• Anonym (Längtar)

Smeka runt analen- frun vill inte

Jag har alltid gått igång på smekningar runt analen, gärna ett finger i. ibland har jag också testat en mindre leksak. Mycket upphetsande tycker jag. Kanske är det det ?förbjudna? som lockar, vad vet jag. Men, min fru vill inte komma i närheten, är rädd för bajs etc. På ett sätt kan jag förstå henne, på ett annat inte alls. Personligen skulle jag kunna göra allt ?normalt? som gör henne upphetsad. Det här gör mig ledsen och jag bara längtar enormt efter fulländad tillfredsställelse.

Har jag en fru som sticker ut från normen eller finns det fler som ogärna smeker sin partner runt/i analen?

• Svar på tråden Smeka runt analen- frun vill inte
  • Anonym (Brunögat)

Tycker man det är äckligt att smeka och slicka rövhålet får man se till att undvika väldigt mycket.

Ta aldrig mer i handtag utan handskar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Paaskkahausu)
    Anonym skrev 2024-09-09 04:47:24 följande:
    Ändå är du här och läser...:D

Jag som beskrev det med så milda ord.
    Var inte beredd på så detaljerad beskrivning. Urk
  • Anonym (Kalle)

Som många här skriver är det bara att acceptera. En gissning är att det är en ganska liten andel kvinnor som skulle tänka sig att stimulera en man i rumpan. Betydligt fler män gillar att göra det på sin kvinnliga partner. Män och kvinnor har en ganska olika syn på sin partners kropp. 

För egen del tar jag hand om min rumpa själv. Jätteskönt att köra upp en dildo därbak när man är ensam. Men visst saknar jag att min partner aldrig ens har rört mig därbak...

• Anonym (70 plussare)

Frun har alltid tyckt om att ta på stjärten, men aldrig velat fingra i anus.
    Nu efter lördagsbastun kommenderade hon mig på rygg i sängen på en badhandduk. Och en annan över ansiktet, och sa jag får drömma mig bort.
    Hon sög och jobba upp kuken först, och kände sen hur hon oljade in pungen och neråt, samt fingrade mig försiktigt i stjärten. Det var nästan obehagligt först, men tillika lite förbjudet och skönt. Hon använde rejält med glidmedel och fick småningom in fingret och kom åt prostatan. Det blev nog den bästa avsugningen jag fått. Det kom sen fram att hon läst denhär tråden på familjeliv, och tände på vinken med tunna nitrilhandskar    

• Anonym
    Anonym (Paaskkahausu) skrev 2024-09-09 10:30:32 följande:
    Var inte beredd på så detaljerad beskrivning. Urk
    Herregud, är du alltid sådär fjantig?

Ändå kan du bara inte hålla dig ifrån att gå in och läsa ändå om analaktiviteter: D 
    Du gillar läsningen i smyg och så blir du rädd för dina egna tankar att du måste kräkas över alla som inte hatar rektalgöromål samt ogilla alla inlägg som inte hatar det lika mycket. Så tolkar jag dig, för det är inte troligt att du skulle vara här om du hatade det så mycket.
  • Anonym (Paaskkahausu)
    Anonym skrev 2024-09-09 12:02:18 följande:
    Herregud, är du alltid sådär fjantig?

Ändå kan du bara inte hålla dig ifrån att gå in och läsa ändå om analaktiviteter: D 
    Du gillar läsningen i smyg och så blir du rädd för dina egna tankar att du måste kräkas över alla som inte hatar rektalgöromål samt ogilla alla inlägg som inte hatar det lika mycket. Så tolkar jag dig, för det är inte troligt att du skulle vara här om du hatade det så mycket.

Jag fascineras av alla sjuka saker folk hittar på nuförtiden. Tända på att någon byter blöjor på en osv. Undrar i min ensamhet var mänskligheten är på väg. Blir bare värre och värre. Läser du bare trådar som du gillar?

Då kan ni slicka i renborstade toalettstolar för det är lika rent där som i röven. 
    Jag fortsätter slicka musen ja. 

• Anonym (Brunögat)
    Anonym skrev 2024-09-09 10:16:44 följande:
    Du brukar alltså trä upp rövhålet på dörrhandtag också?
    Du kommer i kontakt med mer bakterier där jämfört med en nyduschad bajsrosett.
  • Anonym
    Anonym (Paaskkahausu) skrev 2024-09-09 12:28:52 följande:

Jag fascineras av alla sjuka saker folk hittar på nuförtiden. Tända på att någon byter blöjor på en osv. Undrar i min ensamhet var mänskligheten är på väg. Blir bare värre och värre. Läser du bare trådar som du gillar?

Då kan ni slicka i renborstade toalettstolar för det är lika rent där som i röven. 
    Jag fortsätter slicka musen ja. 

Ja det gör jag med, fascineras av allt tokigt folk har för sig.
    Då ska jag ge dig ett råd, du får så mycket mer snask att förfäras av om du inte går all in för att förstöra trådar med dina åh-herregud-jag-är-så-äcklad-inlägg. Vill du inte att folk ska dela med sig sånt som du hatälskar att läsa?
    Så lugna ner dig lite med hat och äckelorden du sprider över dem som ger dig nöje.

En toastol känner ingen njutning, så det går knappast att jämföra, på flera olika plan.
    En toastol är renare än din egen mobil eller ditt tangentbord kan jag lova! Man slickar ändå inte på ägodelar normalt sett, oavsett renhetsgrad.
    Hur vågar du vara så nära en tjejs mus när bajsbakterierna bara är några cm bort? 🤣👾
    Jag kommer fortsätta att ge prostatamassage till män jag gillar och som är nyfikna. Min nuvarande är inte intresserad och det är lika trevligt det:)
  • Anonym (Brunögat)
    Anonym skrev 2024-09-09 21:13:43 följande:
    Ja det gör jag med, fascineras av allt tokigt folk har för sig.
    Då ska jag ge dig ett råd, du får så mycket mer snask att förfäras av om du inte går all in för att förstöra trådar med dina åh-herregud-jag-är-så-äcklad-inlägg. Vill du inte att folk ska dela med sig sånt som du hatälskar att läsa?
    Så lugna ner dig lite med hat och äckelorden du sprider över dem som ger dig nöje.

En toastol känner ingen njutning, så det går knappast att jämföra, på flera olika plan.
    En toastol är renare än din egen mobil eller ditt tangentbord kan jag lova! Man slickar ändå inte på ägodelar normalt sett, oavsett renhetsgrad.
    Hur vågar du vara så nära en tjejs mus när bajsbakterierna bara är några cm bort? 🤣👾
    Jag kommer fortsätta att ge prostatamassage till män jag gillar och som är nyfikna. Min nuvarande är inte intresserad och det är lika trevligt det:)
    Precis, bara några centimeter bort från fittan lurar ju den hemska analen...
    Hur vågar man ens vara i närheten?
Svar på tråden Smeka runt analen- frun vill inte