Grannen vill bjuda på fika?
Jag har en ny granne som är mycket äldre än mig och vill plötsligt bjuda mig på fika(motsatt kön).Hur skulle du har tolkat detta?
Jag har en ny granne som är mycket äldre än mig och vill plötsligt bjuda mig på fika(motsatt kön).Hur skulle du har tolkat detta?
Är så less.Hade jag varit en dam +70 så hade jag inte försökt att bjuda en fika direkt på en snygg man i 40-årsåldern.Men gubbar har väl inga gränser.
Så nej ,dessutom bor vi inte i en liten by på landet utan storstad och jag har andra saker för mig (vänner och familj )
Maja har hängt i så länge i den här tråden att hon snarare har en fascination över grannen. Annars hade hon släppt det hela kort efter incidenten. Det blev en maratontråd.
Maja har hängt i så länge i den här tråden att hon snarare har en fascination över grannen. Annars hade hon släppt det hela kort efter incidenten. Det blev en maratontråd.
Jag tror att majas stjärt är skitsnygg ju