Alla dessa ensamstående med kids
Har bott i mitt område i ca 9 år. Och är det bara jag, eller har antalet singel morsor med ungar ökat lavinartat? Tror minst 5 st har flyttat in, inom loppet av ca 1 år där jag bor. Sjukt deprimerande. Det enda som man, jag kan tänka på är att jag är så jävla lyckligt lottad. Som inte fastnat i det där. Varför flyttar dom till områden där det knappt finns några barn? Lugna områden blir till kaos. När dom kommer, med skrikande ungar. Flytta där massa andra barn bor istället. Det finns vi som uppskattar lugn och ro. Borde fan indelas i områden. Så dom kan bo ihop med andra med barn enbart i ett område osv.
Och varför lägger dessa morsor ut så mycket bilder på facebook/instagram där dom har det mest åtsittande klänningarna, kortkort. Och där dom alltid ska hålla i något alkohol aktigt.
En killpolare visade mig. Jag tänkte bara. Vet dom ens om hur dom framställer sig själva, inför sina barn och andra? Tycker man har ett visst ansvar som förälder. Får alltid intrycket att dessa känner att det förlorat år. När det tagit hand om barn. Det hela framstår bara som rent desperat i mina ögon. Folk är verkligen kåta på uppmärksamhet idag. Usch!
Nu är min rant över.