• Anonym (Funderande)

Om er partner skulle vilja ta med en av samma kön som dig..

Vad skulle du svara och vad skulle din reaktion vara om din partner vill ha med en bonus av samma kön som dig i sex?

• Svar på tråden Om er partner skulle vilja ta med en av samma kön som dig..
  • Anonym (Bikvinna)

Jag hade sagt ja. 

• Tremere
    Anonym (Ut ur mitt liv) skrev 2024-09-09 14:08:08 följande:

Dejtar varken bisexuella eller lösaktiga personer så nej, hade inte fortsatt relationen om nåt sådant kom på tal. 

Vem har sagt något om bisexualitet?
    Bara för att man är tre betyder det ju inte automatiskt att de av samma kön behöver ha sex.

Själv så hade jag sagt ja, till allt.
    Ja ja ja Tungan ute

• Anonym (Borderlina)

Hade vart avskyvärt, men inte lika illa som om han hade velat ha med en man till. Hade skilt mig oavsett.

• Anonym (Ut ur mitt liv)
    Tremere skrev 2024-09-12 16:40:50 följande:

Vem har sagt något om bisexualitet?
    Bara för att man är tre betyder det ju inte automatiskt att de av samma kön behöver ha sex.

Själv så hade jag sagt ja, till allt.
    Ja ja ja Tungan ute

Struntsamma. Såna slampkarlar går fetbort hos mig, oavsett könet på den person de vill inkludera i vårt sexliv. Gillar inte lösaktiga karlar som inte nöjer sig med sin partner. manliga luder har inget i mitt liv att göra. 
  • Anonym (Jag)

Nej tack. Det skulle jag inte klara av. Jag vill inte vara med en kvinna och jag vill definitivt inte att min man är med en annan kvinna.

• aeg

Ja, självklart. Det är ju några av de bästa erfarenheter jag haft och något jag verkligen vill ha tillsammans med min blivande kvinna 

• Anonym (I)

Att se på när min partner är intim med en annan kvinna? Låter som självplågeri. Hade packat väskorna bara han föreslagit det.

• Anonym (Domina deus)

Inga problem så länge jag får välja och beordra honom att slicka henne medan jag retas.

Svar på tråden Om er partner skulle vilja ta med en av samma kön som dig..