• Dellan1976

Kommer inte snabbt

Hej på er!
    Jag är en man på 48 år å gift sedan länge med min älskade fru .

Jag har ett "problem" enligt min fru å det är att jag inte kommer fort utan behöver alltid lång tid på mej för att kunna komma.
    Med lång tid menar jag mellan 2-3 timmar av non-stop sex av olika ställningar å det har alltid varit såhär i hela mitt liv.

Eftersom frugan har jätte lätt att komma så kan detta innebära att hon får flertal orgasmer medan jag, med nöd och näppe får en enda.

När jag va i 20 årsåldern så var jag tillsammans med en tjej som var raka motsatsen till min fru dvs hon behövde alltid lång tid på sej för att få komma(precis som mej) å detta funkade kanon. Enligt henne (mitt ex) så har hon fått sin första orgasm med mej.
    Hur som helst jag undrar om det finns andra som är som mej för att enligt min fru å några andra som jag frågat på nätet är detta är inte normalt.

• Svar på tråden Kommer inte snabbt
  • Anonym (Finns)
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 14:36:07 följande:
    Men herregud vad du gör en höna av en fjäder. Vad är det för samhälle du pratar om som ger dig maasa skit för att du inte kommer fort?
    Vårt vanliga samhälle där media, sexspalter, filmer, vardagligt tal upprätthåller normen att män kommer alltid och kvinnor har problem med orgasmen. När situationer som går emot det så letar man fel. 
  • Dellan1976
    Asro22 skrev 2024-08-31 21:11:39 följande:

Väldigt snäll fru du har som ställer upp på att ha sex i 2-3 timmar. Låter som skavsår deluxe. Svårt att se en man ställa upp det.

Hon är verkligen snäll, men samtidigt får hon massvis med orgasmer under tiden 
  • Dellan1976
    Anonym (Hur) skrev 2024-08-31 22:03:47 följande:
    Hur länge onanaerar du för att komma?
    Samma sak där dvs länge utan att titta på porr samtidigt. Tittar jag på porr å onanerar samtidigt då går det snabbar 
  • Dellan1976
    Anonym (Finns) skrev 2024-09-01 13:10:52 följande:

Det finns faktiskt män som inte kan komma, som har svårt att komma osv. Så fort en man inte kommer så måste det vara ett fel, varför då? 

Jag kan relatera, nu handlar det inte om timmar men tjejen kommer sjukt lätt o fort, jag behöver mer tid och special. Ibland går det inte. Men handlar inte om porrskada eller fel. Män kan också ha svårare som normalt. Tyvärr får man uppleva av samhället att det inte är ok och en massa skit om att man inte tänder på tjejen osv. 

För en kille ska alltid komma säger normen. 

Det var ett intressant svar från dej måste jag säga 
  • Dellan1976
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 14:36:07 följande:
    Men herregud vad du gör en höna av en fjäder. Vad är det för samhälle du pratar om som ger dig maasa skit för att du inte kommer fort?
    Jag håller med att samhället pressar på en. Tex min fru har sagt vid ett antal tillfällen om jag kanske inte tänder på henne vilket är inte fallet. Jag har alltid svarat att hon har fel. Så jo, man får lite skit ibland 
    Samma sak där dvs länge utan att titta på porr samtidigt. Tittar jag på porr å onanerar samtidigt då går det snabbar
  • Dellan1976
    Anonym (Finns) skrev 2024-09-01 14:58:46 följande:
    Vårt vanliga samhälle där media, sexspalter, filmer, vardagligt tal upprätthåller normen att män kommer alltid och kvinnor har problem med orgasmen. När situationer som går emot det så letar man fel. 

Håller med dej till 💯
  • Anonym (Hur)
    Dellan1976 skrev 2024-09-02 08:50:56 följande:
    Hur snabt vid porrtittande?
  • Anonym (Men skippa ff)
    Dellan1976 skrev 2024-09-02 08:56:26 följande:
    Jag håller med att samhället pressar på en. Tex min fru har sagt vid ett antal tillfällen om jag kanske inte tänder på henne vilket är inte fallet. Jag har alltid svarat att hon har fel. Så jo, man får lite skit ibland 
    Fast hon har ju rätt. Med din fru tar det 3 timmar, men med porr går det snabbare. Det är väl ganska uppenbart vad du ska göra, eller? Skippa porr och onani helt.
  • Anonym (Hur)
    Dellan1976 skrev 2024-09-02 16:48:08 följande:

Väldigt olika, ibland efter 40 minuter å ibland efter 1;5 timmar

Håller med föregående svarare. Du kommer garanterat bli hjälpt av att sluta konsumera porr. Ta även till dig tipsen som den utförliga svararen skrev långt uppe i tråden.

3 timmars sex är superkul, IBLAND, när man har tid o energi. Att nöta in o ut i en kvinna i 3 timmar, skulle jag aldrig orka med som standard. 

Jag kommer 7 ggr inom 5 minuter. Måste va väldigt frustrerande att sitta o dra i skinfliken 40-90min non stopp för att få komma. 

Hoppas du tar till dig av tipsen och att du får ordning på problemet.
  • XDX

Hur ofta onanerar du? Om jag onanerar och ejakulerar inom ungefär ett halvt dygn innan sex tar det mig extra tid att komma och ibland kan jag inte komma. 

Förutom att dra ner på onanin kan du prova att onanera utan att komma' d v s avbryta innan, och se om det hjälper. Idén är att bygga upp en extra "kåthet" inför sexet med din fru. 

En URVIKTIG grej är att inte onanera med hårt grepp. Sök på death grip, skrivs massor om detta. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kommer inte snabbt