Min kille drogade mig
igår Natt vaknade jag av en känsla att jag inte kunde andas. Jag berättade för min kille och han fick panik och sa att han gett mig en viss receptbelagd medicin när jag sovit. Jag vill inte säga hur, eller vilken, för det var ett helt nytt sätt för mig att få i nån medicin på och jag vill inte ge någon nått tips. Hela grundanledningen var helt enkelt att han ville ligga med mig när jag sov.
Han skjutsade mig till akuten och försökte få mig att gå in, men jag vågade inte, för han sa att jag skulle säga att jag tagit medicinen på eget bevåg och jag vet inte vad konsekvenserna skulle vara utav det. Det slutade med iaf att vi satt där några timmar tills jag somnade i bilen.
Jag har varit utslagen och inte kunnat tänka. Jag sov hela förmiddagen, sen en gång till på eftermiddagen, sen somnade jag igen på kvällen och vaknar av att han försöker ligga med mig igen när jag sover. Jag får panik och vi börjar bråka, han tycker att jag försöker straffa honom genom att inte vilja ligga med honom nu.
Nu kan jag tänka igen och hela grejen är sjuk och äcklig. Jag kan inte sova bredvid honom igen, får ångest av att ligga här nu.
Har ingen riktig poäng, vill bara skriva av mig. Har någon nån liknande upplevelse? är det värt att försöka bli sams?