• Anonym (Hanna)

Fråga till kvinnor hur nöjda blir ni med sexet

Frågan gäller alltså heterosex.

Ibland får man jackpot när det gäller sex men för mig är de flesta män nitlotter och vill inte ha sex med dem igen. Jag undrar hur det är för andra kvinnor, om det är lika svårt att hitta någon kompatibel som man får bra sex av eller om det är jag som är udda och svår att tillfredsställa.

Hur upplever ni andra sex med en ny man? Är det oftast bra, oftast mediokert eller oftast riktigt dåligt?

• Svar på tråden Fråga till kvinnor hur nöjda blir ni med sexet
  • Anonym (Lyckligt lottad)

Jag brukar vara nöjd med sexet. Det är väl snarare så att jag tröttnar på "okej" sex om det inte blir bättre efter att man lärt känna varandra. 

Så jag skulle väl säga att det är en liten andel som jag tyckt att det varit riktigt dåligt med, lite fler där det varit mediokert men de flesta tillräckligt bra. Ett litet fåtal helt fantastiskt. 

• SannnaB

Jag är väldigt nöjd med sexet. Har en älskare sen en tid tillbaka och han ger mig det jag vill ha.

• Anonym (Lajla S)
    SannnaB skrev 2024-09-09 11:58:58 följande:

Jag är väldigt nöjd med sexet. Har en älskare sen en tid tillbaka och han ger mig det jag vill ha.

+ 1
    Har en ung kåtbock från Balkan som är en helt fantastisk kk/älskare. Att han är lite "förbjuden" gör det bara hetare.
  • SannnaB
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-09 13:02:27 följande:
    + 1
    Har en ung kåtbock från Balkan som är en helt fantastisk kk/älskare. Att han är lite "förbjuden" gör det bara hetare.
    Det förstår jag. Skönt när sexet funkar. 
  • Anonym (Hanna)
    SannnaB skrev 2024-09-09 11:58:58 följande:

+ 1

Har det varit lika bra med alla män ni provat sex med?
  • SannnaB
    Anonym (Hanna) skrev 2024-09-09 13:08:32 följande:
    + 1

Har det varit lika bra med alla män ni provat sex med?
    Inte med alla men den här mannen vet vad han gör. Flört
  • Anonym (2016)
    Anonym (Hanna) skrev 2024-09-09 11:28:02 följande:
    Fråga till kvinnor hur nöjda blir ni med sexet

Frågan gäller alltså heterosex.

Ibland får man jackpot när det gäller sex men för mig är de flesta män nitlotter och vill inte ha sex med dem igen. Jag undrar hur det är för andra kvinnor, om det är lika svårt att hitta någon kompatibel som man får bra sex av eller om det är jag som är udda och svår att tillfredsställa.

Hur upplever ni andra sex med en ny man? Är det oftast bra, oftast mediokert eller oftast riktigt dåligt?

Vad är det männen gör som gör att det blir så dåligt? Eller är det något de inte gör kanske?
  • Anonym (Hanna)
    SannnaB skrev 2024-09-09 13:09:20 följande:
    Ja det jag undrar över är ju andelen sexpartners som ni fick bra sex av och hur stor andelen som ni kanske inte ville träffa igen pga för dåligt sex
  • SannnaB
    Anonym (Hanna) skrev 2024-09-09 13:40:23 följande:
    Ja det jag undrar över är ju andelen sexpartners som ni fick bra sex av och hur stor andelen som ni kanske inte ville träffa igen pga för dåligt sex
    Jag har väl haft sex med ett 30 tal och vissa har varit riktigt dåliga och andra väldigt bra.
  • Anonym (Lajla S)
    SannnaB skrev 2024-09-09 13:09:20 följande:
    Instämmer på den !  Forrut har det varit båda dåligt och bra, nu är det fantastisk  Drömmer
  • SannnaB
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-09 13:47:41 följande:
    Instämmer på den !  Forrut har det varit båda dåligt och bra, nu är det fantastisk  Drömmer
    Det låter bra. Glad
  • Anonym (Kramisen)

För mig är sex 3 delar. Förspel, knull och eftermys. Det är enormt svårt att hitta någon som matchar på alla 3 delarna. Har man tur så blir en av delarna bra men inte de andra.
    har legat med 40 män och ca 10 har varit bra på själva knulldelen och kanske 3 på 2 av delarna och EN på alla tre. Så nej det är inte lätt att finna någon som matchar.

det jag oftast saknar är kyssar på halsen, smekningar och bra oralsex (många är förvånansvärt dåliga på detta och fast i sina tro om hur det ska vara).

• Anonym (Hanna)
    Anonym (2016) skrev 2024-09-09 13:16:32 följande:
    Vad är det männen gör som gör att det blir så dåligt? Eller är det något de inte gör kanske?
    Frågan är intressant men vill inte spåra ur tråden med den diskussionen. Om du startar en egen tråd som frågar kvinnor om just det så lovar jag att svara!
  • Anonym (2016)
    Anonym (Hanna) skrev 2024-09-09 14:12:38 följande:
    Frågan är intressant men vill inte spåra ur tråden med den diskussionen. Om du startar en egen tråd som frågar kvinnor om just det så lovar jag att svara!
    Så nyfiken är jag inte så att jag startar min egen tråd i ämnet. Tänkte mest att det kunde varit lättare att diskutera kring ämnet om man visste vad felet var :) 
  • Anonym (r)

Undrar också vad det är som går snett i just din situation?

Jag blir nöjd om samspelet funkar i att vi båda vill den andra njutning och jobbar för det, oavsett orgasm eller ej

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kramisen) skrev 2024-09-09 14:08:56 följande:

För mig är sex 3 delar. Förspel, knull och eftermys. Det är enormt svårt att hitta någon som matchar på alla 3 delarna. Har man tur så blir en av delarna bra men inte de andra.
    har legat med 40 män och ca 10 har varit bra på själva knulldelen och kanske 3 på 2 av delarna och EN på alla tre. Så nej det är inte lätt att finna någon som matchar.

det jag oftast saknar är kyssar på halsen, smekningar och bra oralsex (många är förvånansvärt dåliga på detta och fast i sina tro om hur det ska vara).

Kan jag tilldels hålla med om. Nu har jag för tiden en ung och viril älskare, och lust föder lust. Jag blir eggad utav hans kåthet, så det blir rätt eldigt. Blir ofta oromantiska hårdknull i början, så mera lugna "mysknull".  Jag är mycket nöjd.  Solig
  • Anonym (r)

Om man ligger med egoister som inte vill ge njutning, skippar allt sk förspel och tja... då är det inte kvinnan som är defekt. Så många gånger som jag hör kvinnor vara orolig över om det är fel på dom för att sex med egoister inte funkat...

• Anonym (Hanna)
    Anonym (2016) skrev 2024-09-09 14:51:20 följande:
    Så nyfiken är jag inte så att jag startar min egen tråd i ämnet. Tänkte mest att det kunde varit lättare att diskutera kring ämnet om man visste vad felet var :) 
    Tack men i den här tråden behövs inte det. Det jag är ute efter här är att få veta hur lätt andra kvinnor får sexpartners som de tycker är bra. Andelen nitlotter och jackpotar så att säga
  • Anonym (Ungefär så här)

Jag skulle säga 1/3 dåligt/knepigt, 1/3 helt okej och 1/3 sexgudar.

Svar på tråden Fråga till kvinnor hur nöjda blir ni med sexet