• Anonym (Pinigt)

Pinsammaste du råkat ut för

Vad är det absolut pinsammaste du råkat ut för som du inte ens vågar berätta för dina närmaste.

Själv tappade jag ett par blodiga trosor ner på golvet ur väskan när jag skulle ta upp min plånbok och stod i kön på en mataffär.

• Svar på tråden Pinsammaste du råkat ut för
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2024-09-07 15:32:15 följande:

hämnats på fel person,

Det låter ju nästan halvroligt, går det att dra en snabb story om den?
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (S) skrev 2024-09-06 23:48:54 följande:

Pratade med en killkompis i telefon. Han fick ett samtal och pausade vårt samtal en stund. Jag glömde helt och hållet bort samtalet eftersom han pausade samtalet väldigt länge. Jag hann under tiden bli lite kåt och tog fram min satisfyer. Jag kör på med den och tillslut så hör jag i telefon som befann sig brevid mig. "Hallå Anna, är du kvar?" "Vad gör du, vad är det som låter?". Jag skämdes.så otroligt mycket jag avbröt samtalet och ringde inte upp på några veckor. 🤣 jag trodde jag skulle dö

Du är kille och det här är en av alla dina sexfantasier. Låter inte riktigt som om det skulle ha hänt i verkligheten. Men då vet vi vad och vem du fantiserar om! 
  • Anonym
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 02:49:41 följande:
    Du är kille och det här är en av alla dina sexfantasier. Låter inte riktigt som om det skulle ha hänt i verkligheten. Men då vet vi vad och vem du fantiserar om! 
    I så fall är det fan tidernas torraste och mest fantasilösa kille. Han kan ha en IQ på högst 25. Fantisera om att höra en dc-motor på batteri i telefon? Det är nog mer sannolikt att det är sant.
  • Anonym
    Anonym (Facebookvän) skrev 2024-09-07 02:26:22 följande:

Finns många saker, men en sak som hände för bara ett par år sedan, var när jag var svärmiskt tokförälskad i en Facebookvän. (Jag hade träffat honom en gång i verkligheten om det har betydelse.)

Han var gift och vi hade ingen "sådan" relation alls, jag förstod att det var omöjligt, men jag var jämt inne på hans sida för att se om han hade publicerat någon mer bild eller video på sig, eller skrivit något vackert och klokt, för jag tyckte då att han var väldigt snygg och skrev otroligt kloka saker med fint, poetiskt språk! Han hade alla goda egenskaper i min fantasi, för jag var kär! Samtidigt var jag hemskt blyg för honom, för jag lyckas alltid med att bli blyg inför män jag är kär i, jag växer aldrig ifrån det...

Så jag hade hans Facebooksida uppe ofta, men det ville jag såklart inte att han skulle veta. En dag skulle jag publicera ett meme på min sida, det var ett ganska ekivokt meme och sådana publicerar jag nästan aldrig, men denna dag flög det i mig att publicera det. Det handlade om att ligga med en gift man... Och då råkade jag av någon egendomlig anledning publicera det på HANS sida i stället för min! Jag upptäckte det först efter två timmar, och då hade han garanterat sett det, ett par av hans vänner hade kommenterat det också. Skäms 

Jag tog bort det förstås, men då var det ju för sent. Jag gick faktiskt och bokstavligt talat la mig (mitt på dagen) och drog täcker över huvudet. Jag skäms fortfarande när jag tänker på det! Han nämde det aldrig med ett ord, och inte jag heller. Det var kanske ingen stor grej för honom heller. Det här memet var det:

Det mesta av det där är nog din tolkning. Du är elak mot dig själv. Jag hade bara sett det som att du publicerade en bild / meme som är lite punchy och rolig. En meme med ett humoristiskt missförstånd. Din baktanke är säkerligen inte alls avslöjad, vågar jag lova.
  • Anonym (Lilo)
    Anonym skrev 2024-09-08 02:55:58 följande:
    I så fall är det fan tidernas torraste och mest fantasilösa kille. Han kan ha en IQ på högst 25. Fantisera om att höra en dc-motor på batteri i telefon? Det är nog mer sannolikt att det är sant.
    Ja killar är primitiva varelser och har ingen fantasi eller inlevelse som tjejer har när de fantiserar om sex så det låter som en typisk sexfantasi av en kille. 
  • Anonym
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 03:12:20 följande:
    Ja killar är primitiva varelser och har ingen fantasi eller inlevelse som tjejer har när de fantiserar om sex så det låter som en typisk sexfantasi av en kille. 
    Nej, det är klart. Fantasi när man fantiserar är ju svårt att få ihop.
  • Anonym (Lilo)
    Anonym skrev 2024-09-08 03:27:57 följande:
    Nej, det är klart. Fantasi när man fantiserar är ju svårt att få ihop.
    Fantisera kan alla men i olika grad och tjejer och killar skiljer sig åt i hur de fantiserar när det handlar om sex. Förstår du nu eller behöver jag vara ännu tydligare? Det som togs upp låter inte som att det hänt i verkligheten utan som en typisk sexfantasi av en kille. 
  • Anonym
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 03:36:23 följande:
    Ingen orkar läsa
    Ajjemen! Fantasier saknar fantasi SÄGER LILOOOOO!!!!  *Klappklappklappklappklapp*
  • Anonym (Lilo)
    Anonym skrev 2024-09-08 03:40:18 följande:
    Ajjemen! Fantasier saknar fantasi SÄGER LILOOOOO!!!!  *Klappklappklappklappklapp*
    Som sagt det är skillnad på hur tjejer och killar fantiserar men förstår att det är svårt för dig att förstå.
  • Anonym
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 03:48:38 följande:
    Eventuellt nån text
  • Anonym (Lilo)
    Anonym skrev 2024-09-08 03:50:55 följande:
    Blev du så kränkt av att jag skrev att killar är primitiva? Du bevisar ju nu att jag har rätt som du beter dig
  • Anonym
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 03:59:31 följande:
    Ej läst
    Jag håller helt med dig!
  • Anonym (S)
    Anonym (Lilo) skrev 2024-09-08 02:49:41 följande:
    Jo det har visst hänt. Till din tröst personen jag pratade med är ingen som jag alls vill ha sex med eller så. Vill du inte tro på det behöver du inte det. 

Jag är också tankspridd och har gjort och sagt endel märkliga saker genom åren men det där är definitivt det mest pinsamma jag gjort.

Jag förstår inte hur ni menar att detta är en mans fantasi. För det första stönade jag inte. Sen genom telefon kan personen bara trott att jag kört en hushållsmaskin tex en mixer, matberedare eller vad som helst. Så har jag tur så tror personen att jag bara stod i köket. Har heller aldrig pratat om detta med personen
Svar på tråden Pinsammaste du råkat ut för