• Pericles

Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...

Jag menar givetvis IRL, inte via bilder...
    Förutom "ja", "nej", "lite", så går det att utveckla om vissa typer är mer eller mindre upphetsande eller tvärtom - kan handla om erektionsvinkel, färg, längd, bredd, omskuren eller ej...

• Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...
  • XDX
    Pericles skrev 2024-09-02 19:52:57 följande:

Att den sitter på en person som personen som svarar är attraherad av (ons, dejt, pojkvän, man etc.) får man i det närmaste utgå ifrån - känns lite svårt att tänka sig att det skulle gå så långt som till synen av en erigerad penis utan attraktion...

Men nu ska jag inte vara sån utan tacka alla som svarar!

Ja det är väldans vad folk brukar tolka in olika förutsättningar (och dramatiseringar) runtomkring när det handlar om en enkel jämförelse med allt annat lika. 

Själv är jag nyfiken på vad damerna tycker om en lätt uppåtböjd lång och tjock kuk med stort men fortfarande proportionerligt ollon. Erektionsvinkel runt 30 - 45 grader uppåt och knallhård som om man använde en kukring. Naturligt kort förhud så den nästan ser omskuren ut. En hel del ådror men inget extremt. 

Har fått för mig att den varianten är väldigt populär bland damerna. Intressant att höra fler omdömen. 

Frågar åt en vän... hoppas det är ok och inte väcker för mycket jante, moralpolis och avund här på forumet som faktiskt handlar om SEX SÅNT 😱
  • Anonym (xxx)
    XDX skrev 2024-09-28 10:43:21 följande:
    Ja det är väldans vad folk brukar tolka in olika förutsättningar (och dramatiseringar) runtomkring när det handlar om en enkel jämförelse med allt annat lika. 

Själv är jag nyfiken på vad damerna tycker om en lätt uppåtböjd lång och tjock kuk med stort men fortfarande proportionerligt ollon. Erektionsvinkel runt 30 - 45 grader uppåt och knallhård som om man använde en kukring. Naturligt kort förhud så den nästan ser omskuren ut. En hel del ådror men inget extremt. 

Har fått för mig att den varianten är väldigt populär bland damerna. Intressant att höra fler omdömen. 

Frågar åt en vän... hoppas det är ok och inte väcker för mycket jante, moralpolis och avund här på forumet som faktiskt handlar om SEX SÅNT 😱
    Vore det inte lättare att lägga upp en bild?
  • XDX
    Anonym (xxx) skrev 2024-09-28 16:27:48 följande:
    Vore det inte lättare att lägga upp en bild?
    Jo men det får man väl tyvärr inte här? 
  • Anonym (Elena)
    Pericles skrev 2024-09-01 22:07:07 följande:

Förutom "ja", "nej", "lite", så går det att utveckla om vissa typer är mer eller mindre upphetsande eller tvärtom - kan handla om erektionsvinkel, färg, längd, bredd, omskuren eller ej...

Självklart är väl en hård kuk upphetsande att se irl om man är en heterosexuell kvinna..Annars är man ju en lebb eller frigid om man inte tänder på en man med hård kuk..Men att säga hård penis är inte upphetsande alls..Penis får mig att tänka på små pojkar. 

Sen gör det ju inget om det är en större modell..
    En för liten skulle få mig avtänd hur hård den än var.. då skulle lusten slockna..
  • AlbinELJ
    Anonym (Elena) skrev 2024-09-28 17:36:21 följande:
    Självklart är väl en hård kuk upphetsande att se irl om man är en heterosexuell kvinna..Annars är man ju en lebb eller frigid om man inte tänder på en man med hård kuk..Men att säga hård penis är inte upphetsande alls..Penis får mig att tänka på små pojkar. 

Sen gör det ju inget om det är en större modell..
    En för liten skulle få mig avtänd hur hård den än var.. då skulle lusten slockna..
    Tycker du en omskuren eller en med extra hud är mer upphetsande?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • 044Quinnan

Ja det är sexigt med en hård styv och manlig lem, tycker jag och absolut som en tidigare sa med lite storlek? kan verkligen få igång mig! 

• Anonym (040Man)
    044Quinnan skrev 2024-10-04 13:26:58 följande:

Ja det är sexigt med en hård styv och manlig lem, tycker jag och absolut som en tidigare sa med lite storlek? kan verkligen få igång mig! 

Härligt med en kvinna som uppskattar det! 
    Är en stor bara mer visuellt upphetsande eller är det skönare också?
  • 044Quinnan
    Anonym (040Man) skrev 2024-10-04 13:38:56 följande:
    Härligt med en kvinna som uppskattar det! 
    Är en stor bara mer visuellt upphetsande eller är det skönare också?
    Det är väldigt visuellt upphetsande och får igång mig och då vill man ju ha den?.sen är det ju så att lite större grövre är ofta skönare.. känns mer är lite ? ja sexigare och för mig känns det mkt skönare
  • Anonym (Mitt intryck)
    Pericles skrev 2024-09-01 22:07:07 följande:

Jag är man, men mitt intryck är att kvinnor i regel inte tycker penisar är så upphetsande. Någon skrev till och med att "om män inte hade några penisar kanske de skulle lära sig att tillfredsställa en kvinna (på riktigt)",
  • Anonym (040Man)
    044Quinnan skrev 2024-10-04 13:47:39 följande:
    Det är väldigt visuellt upphetsande och får igång mig och då vill man ju ha den?.sen är det ju så att lite större grövre är ofta skönare.. känns mer är lite ? ja sexigare och för mig känns det mkt skönare
    Härligt med en kvinna som vet vad hon gillar och vad hon vill ha! Det är sexigt!
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kvinnor: är en hård penis visuellt upphetsande? eller not so much...