Min kille slår mig ”på skoj”
Min kille sedan några år tillbaka är hårdhänt när han tar på mig. Hårda slag på rumpan, låren, drar i håret. Har försökt säga till honom att han gör mig illa men han säger att han inte kan kontrollera hur hårt han smiskar mig på rumpan till exempel. Om han hade gjort det mer lättsamt hade jag tolkat det som komplimanger, en liten smisk på rumpan för att han uppskattar mig liksom! Även under sex har han ibland varit för hårdhänt, trots att jag kan uppskatta hårdare tag är det för hårt till och med för mig.
Senaste incidenten var när jag låg och kollade på tv, hade en lite sexigt nattlinne på mig. Han var helt naken. Helt plötsligt ställde han sig upp över mig, tog ett hårt grepp om mitt hår samtidigt som han gränslade över mig och drog mitt ansikte mot hans kön, hårt. Jag reagerade per automatik med en hand mot mitt hår och en hand för att mota bort honom. Efter ett tag slutade han, jag började direkt gråta och kunde inte få mig själv att sluta. Han visade ingen som helst ånger, inte ens när han såg att jag faktiskt blev ledsen. Han säger bara att jag inte kan ta hans skämt, vilket han ofta använder som ursäkt. Jag känner mig som ett objekt och inte respekterad. Kanske speciellt för att jag har blivit sexuellt utnyttjad tidigae i livet, vilket han vet.
Jag är väldigt förvirrad och vet inte om jag överreagerar eller inte, behöver hjälp! Är jag överkänslig?