Omedveten älskarinna? sårad
Hej..
Känner att jag behöver ventilera och få ut något som oroar och stör mig.
Jag och min sambo har varit tillsammans i två år. Bor tillsammans. Jag fick i helgen veta att under vårat första halvår tillsammans så var han fortfarande tillsammans med sitt ex, än fast han var väldigt tydlig med mig under tiden att de hade gjort slut. Jag hade aldrig fortsatt med honom om han ville dubbelköra. Vilket jag var väldigt tydlig med till honom. Nu två år senare så var ju verkligheten en annan.. så jag har varit väldigt ledsen och sårad sen jag fick veta.
han tycker att vi lyckats bygga upp något så fint tillsammans medans jag känner att allt är byggt på en lögn. Visst har vi det jätte bra och så tillsammans men det gjorde väldigt ont att få veta det här.
Så det är ena saken som hänt. Nästa grej är att han fortfarande har kontakt med exet. Vilket jag inte brytt mig om tidigare. Men nu känner jag bara att det känns konstigt? jag kan inte beskriva känslan. Men jag känner en viss avsmak för min sambo. Exet vet inte heller om det han gjort, utan tror att de hade ett avslut från hans sida. Jag tycker på något sätt att det är orättvist att han är så falsk och döljer det här för henne. För jag är rätt så övertygad att hon inte skulle vilja ha någon kontakt med honom om hon fick veta..Det känns som det är jag som blivit bedragen än fast det egentligen är hon. Jag känner mig smutsig och väldigt illamående att jag varit "den andra" utan att jag själv ens vetat om det.
Tankar? och snälla var snäll, har redan gråtit sönder mina ögon