Vad skulle ni göra om din man ...
Vadvskulle du göra om din man ville du skulle ta han i 2:an?
Vadvskulle du göra om din man ville du skulle ta han i 2:an?
Ja, varför inte...kul att testa ;)
antar att du är kvinna!?
med en leksak eller hur finger?
Dejtar inte feminina män så. Ingen jag hade fortsatt träffa.
antar att du är kvinna!?
med en leksak eller hur finger?
Kommer nog inte hända, men hade blivit förvånad
Tagit fram en dildo, mycket glidmedel och kört på långsamt och försiktigt, sett till att han njuter av det jag gör med honom
Haha.. nu vaknar alla homofober som bara för att dom "ska ha gjort det" har pillat in ett snustorrt finger där bak och sen dragit slutsatsen att de hade rätt.
Openminded sa någon. Spot on, du har inte kommit som man förrän du kommit med prostatan korrekt stimulerad. Men krävs ju man är avslappnad och inte spänner sig "tänk om jag blir bög nu"..
100% hetero man som gärna sett min fru visa mer intresse för den njutning analt ger.
Kryp ut ur era grottor lite män (och kvinnor) för fasiken
Nej det är inget för mig.
Faktiskt skulle jag nog tänka om över hela relationen. Då vi uppenbarligen inte matchar varandra sexuellt. Det här hade varit en stor grej känner jag.
Hej. Du kan gillar att bli stimulade utan att blir gay...att vara gay innebar su är drågen till man...men att få en prostate realease med din partners hjälp är kärlek ....
Det kräver en mässor av tillit! Och det kan ingår i mäkt spel....men för att ge sig kraver mycket...ni kvinnor vet hur det är innan ni låter vem som helst kör där bak.