det ju även något man själv gillar men när man är singel och klär upp sig för krogen tex så är det INTE för att kunna ragga män, vi vill bara se bra ut helt enkelt 

Jag tänker att du är inte talesperson för hela kvinnokåren i Sverige, eller?

Meningen, vi klär oss inte efter er, är så enfaldig. Självklart finns det kvinnor som inte klär sig efter män, precis som det även finns kvinnor som gör det vid olika tillfällen. 

• Mandel

Frågan är väl mer om ni båda passar på att vara ute när det är bra väder efter jobbet/på helgen och då är det ju inte så konstigt att det sammanfaller.

Behöver nte vara annat än så...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Palle)
    Mandel skrev 2024-08-27 07:25:27 följande:

Frågan är väl mer om ni båda passar på att vara ute när det är bra väder efter jobbet/på helgen och då är det ju inte så konstigt att det sammanfaller.

Behöver nte vara annat än så...

Fråga er själva varför det verkar vara så viktigt för många att hitta en anledning som inte är att hon till viss del gör det för TS?
  • Anonym (Insatt)

Jag passar på att upplysa om att det är några hundra svårt störda män i landet som tvångsmedicineras sommartid för att de inte ska attackera eller ofreda kvinnor.

Det är för all del inte många, men man kan ändå ha det i bakhuvudet när man väljer att gå runt och vifta med ändan bar överallt.

Jag personligen gör det inte.

• Anonym (Palle)
    Anonym (Insatt) skrev 2024-08-27 07:48:18 följande:

Jag passar på att upplysa om att det är några hundra svårt störda män i landet som tvångsmedicineras sommartid för att de inte ska attackera eller ofreda kvinnor.

Det är för all del inte många, men man kan ändå ha det i bakhuvudet när man väljer att gå runt och vifta med ändan bar överallt.

Vissa kvinnor anser att bekräftelsen och uppmärksamheten är värd risken.
  • Mandel
    Anonym (Palle) skrev 2024-08-27 07:34:09 följande:
    Fråga er själva varför det verkar vara så viktigt för många att hitta en anledning som inte är att hon till viss del gör det för TS?
    Visst finns det en del kvinnor som är så, men sannolikheten är nog inte så stor utan det vanligaste är väl ändå att man passar på när man är ledig och vädret är bra och att man som kvinna inte hade en tanke på att det då råkar sammanfall med en karl som ska misstolka det hela så man borde hålla sig inne...

Vill man veta är väl det enklaste att gå fram och fråga om man vill bjuda på fika än att sitta och gissa och tro och fråga på nätet vad syftet är. Hur ska någon annan än just den kvinnan kunna avge rätt svar?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (...)
    Anonym (Palle) skrev 2024-08-27 07:22:22 följande:

Jag tänker att du är inte talesperson för hela kvinnokåren i Sverige, eller?

Meningen, vi klär oss inte efter er, är så enfaldig. Självklart finns det kvinnor som inte klär sig efter män, precis som det även finns kvinnor som gör det vid olika tillfällen. 

Nej det är väl klart jag inte är, men det är lite svårt att klä upp sig för någon man inte känner när man inte vet vad den gillar om du förstår hur jag menar, det var det jag menade med relationsbiten, man kan klär sig i några kläder man tycker är snygga och så kanske man tänker att "ah, i dom här jeansen får jag så snygg rumpa i" men det är ju fortfarande en själv man klätt sig för även om man vet att man brukar få lite extra uppmärksamhet i just de plaggen

Sen så tror jag mycket väl att grannen kan vara lite intresserad av att lära känna ts men det baserar jag på att hon kommer ut och inte vad hon har på sig 
  • Anonym (Tvillingmorsan)
    Anonym (Palle) skrev 2024-08-27 07:34:09 följande:

Det kanske hon visst gör, men det är inte säkert. Män (vissa män) har en tendens att övertolka sånt.

Jag har sällan kortkort och urringat, men i trädgården och på stranden kan jag gå omkring halvnaken. Inte topless, men i bikini typ. Vi har badtunna och många solar i sina trädgårdar. Är det också för att få uppmärksamhet? 

Vi har ingen större insyn, men går en granne förbi kan de nog ibland få se mig med rumpan i vädret när jag står böjd i trädgårdslandet, fast min rumpa syns ju inte, men säkert mina lår om det är varmt och jag har kjol. Och nej, det är inte för att hetsa upp grannar. 

• Anonym (Tvillingmorsan)
    Anonym (Insatt) skrev 2024-08-27 07:48:18 följande:

Män med sådana tendenser brukar överfalla eller ofreda kvinnor oavsett vad de har på sig. Och de flesta går inte och viftar med ändan bar.

Jag klär mig inte hur som helst offentligt, men privat i min egen trädgård är jag inte lika noga. Att det finns enstaka galningar skulle aldrig hindra mig. Skulle en sådan mot förmodan dyka upp, spelar det nog inte så stor roll vad jag har på mig, och jag tänker inte gå klädd i burka. Jag bor i Sverige, inte i Afghanistan. 
  • Lördaghelaveckan
    Mandel skrev 2024-08-27 08:13:19 följande:
    Visst finns det en del kvinnor som är så, men sannolikheten är nog inte så stor utan det vanligaste är väl ändå att man passar på när man är ledig och vädret är bra och att man som kvinna inte hade en tanke på att det då råkar sammanfall med en karl som ska misstolka det hela så man borde hålla sig inne...

Vill man veta är väl det enklaste att gå fram och fråga om man vill bjuda på fika än att sitta och gissa och tro och fråga på nätet vad syftet är. Hur ska någon annan än just den kvinnan kunna avge rätt svar?
    Ja nu är det som oftast att det är jag är ute först och hon släntrar ut lite senare, händer någon gång ibland ett litet leende och ett hej men som oftast byts inga ord hon vet att jag ser och väldigt utmanande kläder. Har ju naturligtvis sett henne på andra platser i trädgården men då är det mer strikt klädsel. Naturligtvis reagerar reptilhjärnan ?.. förövrigt har hon man och 2 barn
  • Anonym (Kim)

Bor man i ett villaområde med många barnfamiljer och inte har insynsskyddat eller vistas på badstranden eller simhallen bör man väl tänka lite på vett och etikett.
    En vanlig bikini eller shorts och top ser jag inte som något konstigt eftersom ju många ligger och solar på sin tomt.
    Däremot hade det varit opassande med en bikini med en sån där stringtrosa till som en del tjejer har. Det ser väldigt utmanande ut och som om man vill se sexig ut och det blir ju bara äckligt och så opassande när man vistas runt barnfamiljer. 

• Lördaghelaveckan
    Anonym (Kim) skrev 2024-08-28 15:28:59 följande:

Bor man i ett villaområde med många barnfamiljer och inte har insynsskyddat eller vistas på badstranden eller simhallen bör man väl tänka lite på vett och etikett.
    En vanlig bikini eller shorts och top ser jag inte som något konstigt eftersom ju många ligger och solar på sin tomt.
    Däremot hade det varit opassande med en bikini med en sån där stringtrosa till som en del tjejer har. Det ser väldigt utmanande ut och som om man vill se sexig ut och det blir ju bara äckligt och så opassande när man vistas runt barnfamiljer. 

Ja det kan jag hålla med om inte riktigt passande med string när man planterar/rensar i buskarna
    (speciellt när det är barn i närhete)
    nu är det mer shorts som visar väldigt väldigt mycket alltså dom är nog skurna så
    Ja herrejösses den naken och dom bena kan man inte bara slita sig ifrån 
    När man sen får den blicken eller det glada leendet?..
Svar på tråden Granne vill visa upp sig