• Räfven

Vad skulle ni göra om din man ...

Vadvskulle du göra om din man ville du skulle ta han i 2:an?

• Svar på tråden Vad skulle ni göra om din man ...
  • Anonym (Spänningen stiger)
    Anonym (Loo) skrev 2024-10-27 08:25:19 följande:

Ja, varför inte...kul att testa ;)

antar att du är kvinna!? 

med en leksak eller hur finger?

• Anonym (Brandslang)
    Anonym (Gjort slut) skrev 2024-09-29 17:52:59 följande:

Dejtar inte feminina män så. Ingen jag hade fortsatt träffa.

Jag är man, 45 år gammal, kör hd, har ett uniformsyrke och rätt mycket muskler. 

Jag har aldrig kommit så hårt som när min sambo har lekt med mig rumpa samtidigt som hon har sugit eller smekt mig. Hon skulle gärna få använda en strapon på mig utan att jag för den sakens skull skulle känna att det var feminit. 

Det är bara osäkra kvinnor som säger att det är feminit att vara open minded kring sex. 

Mvh Micke
  • Anonym (Loo)
    Anonym (Spänningen stiger) skrev 2024-10-27 08:28:39 följande:

antar att du är kvinna!? 

med en leksak eller hur finger?

Det blir hans val. Jag kan testa både och om det vore vad han ville. 
  • Lazzi
    Anonym (Loo) skrev 2024-10-27 16:23:39 följande:
    Det blir hans val. Jag kan testa både och om det vore vad han ville. 
    Låter härligt 
  • Anonym (U-Rk)
    Anonym (Brandslang) skrev 2024-10-27 09:59:13 följande:

Jag har aldrig kommit så hårt som när min sambo har lekt med mig rumpa samtidigt som hon har sugit eller smekt mig. Hon skulle gärna få använda en strapon på mig utan att jag för den sakens skull skulle känna att det var feminit. 

Det är bara osäkra kvinnor som säger att det är feminit att vara open minded kring sex. 

Mvh Micke
    Att köra hd och ha ett uniformsyrke gör en inte nödvändigtvis manlig, om du nu trodde det.
  • Anonym (Brandslang)
    Anonym (U-Rk) skrev 2024-10-27 16:47:37 följande:
    Att köra hd och ha ett uniformsyrke gör en inte nödvändigtvis manlig, om du nu trodde det.
    Att förminska andra på nätet ger dig inte större kuk om du nu trodde det. 
  • Anonym (Gjort slut som sagt)
    Anonym (Brandslang) skrev 2024-10-27 09:59:13 följande:

Mvh Micke
    Nej. Du är inte manlig i sängkammaren om du begär att din kvinna ska penetrera dig sexuellt. Då överlåter du den manliga rollen till henne.

Jag är kvinna och har noll, absolut noll, intresse av att bete mig som en man i sängen. Kan inte komma på nåt mer avtändande och mindre maskulint faktiskt. Utom rent sjuka saker då vilket vi inte behöver gå in på i den här tråden. 

Nej, normala kvinnor känner som jag. Ingen normal, feminin kvinna vill bete sig som en man mot en feminin pojkvän i sexlivet. Det verkar mer som att du är den osäkra parten här. Osäker på din egen läggning skulle jag säga. 
  • Anonym (Förvånad)

Kommer nog inte hända, men hade blivit förvånad 

• Pumpkin90

Tagit fram en dildo, mycket glidmedel och kört på långsamt och försiktigt, sett till att han njuter av det jag gör med honom 

• Anonym (M40+)
    Anonym (M40+) skrev 2024-10-26 17:04:10 följande:
    Min sambo har pillat mig i röven, sist använde hon en någon leksak med massa kulor på.  Hon har även frågat om jag vill bli påsatt av henne - mitt svar = jag testar allt minst en gång. Får se vad som händer framöver. 
    Kul att detta svar fått 6 tummar ned! 😊
  • Anonym (Anonym1)

Haha.. nu vaknar alla homofober som bara för att dom "ska ha gjort det" har pillat in ett snustorrt finger där bak och sen dragit slutsatsen att de hade rätt. 

Openminded sa någon. Spot on, du har inte kommit som man förrän du kommit med prostatan korrekt stimulerad. Men krävs ju man är avslappnad och inte spänner sig "tänk om jag blir bög nu".. 

100% hetero man som gärna sett min fru visa mer intresse för den njutning analt ger. 

Kryp ut ur era grottor lite män (och kvinnor) för fasiken

• Anonym (m)

Nej det är inget för mig.

Faktiskt skulle jag nog tänka om över hela relationen. Då vi uppenbarligen inte matchar varandra sexuellt. Det här hade varit en stor grej känner jag.

• Anonym (Jag med)

Hej. Du kan gillar att bli stimulade utan att blir gay...att vara gay innebar su är drågen till man...men att få en prostate realease med din partners hjälp är kärlek ....

Det kräver en mässor av tillit! Och det kan ingår i mäkt spel....men för att ge sig kraver mycket...ni kvinnor vet hur det är innan ni låter vem som helst kör där bak.

Svar på tråden Vad skulle ni göra om din man ...