Övervakad
Jag är en man som är övervakad av min flickvän, både kamera via hemlarm och att min telefon och iPad undersöks. Jag har inget att dölja men det känns allt annat än ok.
Har någon anna råkat ut för samma sak?
Jag är en man som är övervakad av min flickvän, både kamera via hemlarm och att min telefon och iPad undersöks. Jag har inget att dölja men det känns allt annat än ok.
Har någon anna råkat ut för samma sak?
ALDRIG att jag hade gått med på att bli övervakad eller lämna ut mina lösenord!!
Helt sjukt av din flickvän!!
Spelar ingen roll vad anledningen är, man har rätt till INTEGRITET.
Jag hade aldrig flyttat ihop med någon som har detta sjuka kontrollbehov!!
Får du kolla hennes telefon och mail i motsvarande grad? Om inte ska du inte tåla att bli behandlad så.
Har ni någon sorts S/M förhållande?
Har ni någon sorts S/M förhållande?
Det är psykiskt våld att kontrollera någon på det sättet. Dumpa henne och be henne söka hjälp för sin paranoia.
Antigen hon är otrogen eller du är otrogen.
Du lever inte i fred, du är liksom i fängelse.
Det finns inget förtroende, jag undrar vad ni gör ihop. Är bara en lek, fantaisi ni två håller på eller vad?
Varför inte ha en enbart en gemensam telefon, konto på insta etc...? Det blir bättre så där.
Låter inte sunt.
Jag råder dig att avsluta relationen och inte blanda dig med kvinnor som inte mår bra.
Jag hade aldrig stannat i en relation som du beskriver
Det låter som en form av misshandel, faktiskt.
Du sa ja, men kände du att du hade något alternativ?
Jag har personligen aldrig hört talas om något liknande.
Är du beta? Eller femig? Undergiven?
Sånt gör att hon tappar respekt för dig, och behandlar dig som en hund eller ägodel.
Har en vän vars sambo kräver att han delar sin plats med henne fast han eg inte vill. Han gör det för husfridens skull.