• Anonym (Kille söker svar)

Fråga till kvinnor: levererar dom snyggaste killarna alltid bäst sex?

ja kvinnor vad säger ni vad är era erfarenhete av detta? Är det så att dom riktigt snygga killarna generellt levererar bättre i sängen än nån som inte har de där dröm utseendet? 

jag har nyligen träffat en tjej under ca en månads tid som är helt underba i sängen. Jag fick inte de intrycket först då hon bara haft två relationer i sitt liv. men oj vad hon överraskade. från början var jag inte så attraherad av henne utan det kom smygande, hon va så gullig mot mig på alla sätt och till slut föll jag pladask.

har ni vart med om samma sak men med killar?

• Svar på tråden Fråga till kvinnor: levererar dom snyggaste killarna alltid bäst sex?
  • Anonym (Nope)

Nej nästan aldrig faktiskt.

För mig har det snarare varit tvärt om, de snygga anstränger sig inte lika mkt då de r vana med att det räcker att vara snygg för att få det dom vill. 

• Anonym (S)

Jo, för mig har dom snyggaste varit bäst även om det finns osnygga som är bra med. Jag tror att dom som ser bäst ut har fått mkt övning och har varit i bra förhållanden med. Jag har en diger lista med krav och har inte ons.

• Anonym (Lajla S)

Nej, inte min erfarenhet.  Snygg och sexig är inte alltid samma sak tycker jag.  Ju mera sexig, ju mer tänd och eggad blir jag. Då blir sexet oftast bättre.

• Anonym (NC)

Jag ser faktiskt ingen korrelation mellan utseende och hur pass bra i sängen människan skulle vara.

• Anonym (L)

Nej, verkligen inte. Snarare tvärtom, att de tror att det räcker med att vara snygg. Att de inte har problem att få komma till, men när de väl ska leverera så är det supertråkigt eller så är allt fokus på dem själva. 

• Anonym (Nej, men)

Ser inte heller någon korrelation mellan snygg och bra i sängen. Dock så blir jag ju bra mycket kåtare av en snygg man. Och det hjälper verkligen till.

• Anonym (Överskattat)

För män att vara bra i sängen är överskattat. Män skall vara fumliga, kåta och tacksamma. 

• Lyckligalotta

Flera har ju varit inne på det tidigare men snygga män gör mig väldigt mycket kåtare, gladare och modigare.

Därmed har jag väldigt mycket bättre sex än med de killar som bara är lite lagom snygga även om de är trevliga och något man kanske skulle kunna leva med

Svar på tråden Fråga till kvinnor: levererar dom snyggaste killarna alltid bäst sex?