Anonym (Hh) skrev 2024-09-10 14:25:43 följande:
Okej kvinna här, så jag kan inte säga hur män tänker. MEN som kvinna tänder jag på att min partner bli upphetsad, dvs att kuken blir hård. En hård kuk på en person jag vill ha sex med eller på annat sätt ingår i en sexuell handling jag är med på är fantastiskt. En slapp kuk säger mig inte så mycket (även om jag absolut njuter av nakna kroppar generellt). Så jag blir inte kåt av visionen av kuk, utan även stämning och miljö spelar in. Jag kan tex älska att mysa i soffan och smeka honom över byxorna och känna hur något vaknar. Men det är ju handlingen i sig som gör det.
Men jag tääänker mig att rumpa/bröst absolut kan göra en man kåt även utan att sex nämnts då de ser "likadana" ut även vid neutralt tillstånd. Medan en uppsvälld klitoris hör kåthet till och är en del av sexet på samma sätt som en hård kuk. Därför upphetsande i just det tillfället.
Ja. Och tror det har nämnts i tråden om att det kan vara upphetsande med uppsvälld klitoris just därför (och kanske inte så mycket pga själva utseendet på en uppsvälld klitoris?) Personligen kan jag inte se någon skillnad på min
och personligen tänder jag inte så mycket alls på visuella saker. Utan stämningen med personen, situationen. Så vi är nog lika där. Men tycker att en hård kuk kan absolut vara rent utseendemässigt vacker, också