• Anonym (T)

Han bjöd me kvinnlig kollega

Hej
    jag är en tjej Runt 20, jag är så orolig och ångerfylld efter att jag fått veta att min kille bjöd hem en kvinnlig kollega hem till honom, de va två andra killar där. Men de kändes verkligen inte rätt att han gjorde de, denna kvinnliga kollega har aldrig hälsat på mig heller för den delen när hon sett mig i deras butik. Jag känner mig verkligen skärad av händelsen då hon var där 4-5 på morgonen, vilket jag inte tycker är ok. Hade jag gjort detta hadw min kille vänt upp och ner på mitt hus, han tycker att när killar skickar vän förfrågan och jag inte blockerar dem att jag är olojal. jag Grät av en panik attack igår framför mina Föräldrar och han har ringt mig och skrivit och jag har inte velat svara

• Svar på tråden Han bjöd me kvinnlig kollega
  • Anonym (Erfaren_man)

Kan vi få lite mer information?
    i vilket sammanhang bjöd han hem henne? Efterfest? Kanske han ville få ihop henne med någon av sina kompisar? Men jag förstår absolut att du känner olustkänslor över detta. 

Prata med honom! 

• Leonit
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-09-08 15:07:56 följande:

Kan vi få lite mer information?
    i vilket sammanhang bjöd han hem henne? Efterfest? Kanske han ville få ihop henne med någon av sina kompisar? Men jag förstår absolut att du känner olustkänslor över detta. 

Prata med honom! 

De hade alla gått ut på en bar och druckit och nej de var alla kollegor så att få ihop henne me en kompis är de inte, varför detta gör de hela jobbigare är för att jag hittat underkläder som hans vän påstår är hans brors flickvän. men vad gjorde de i hans rum. Jag får aldrig vara med när han är ute och han vill aldrig gå ut me mig, detta har folk runt omkring mig uppmärksammat. jag är på semester och ända sen jag stack har han festat och druckit. 
  • Anonym (Nepp)

Det låter inte som om ert förhållande är någon god idé. Mitt förslag är enkelt; gör slut, lär dig ditt eget värde och gå därefter vidare i ditt liv. Du måste ta hand om dig själv först innan du kan fokusera på någon annan. 

Om min dotter hade börjat gråta i en panikattack över någon knäpp snubbe hade jag blivit seriöst orolig. 

• Anonym (Gammal och vis)

Du har ju 2 allvarliga problem som handlar om tillit.
    Du litar inte på honom.
    Han litar inte på dig.

• Anonym (Bella)

Han verkar helt ärligt inte vara mycket att hänga i julgranen. Oavsett vad som hände eller inte hände med hans kollega så behandlar han dig inte okej.

• Anonym (Erfaren_man)

Gör slut och skaffa dig en man istället för en pojke. 

• Anonym (Allvaret)
    Leonit skrev 2024-09-08 15:10:13 följande:
    De hade alla gått ut på en bar och druckit och nej de var alla kollegor så att få ihop henne me en kompis är de inte, varför detta gör de hela jobbigare är för att jag hittat underkläder som hans vän påstår är hans brors flickvän. men vad gjorde de i hans rum. Jag får aldrig vara med när han är ute och han vill aldrig gå ut me mig, detta har folk runt omkring mig uppmärksammat. jag är på semester och ända sen jag stack har han festat och druckit. 
    Det allvarligaste här är att han tycker olika regler ska gälla för er båda- han ska festa loss med andra tjejer hela natten och gör inget fel men du får inte ens ha kontakt med andra killar på nätet.

Vet du vad man kallar såna kvinnor efter några år?

Det blir de där kontrollerade misshandlade tjejerna som inte har en enda person att vända sig till efter hjälp, eftersom deras kille har isolerat dem från ALLA.

Fetdumpa idioten så lär han sig kanske nåt innan det är för sent.

Jag har än idag inga problem att få ihop 3-4 män som kan förklara vad som gäller om en man skulle bete sig illa mot mig, några sådana vänskaper borde alla kvinnor se till att ha.

Det är män som har sett till att det behövs.
  • Anonym (Maja)

Han verkar inte vara den trogna typen tyvärr.Ni är unga.Tänk på dig själv ,så att du mår bra.

Svar på tråden Han bjöd me kvinnlig kollega