• Anonym (Milla)

Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?

Jag är en kvinna som tycker det är så skönt att få klitorisstimulans och jag behöver det för att kunna få orgasm också. Men jag undrar hur upphetsande tycker män att den är egentligen? Andra kroppsdelar verkar män älska, som bröst, rumpa. De är väl sexigare än klitorisen? Männen smeker ju den också och verkar alltså vilja ta i den men jag har ändå uppfattningen att de uppskattar andra kroppsdelar på kvinnokroppen mer?

• Svar på tråden Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?
  • Anonym (Milla)
    Anders 386 skrev 2024-09-10 09:04:49 följande:
    Nej, det där stämmer inte. Män och kvinnor fungerar helt olika där. Personligen handlar det mycket om egen njutning när jag smeker min partner. Jag blir helt enkelt kåt av att se och smeka hennes kropp. Jag tror dom flesta män funkar på samma sätt?

Det finns en anledning till att det är män som gillar att kolla naket...  Och kvinnor som exponerar sin kropp i minimala kläder.

men lustigt nog har jag förstått att många kvinnor inte förstått skillnaden..
    Det hoppas jag inte att de gör. Jag hoppas de flesta män avstår att tvinga sig på om de tror att kvinnan inte gillar det.
  • Anonym (Milla)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-09-10 09:08:42 följande:
    Många man gör det nog främst för att de själva blir upphetsade.
    Ska man röra intima kroppsdelar på någon annan människa så behöver det vara önskat hos personen. Blir män så upphetsade att de inte bryr sig om det eller vad menar du med det här
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Milla) skrev 2024-09-10 11:31:01 följande:
    Det hoppas jag inte att de gör. Jag hoppas de flesta män avstår att tvinga sig på om de tror att kvinnan inte gillar det.
    Ha ha, självklart är det inte något man tvingar på en kvinna. Men det kan vara fint att bara kolla också.Cool

Är du kvinna så vet du säkert att män i allmänhet inte håller på att tafsa på främmande kvinnor! 
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Milla) skrev 2024-09-10 11:37:54 följande:
    Ska man röra intima kroppsdelar på någon annan människa så behöver det vara önskat hos personen. Blir män så upphetsade att de inte bryr sig om det eller vad menar du med det här
    Varför misstolka?? Självklart rör man bara den som gillar det, sin partner då i första hand.

Det "mannen" menar är ju såklart bara att en man njuter av att smeka en kvinna, man gör det för sin egen skull och inte bara för att mottagaren ska gilla det.

Misstänkliggör inte människor bara för att dom är män TACK! 
  • Anonym (Milla)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-10 13:27:08 följande:
    Ha ha, självklart är det inte något man tvingar på en kvinna. Men det kan vara fint att bara kolla också.Cool

Är du kvinna så vet du säkert att män i allmänhet inte håller på att tafsa på främmande kvinnor! 
    förhoppningsvis men när jag skrev om män rör väl inte kvinnor om de inte gillar det så svarar han att det stämmer inte. det var det jag reagerade på i mitt inlägg du kommenterar
  • Anonym (Milla)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-10 13:32:33 följande:
    Varför misstolka?? Självklart rör man bara den som gillar det, sin partner då i första hand.

Det "mannen" menar är ju såklart bara att en man njuter av att smeka en kvinna, man gör det för sin egen skull och inte bara för att mottagaren ska gilla det.

Misstänkliggör inte människor bara för att dom är män TACK! 
    Läs vad han svarade på så kanske du fattar
  • Anonym (Hh)

Okej kvinna här, så jag kan inte säga hur män tänker. MEN som kvinna tänder jag på att min partner bli upphetsad, dvs att kuken blir hård. En hård kuk på en person jag vill ha sex med eller på annat sätt ingår i en sexuell handling jag är med på är fantastiskt. En slapp kuk säger mig inte så mycket (även om jag absolut njuter av nakna kroppar generellt). Så jag blir inte kåt av visionen av kuk, utan även stämning och miljö spelar in. Jag kan tex älska att mysa i soffan och smeka honom över byxorna och känna hur något vaknar. Men det är ju handlingen i sig som gör det. 
    Men jag tääänker mig att rumpa/bröst absolut kan göra en man kåt även utan att sex nämnts då de ser "likadana" ut även vid neutralt tillstånd. Medan en uppsvälld klitoris hör kåthet till och är en del av sexet på samma sätt som en hård kuk. Därför upphetsande i just det tillfället.

• Anonym (Milla)
    Anonym (Hh) skrev 2024-09-10 14:25:43 följande:

Okej kvinna här, så jag kan inte säga hur män tänker. MEN som kvinna tänder jag på att min partner bli upphetsad, dvs att kuken blir hård. En hård kuk på en person jag vill ha sex med eller på annat sätt ingår i en sexuell handling jag är med på är fantastiskt. En slapp kuk säger mig inte så mycket (även om jag absolut njuter av nakna kroppar generellt). Så jag blir inte kåt av visionen av kuk, utan även stämning och miljö spelar in. Jag kan tex älska att mysa i soffan och smeka honom över byxorna och känna hur något vaknar. Men det är ju handlingen i sig som gör det. 
    Men jag tääänker mig att rumpa/bröst absolut kan göra en man kåt även utan att sex nämnts då de ser "likadana" ut även vid neutralt tillstånd. Medan en uppsvälld klitoris hör kåthet till och är en del av sexet på samma sätt som en hård kuk. Därför upphetsande i just det tillfället.

Ja. Och tror det har nämnts i tråden om att det kan vara upphetsande med uppsvälld klitoris just därför (och kanske inte så mycket pga själva utseendet på en uppsvälld klitoris?) Personligen kan jag inte se någon skillnad på min

och personligen tänder jag inte så mycket alls på visuella saker. Utan stämningen med personen, situationen. Så vi är nog lika där. Men tycker att en hård kuk kan absolut vara rent utseendemässigt vacker, också
  • Anonym (Engelska)

Du frågade om klitoris är skön erotisk.
    om vi är naken, smeker och kåtheten tar över.
    Ta din hand, sprida hennes kön. Klitoris syns på riktig.
    Då den exakt lika skön och fin som bröst, rumpa och andra kroppsdelar. 

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Hh) skrev 2024-09-10 14:25:43 följande:

Äntligen!! Här sätts den bästa beskrivningen av klitoris i upphetsning och av mannens dito. Glad
Svar på tråden Fråga till män, är klitoris upphetsande och attraktiv?