• Anonym (Maja)

Grannen vill bjuda på fika?

Jag har en ny granne som är mycket äldre än mig och vill plötsligt bjuda mig på fika(motsatt kön).Hur skulle du har tolkat detta?

• Svar på tråden Grannen vill bjuda på fika?
  • Anonym (Maja)

Är så less.Hade jag varit en dam +70 så hade jag inte försökt att bjuda en fika direkt på en snygg man i 40-årsåldern.Men gubbar har väl inga gränser.

• Anonym (Maja)

Så nej ,dessutom bor vi inte i en liten by på landet utan storstad och jag har andra saker för mig (vänner och familj )

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Mia448 skrev 2024-09-25 20:16:45 följande:
    Hade hon varit attraktiv hade hon ej stalkat och blivit besatt av sin 50 åriga granne. 
    Exakt! Gissar att ts har många andra fina egenskaper även om hon är ganska oattraktiv och förmodligen oskuld. Det finns nån för alla ts. Släpp dina fantasier om grannen nu. Tacka nej till fika så slipper du bli ledsen och besviken. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Nineteen) skrev 2024-09-25 20:43:06 följande:
    Nä men normala är att man utgår från det folk skriver. För den delen behöver inte unga vara särskilt attraktiva för att ändå vara attraktiva för äldre män. Dom är ju inte direkt kräsna när dom har äldre kvinnor att jämföra med.
    De flesta 50 åriga kvinnor är mer attraktiva än oattraktiva 20 åringar, både utseende men främst mentalt. 
  • Anonym (X)

Maja har hängt i så länge i den här tråden att hon snarare har en fascination över grannen. Annars hade hon släppt det hela kort efter incidenten. Det blev en maratontråd.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (X) skrev 2024-09-28 07:55:00 följande:

Maja har hängt i så länge i den här tråden att hon snarare har en fascination över grannen. Annars hade hon släppt det hela kort efter incidenten. Det blev en maratontråd.

Hon var sugen på grannen och förstår inte varför han inte gillar unga småflickor... Trist,  hon får leta vidare.
  • Anonym (Maja)
    Anonym (X) skrev 2024-09-28 07:55:00 följande:

Exakt jag är fascinerad hur män tänker och vilken självkänsla dom har.Konstigt ändå ,men ok.
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-09-28 10:02:53 följande:
    Hon var sugen på grannen och förstår inte varför han inte gillar unga småflickor... Trist,  hon får leta vidare.
    ha ha du försöker vara rolig !
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maja)
    Anonym (T) skrev 2024-09-28 20:43:23 följande:

Jag tror att majas stjärt är skitsnygg ju

Haha
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maja)
    Anonym (T) skrev 2024-09-28 20:46:11 följande:
    Mm! Hon är nog fin hon.
    Ja,för rätt person.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Grannen vill bjuda på fika?