• Anonym (Skäms)

Min kille drogade mig

igår Natt vaknade jag av en känsla att jag inte kunde andas. Jag berättade för min kille och han fick panik och sa att han gett mig en viss receptbelagd medicin när jag sovit. Jag vill inte säga hur, eller vilken, för det var ett helt nytt sätt för mig att få i nån medicin på och jag vill inte ge någon nått tips. Hela grundanledningen var helt enkelt att han ville ligga med mig när jag sov. 

Han skjutsade mig till akuten och försökte få mig att gå in, men jag vågade inte, för han sa att jag skulle säga att jag tagit medicinen på eget bevåg och jag vet inte vad konsekvenserna skulle vara utav det. Det slutade med iaf att vi satt där några timmar tills jag somnade i bilen. 

Jag har varit utslagen och inte kunnat tänka. Jag sov hela förmiddagen, sen en gång till på eftermiddagen, sen somnade jag igen på kvällen och vaknar av att han försöker ligga med mig igen när jag sover.  Jag får panik och vi börjar bråka, han tycker att jag försöker straffa honom genom att inte vilja ligga med honom nu. 

Nu kan jag tänka igen och hela grejen är sjuk och äcklig. Jag kan inte sova bredvid honom igen, får ångest av att ligga här nu.

Har ingen riktig poäng, vill bara skriva av mig. Har någon nån liknande upplevelse? är det värt att försöka bli sams?

• Svar på tråden Min kille drogade mig
  • Anonym

Asssååeeee... Han drogar dig för att han vill sätta på dig i sömnen (vafan är det ens förhållande?) med följden att ni åker till sjukhuset och när han sedan gör exakt samma sak igen (samma dygn) så tror han att du säger nej som ett straff för den förra gången? Vad handlade den första om då?

Finns det något som är större än siffran fem i hans personliga egenskaper? År? IQ? Antal hjärnceller? Planerade minuter? Vettiga kompisar? Något?

Nä, det där är inget att spara.

• Anonym (Dp)

Åk till akuten igen. Berätta exakt vad som hänt. Be dom ringa polisen och berätta för polisen vad som hänt. 

• Anonym (Maria)

Åk till akuten och anmäl till polisen 
    Det där har hänt mig en gång och jag ångrar att jag inte anmälde 

• EnAnonumius

Du åker till akuten berättar sanningen och så gör du slut och anmäler fanskapet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Lisa)
    EnAnonumius skrev 2024-09-08 03:23:17 följande:

Du åker till akuten berättar sanningen och så gör du slut och anmäler fanskapet.

Till FLs redaktion. Lite tydliga kanske vi kan vara.
  • Lynx123

Han våldtar dig. Fy fan vilket äckel. Åk till sjukhuset och anmäl honom även till polisen. Han är helt sinnesrubbad. Han hade kunnat döda dig...

• Anonym (Que)

Han drogar och våldtar dig. Du ska lämna honom och polisanmäla.

Det här var något av det sjukaste jag har läst om på FL. 

• Anonym (.)

Att inte få ligga är ett jävligt lindrigt straff för det han gjorde mot dig. Jag hoppas att du hittar styrkan att polisanmäla och lämna honom för gott. En man som är så självisk och har så dåligt omdöme är farlig att leva med. Inte säkert att du överlever nästa gång han hittar på något.

• Anonym (Bia)

Gör slut! Fly! Nu!

Eller vill du bli den här kvinnan?

A French woman who was raped by unknown men for over 10 years after being drugged to sleep by her husband told a court of her horror at learning how she had been abused.

Gisèle Pélicot, who is 72, was giving evidence on day three of the trial in Avignon, south-east France, of 51 men ? including her husband of 50 years, Dominique. All are accused of rape.

Documents before court indicate that Dominique Pélicot, 71, admitted to police that he got satisfaction from watching other men have sex with his unconscious wife.

Many defendants in the case contest the rape charge against them, claiming that they thought they were taking part in a consensual sex game.

www.bbc.com/news/articles/cd9dwxexp77o
  • Anonym (Ullis)

Jag förstår hur han har gjort. Och jag garanterar att han kommer att göra det igen! 
    Troligt är att han även ville göra andra sjuka saker som att filma, eller begå andra övergrepp. 

Du MÅSTE ta dig därifrån!!! NU! Inte en natt till med honom!!! 

• Anonym (Ylva)

Kära vän, det är jättevanligt att känna konstiga känslor och skämmas när man blivit utsatt för övergrepp, men försök att landa i att du inte har någonting att skämmas över alls. Du har inte gjort något fel alls och behöver inte skämmas.

Din kille däremot, det han har gjort mot dig är fel på så många olika sätt. Han ger dig preparat utan att du är medveten om det, han vill ha sex med dig när du sover och inte kan berätta om du vill eller int, på riktigt, han hade kunnat feldosera och dödat dig. Han har gjort så många fel.

Du har säkert massa blandade känslor inför det som har hänt men mitt råd är verkligen att polisanmäla.

• Anonym (ANMÄL!!)

Spela in när ni diskuterar om vad som hänt för att ha bevis på hans erkännande och ANMÄL denna VIDRIGA VÅLDTÄKT så fort du bara kan. Se till att bli testad och undersökt NU!

• Anonym (Bia)

Du kan inte ens veta att det bara är han som haft sex med dig. Tänk om han sålt dig till vem som helst från gatan också?

Ta dig därifrån bara och se aldrig tillbaka.

Svar på tråden Min kille drogade mig