Potentiellt magsjukt barn i skolan
Skulle ni berätta för skolan? Barnet spydde efter skolan igår och var väldigt trött och medtagen, men lämnades ändå i skolan idag för att förldern inte ville vabba.
Skulle ni berätta för skolan? Barnet spydde efter skolan igår och var väldigt trött och medtagen, men lämnades ändå i skolan idag för att förldern inte ville vabba.
Om jag gjorde något så tokigt så hade jag inte berättat det men det finns en risk att barnet gör det.
Om jag gjorde något så tokigt så hade jag inte berättat det men det finns en risk att barnet gör det.
Hade helt klart berättat. Riktigt vidrigt beteende mot både barnet och de andra på fsk.
Jag hade inte berättat. Inte ok, men kan mycket väl vara något som barnet har ätit.
Jag hade inte berättat. Inte ok, men kan mycket väl vara något som barnet har ätit.
Nej, men pratat med föräldern som inte vill vabba.
Du kan erbjuda dig att vabba imorgon vid behov för att hjälpa?
Socanmälan om föräldern inte tillåter sitt barn att vila och återhämta sig, då är något riktigt galet.
Socanmälan om föräldern inte tillåter sitt barn att vila och återhämta sig, då är något riktigt galet.
Folk som inte vabbar för sjuka barn är fruktansvärda i min bok. Hur kan man skicka ett sjukt barn på skolan som ska vara hängigt och känna sig sjuk och dessutom smitta en mängd friska elever och kanske läraren. Så oansvarigt och själviskt. Så viktigt är inte ditt jobb.
Jag kan inte fatta det här med att inte vilja vabba. Man slipper ju jobbet en dag...Det är ju toppen!! hade gärna vabbat.